LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice Tele 2 waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stosjo
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 jul 2011 17:23

klantenservice Tele 2 waardeloos

Ongelezen bericht door stosjo »

Sinds april vorig jaar zijn wij op ons vaste nummer voor bellers vanaf bepaalde providers onbereikbaar. Dit is ontstaan door een onjuiste nummerportering door Ziggo. Deze fout was relatief vlot hersteld, maar mensen die ons telefoonnummer probeerden te bellen kregen te horen dat "dit nummer tijdelijk buiten gebruik was".
Wij gingen er vanuit dat dit kwam omdat men op dat moment aan het werk was aan de verbinding; op bepaalde momenten waren wij wel gewoon bereikbaar op ons vaste telefoonnummer.
Na veelduldig contact met de klantenservice van zowel Ziggo als vooral Tele 2 werd dit probleem niet opgelost. Contact leggen met Tele 2 is sowieso een crime; je wordt geacht te chatten met een stom schaap die werkelijk niets snapt of je mag een betaald nummer bellen waar je elke keer door een heel menu heen moet voordat je een persoon aan de lijn krijgt.
Elke keer werden we met een kluitje in het riet gestuurd dat het nu echt in orde zou komen. Afspraken dat ze mij terug zouden bellen werden keer op keer niet nagekomen.
Wel bleek dat het probleem niet was dat de verbinding niet op bepaalde momenten mogelijk was, maar dat het uitmaakte vanaf welke provider er gebeld werd. Bellers met een Ziggo abonnement krijgen altijd de buiten gebruik melding te horen, en wellicht bellers van een andere provider ook. Dit zou een kwestie zijn van een extra "vinkje" zetten door Tele 2, een formaliteit.
Ten einde raad boos gevraagd het hoofd van de afdeling klantenservice te spreken. Dit kan niet; men weigert mij door te verbinden en een verzoek om door diegene teruggebeld te worden is ook niet mogelijk. De ene mogelijkheid is een klachtenbrief sturen per post; Tele 2 is per mail niet bereikbaar!
Terwijl ze notabene zelf wel regelmatig onze mailbox vervuilen en ook nota's per mail toesturen.
Uiteindelijk dan toch maar die klachtenbrief verzonden; we willen nu eindelijk eens wel bereikbaar zijn voor iedereen als we gewoon thuis zijn.
We zijn inmiddels 6 weken verder, maar geen reactie van Tele 2.
Ik ben Tele 2 inmiddels spuugzat en adviseer iedereen met klem geen producten bij Tele 2 af te nemen.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: klantenservice Tele 2 waardeloos

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste stosjo,

Wat vervelend dat je al langere periode problemen hebt met telefonie. Het spijt me dat je bij de klantenservice nog niet tot een passende oplossing gekomen bent. Ik wil graag uitzoeken wat ik voor je kan doen! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen mailen o.v.v. stosjo/trosradar?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: klantenservice Tele 2 waardeloos

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste stosjo,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je oppakken en kom hier bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: klantenservice Tele 2 waardeloos

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste stosjo,

Mijn collega heeft je sinds het laatste telefonische contact helaas niet meer kunnen bereiken. Er is daarom een brief naar je verstuurd. Om je storing verder te kunnen onderzoeken is het namelijk van belang dat we een aantal gegevens van je ontvangen. Zo willen we graag weten welke telefoonnummers je niet kunnen bereiken en welke providers hier bij horen. Helaas hebben we nog geen reactie op de brief mogen ontvangen. Zou je alsnog de benodigde gegevens willen mailen naar [email protected]? Dan kunnen we dit verder voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten