Pagina 1 van 1
Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 04 feb 2012 18:04
door marsandy
Ik vind deze actie op een klantonvriendelijke manier uitgevoerd. Op hun site zijn ze namelijk zo "vriendelijk" geweest om keuze 2 alvast voor je in te vullen. Als je dat niet gezien hebt doordat je eerst een lange code in hebt moeten vullen en daardoor afgeleid bent, ik weet het STOM, maar dan krijg je dus helemaal niks gratis. Het was wel zo netjes geweest als ze niets of keuze nr. 1 voor je hadden ingevuld. Dat is namelijk de keuze waarmee ze het duidelijkst naar voren treden in hun reclamecampagne/actie. Jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 04 feb 2012 18:25
door Chocomelk
En wat is nu je probleem ?
Je hebt het toch goed ingevuld, je moet niet afgeleid zijn
als je zulke dingen moet invullen daar is ieder voor zichzelf voor verantwoordelijk.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 04 feb 2012 20:48
door MAXIEM
marsandy
Ik vind dat je gelijk hebt. Hier is gewoon sprake van "opzettelijke" misleiding.
Maxiem.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 04 feb 2012 21:40
door sephora30
http://www.lekkerinhetleven.nl/swiffer/actie.aspx
Nou als dit niet duidelijk is
(misschien een bril ofzo)?
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 04 feb 2012 21:43
door Teunbosseman
Inderdaad......wat nou misleiding Max, jij pretendeerd toch dat men de tig lettertjes moeten lezen.....is dus niet gebeurd.
Komt mij duidelijk over......kan niet nog een keer worden ingevuld ? Of krijg je dan melding dat code reeds is gebruikt ?
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 04 feb 2012 21:50
door sephora30
Sorry hoor, maar als je dit niet duidelijk vindt dan is er echt iets mis met je.
Dus totaal geen misleiding.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 10:25
door ciske
Eerst eens lezen , dan pas klagen.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 12:03
door Muskusrat
MAXIEM schreef:marsandy
Ik vind dat je gelijk hebt. Hier is gewoon sprake van "opzettelijke" misleiding.
Maxiem.
Maxiem
Ik vind dat je ongelijk hebt. Hier is gewoon sprake van "niet lezen"
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 13:49
door MAXIEM
Muskusrat
Misschien heb je gelijk en misschien heb je ongelijk. Ik kan even mijn bril niet vinden!
Groetjes, Maxiem.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 13:50
door sephora30
Ts kon dat ook niet
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 13:53
door VioletPrue
MAXIEM schreef:Muskusrat
Misschien heb je gelijk en misschien heb je ongelijk. Ik kan even mijn bril niet vinden!
Groetjes, Maxiem.
Als je dit zonder bril niet ziet....
Dit is zo duidelijk, dit ligt echt aan TS.
Ik weet dat je altijd staat te trappelen om het op te nemen voor de consument Maxiem, maar in dit geval is het overduidelijk een kwestie van even kijken voor je iets doet.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 14:03
door Emmy75
Sorry maar ik vind toch ook dat TS beter had moeten lezen en opletten. Ik snap niet hoe mensen zo slecht lezen als men zoiets even moet invullen.
Hoe moet dat gaan als een vliegticket online wordt gekocht ? Grote kans dat het bij de eigen naam al misgaat.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 15:30
door zusjej21
Gewoon goed lezen! Die bril past ons allemaal.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 17:35
door marsandy
Bedrijven speculeren er gewoon op dat je zoiets snel en dus soms ook slordig invult, 't is nl. geen vliegticket wat je bestelt!!! MAXIEM heeft begrepen wat ik naar voren wilde brengen en dat is nl. alleen maar het volgende:
Probeer GRATIS, hetgeen overeenkomt met optie 1, komt het duidelijkst naar voor in hun reclamecampagne.
Zou het dan ook niet logisch en tegelijkertijd klantvriendelijker zijn, als ze op hun site OF niets OF, als ze dan toch alvast voor mensen iets invullen, optie 1 invullen i.p.v. optie 2 ???
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 17:39
door ciske
Niks is gratis in het leven
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 17:44
door Emmy75
marsandy schreef:Bedrijven speculeren er gewoon op dat je zoiets snel en dus soms ook slordig invult, 't is nl. geen vliegticket wat je bestelt!!!
Dan lees de voorbeelden (hier legio te vinden) maar eens van mensen die ook dan niet goed lezen omdat ze denken dat ze echt wel weten wat hun eigen naam is.
marsandy schreef: MAXIEM heeft begrepen wat ik naar voren wilde brengen ..
Ja natuurlijk zou ik ook zeggen. Die is het met u eens en dat is het grote verschil. Ik ben het niet met u eens, dat is heel iets anders dan dat ik het punt niet zou begrijpen.
marsandy schreef: Zou het dan ook niet logisch en tegelijkertijd klantvriendelijker zijn, als ze op hun site OF niets OF, als ze dan toch alvast voor mensen iets invullen, optie 1 invullen i.p.v. optie 2 ???
Klantvriendelijker, ok daar kan ik me nog net in vinden.
Desalniettemin moet u zelf goed lezen. Er staan 2 keuzes met plaatjes zelfs dan is het toch logisch dat u leest wat de keuzes zijn en ook een keuze invult ? Dat is in mijn ogen veel logischer.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 05 feb 2012 22:47
door marsandy
Dat je goed moet lezen, daarin heeft iedereen zonder meer gelijk. Dat vind ikzelf ook.
Desalniettemin is het ook fijn om te zien dat ook Emmy75 zich kan vinden in het feit dat het iets klantvriendelijker had gekund. Dat is namelijk het belangrijkste dat ik even onder de aandacht wilde brengen.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 06 feb 2012 11:47
door tufima
Prima actie. Duidelijke voorwaarden ook.
@TS: Je eigen fout niet willen toegeven = -1
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 06 feb 2012 11:52
door sephora30
Helaas voor jou marsandy ben ik het nog steeds niet met je eens. Voor mij is het overduidelijk en ook niet klantonvriendelijk.
Re: Actie Swiffer Probeer GRATIS .......
Geplaatst: 06 feb 2012 12:36
door Emmy75
sephora30 schreef:Voor mij is het overduidelijk en ook niet klantonvriendelijk.
Als ik stel dat het klantvriendelijker zou kunnen, ben ik niet meteen van mening dat dit klantonvriendelijk is.