ondeugdelijke tv gekocht bij IT'S
Geplaatst: 09 nov 2003 11:55
Beste heer, mevrouw,
Onlangs heb ik een nieuwe tv gekocht bij de IT's. Meteen na levering (= binnen een uur) bleek dat de tv niet in orde was. Slecht beeld en het geheugen is weg als de stekker uit het stopcontact is geweest. Meteen heb ik gebeld en wilde men de tv laten repareren. Maar bij het ophalen van de tv door een medewerker bleek dat hij op dezelfde dag al drie dezelfde tv's had opgehaald die allemaal hetzelfde probleem hadden, namelijk VOCHT!
Bij het uitpakken van de tv sloeg het beeld al vochtig uit! Misschien dat daardoor ook de medewerker die de tv bracht, deze tv niet wilde instellen! (dit heb ik dus zelf gedaan en het geheugen blijkt dus niet te werken) Eigenlijk heb ik hier een heel naar gevoel over. Ik vertrouw de tv absoluut niet meer, want mischien dat deze tv in de toekomst nog voor meer verrassingen zorgt. Er blijkt een hele partij te zijn met hetzelfde probleem, waarschijnlijk door verkeerde opslag. Dit vertelde de medewerker aan mij.
Moet ik nu genoegen nemen met een reparatie of kan ik gewoon meteen een nieuwe, deugdelijke tv eisen. Ik heb tenslotte toch betaald voor een nieuwe tv ?!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Hopende op een spoedige reactie,
Met vriendelijke groet,
Dhr. H. Muskee
Onlangs heb ik een nieuwe tv gekocht bij de IT's. Meteen na levering (= binnen een uur) bleek dat de tv niet in orde was. Slecht beeld en het geheugen is weg als de stekker uit het stopcontact is geweest. Meteen heb ik gebeld en wilde men de tv laten repareren. Maar bij het ophalen van de tv door een medewerker bleek dat hij op dezelfde dag al drie dezelfde tv's had opgehaald die allemaal hetzelfde probleem hadden, namelijk VOCHT!
Bij het uitpakken van de tv sloeg het beeld al vochtig uit! Misschien dat daardoor ook de medewerker die de tv bracht, deze tv niet wilde instellen! (dit heb ik dus zelf gedaan en het geheugen blijkt dus niet te werken) Eigenlijk heb ik hier een heel naar gevoel over. Ik vertrouw de tv absoluut niet meer, want mischien dat deze tv in de toekomst nog voor meer verrassingen zorgt. Er blijkt een hele partij te zijn met hetzelfde probleem, waarschijnlijk door verkeerde opslag. Dit vertelde de medewerker aan mij.
Moet ik nu genoegen nemen met een reparatie of kan ik gewoon meteen een nieuwe, deugdelijke tv eisen. Ik heb tenslotte toch betaald voor een nieuwe tv ?!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Hopende op een spoedige reactie,
Met vriendelijke groet,
Dhr. H. Muskee