Pagina 1 van 1

Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 15:51
door Mira77
Zeer slecht te spreken over de klanten service van T- Mobile.
Al 1,5 aangegeven slecht beriek te hebben in onze wijk.
Steeds aan het lijntje gehouden dat ze met een mast bezig zijn en dat het probleem spoedig opgelost zou zijn.
Nou niet dus.
Blijkt dat T- Mobile al 2 jaar lang op de hoogte is dat in onze wijk het bereik slecht is.
Uiteindelijk het contract op kunnen zeggen maar het beltegoed wat mijn vriend en ik nooit op hebben kunnen maken van € 300 ben je kwijt en ook de telefoons moeten ingeleverd worden.
Er viel niet over te praten om bv telefoons te houden en T- Mobile het beltegoed.
Erg slecht en zeer teleurgesteld en klant onvriendelijk!
Ook de toon waarop men spraak, stond mij niet aan :evil:

Re: Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 16:00
door Wolter32
Logisch dat je de telefoon moet inleveren als je je contract eerder dan de looptijd stop zet. De aanschafkosten van de telefoon zijn verwerkt in het abo-prijs en die maak je niet af. Je krijgt ook geen brood mee bij de bakker als maar de helft van de gewone prijs betaald. Belminuten meenemen kan zowiezo al niet en dat staat in de Algemene Voorwaarde (AV) en daar heb je zelf voor getekend. Alles wat jou verhaal aangaat had je zelf dus terug kunnen lezen in de Algemeene Voorwaarde (AV) dus beetje zinloze topic dit.

Re: Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 16:23
door Mira77
Klopt dat dat in het contract staat maar waar het mij om gaat is de manier waarop wij 1,5 lang aan het lijntje zijn gehouden terwijl bij hun al bekend was dat in onze wijk geen bereik is.
Daar door is het beltegoed zo hoog opgelopen.
De toon waarop hun ons te woord stonden was niet bepaald klantvriendelijk en zij hebben wel 1,5 abo geld opgestreken terwijl ze wisten dat er geen bereik was.
Het was wat klantvriendelijker geweest als ze ons tegemoet gekomen waren door eerder toe te geven v/h slechte bereik of om de kosten te delen bv. wij telefoon houden en zij het beltegoed.

Re: Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 16:33
door Wolter32
Tuurlijk ben het helemaal met je eens en is ook niet klandvriendelijk maar helaas hoeft T-Mobile daar dus geen gehoor aan de geven omdat dat ook
in de AV staat en T-Mobile zal dat aangrijpen want er staat ergens het woordje onvoorkomelijkheid (zoiets) en daar zullen zich op beroepen.
Ben dus erg bang dat je niks kunt , je bel-te-goed is weg en je telefoons moet je echt terug sturen anders een gepeperde rekening , BlackBarry's zijn niet goedkoop.

Re: Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 18:33
door olaf79
Wolter32 schreef:Tuurlijk ben het helemaal met je eens en is ook niet klandvriendelijk maar helaas hoeft T-Mobile daar dus geen gehoor aan de geven omdat dat ook
in de AV staat en T-Mobile zal dat aangrijpen want er staat ergens het woordje onvoorkomelijkheid (zoiets) en daar zullen zich op beroepen.
Ben dus erg bang dat je niks kunt , je bel-te-goed is weg en je telefoons moet je echt terug sturen anders een gepeperde rekening , BlackBarry's zijn niet goedkoop.
Ik ben het niet eens met je conclusie. Je bent helemaal niet verplicht je telefoon in te leveren, deze telefoon is je bezit en daar heeft Tmobile niks meer over te zeggen. T-mobile is verplicht een goed werkend netwerk te onderhouden en als door achterstallig onderhoud of slechte planning dat niet gebeurd is dat niet het probleem van de klant. Het cancelen van het contract is zeker een recht dat je hebt als de provider keer op keer nalaat een goed werkend netwerk te leveren. Je hebt immers een abbonnement om te kunnen bellen. Als je dat niet lukt, is het abonnement waardeloos.

Re: Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 18:36
door olaf79
Wolter32 schreef:Logisch dat je de telefoon moet inleveren als je je contract eerder dan de looptijd stop zet. De aanschafkosten van de telefoon zijn verwerkt in het abo-prijs en die maak je niet af. Je krijgt ook geen brood mee bij de bakker als maar de helft van de gewone prijs betaald. Belminuten meenemen kan zowiezo al niet en dat staat in de Algemene Voorwaarde (AV) en daar heb je zelf voor getekend. Alles wat jou verhaal aangaat had je zelf dus terug kunnen lezen in de Algemeene Voorwaarde (AV) dus beetje zinloze topic dit.
Zeker geen nutteloos topic. Veel mensen kampen met hetzelfde probleem. Algemene voorwaarde zijn leuk, maar zeker niet altijd bindend als die voorwaarden onredelijk zijn of de klant duperen.
De prijs van de telefoon zit niet 1 op 1 verwerkt in je abonnement. Providers maken (afhankelijk van het merk) vaak winst op de telefoon want een losse telefoon en simonly is vaak voordeliger. Je kunt dus niet zondermeer stellen dat je de telefoon koopt middels je abonnement.

Re: Slechte service T-Mobile

Geplaatst: 05 feb 2012 21:13
door Wolter32
Ohw jawel in de AV van je contract staat dat de telefoon eigendom blijft van T-Mobile tot de piriode van het contract voorbij is pas daarna is de telefoon je eigendom. Goed lezen in de voorwaarden van T-Mobile voor je reacties geeft maar das bij jou wel vaker he Olaf.