Essent stort geld niet terug
Geplaatst: 04 feb 2012 11:14
In oktober, november en december is er ten onrechte een bedrag van 204 euro van mijn rekening afgeschreven. Aangezien ik nog steeds thuis woon bij mijn ouders, kan dit natuurlijk niet en zit ik gewoon een rekening van iemand anders te betalen. Ik heb de laatste gelukkig nog wel terug kunnen laten boeken via internet bankieren.
En dan komt het. Diverse mailtjes gestuurd naar Essent met het verzoek het bedrag (408 euro) terug te storten ("Vervelend om te horen dat er ten onrechte geld word afgeschreven, maar u heeft uw rekeningnummer niet gegeven en daardoor kan ik niks voor u doen"), een echt excuus krijg ik echter niet. Krijg het verzoek een duur 0900 nummer te bellen waar ik echt even geen zin in had, wilde gewoon mijn geld terug hebben. Nog een keer teruggemaild en op hun reactie kreeg ik zelfs reclame om over te stappen op Essent.
Ongeveer een maand later heb ik dan toch maar gebeld, werd vriendelijk geholpen aan de telefoon, wat bleek, ze hadden het niet doorgegeven aan de betreffende afdeling waardoor ik dus nog steeds mijn geld niet terug had. De mevrouw aan de telefoon zou het doorgeven, dus dat hoopte ik dan maar.
Nu zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Vind het ronduit respectloos hoe ze met (potentiƫle toekomstige) klanten omgaan. Het gaat wel om een groot bedrag voor mijn eigen begrippen.
En dan komt het. Diverse mailtjes gestuurd naar Essent met het verzoek het bedrag (408 euro) terug te storten ("Vervelend om te horen dat er ten onrechte geld word afgeschreven, maar u heeft uw rekeningnummer niet gegeven en daardoor kan ik niks voor u doen"), een echt excuus krijg ik echter niet. Krijg het verzoek een duur 0900 nummer te bellen waar ik echt even geen zin in had, wilde gewoon mijn geld terug hebben. Nog een keer teruggemaild en op hun reactie kreeg ik zelfs reclame om over te stappen op Essent.
Ongeveer een maand later heb ik dan toch maar gebeld, werd vriendelijk geholpen aan de telefoon, wat bleek, ze hadden het niet doorgegeven aan de betreffende afdeling waardoor ik dus nog steeds mijn geld niet terug had. De mevrouw aan de telefoon zou het doorgeven, dus dat hoopte ik dan maar.
Nu zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Vind het ronduit respectloos hoe ze met (potentiƫle toekomstige) klanten omgaan. Het gaat wel om een groot bedrag voor mijn eigen begrippen.