Heb voor mijn dochter een OV kaart. Die moet dagelijks met de trein en de bus
Maar nu met de OV kost me dat 30 euro meer per maand. SCHANDALIG.
Heb maar via de website van Syntus een maandabonnement besteld. Jammer dat je niet gewoon aan het loket een maandabonnement kan kopen.............
Joepie openbaar vervoer................grrrrrrr
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de ov kost mij in de md 30 euro meer dan maandabonnement
-
Re: de ov kost mij in de md 30 euro meer dan maandabonnement
Wat een ellende, zo'n OV chip-kaart. Je moet een baantje hebben bij de overheid om dit allemaal in goede banen te leiden. (uiteraard in werk-tijd). Weer een overheids project wat 1 bonk ellende is. Natuurlijk mag de belasting-betaler straks het gelag betalen.
En dan te bedenken dat er op dit forum heel veel mensen pleiten voor het nationaliseren van veel geprivatiseerde bedrijven. Zullen die nu echt denken dat de overheid het veel beter kan?WILDY43 schreef:Wat een ellende, zo'n OV chip-kaart. Je moet een baantje hebben bij de overheid om dit allemaal in goede banen te leiden. (uiteraard in werk-tijd). Weer een overheids project wat 1 bonk ellende is. Natuurlijk mag de belasting-betaler straks het gelag betalen.
By the way: OV Chipkaart is een joint-venture van de enige OV-bedrijven die nog in overheidshanden zijn... Als Albert Heijn (of een willekeurige andere winkel) zo zou werken, zouden we geen eten meer hebben waarschijnlijk (of altijd het verkeerde, geen melk in voorraad maar wel champagne of zo).
-
Leve de lol!(of altijd het verkeerde, geen melk in voorraad maar wel champagne of zo).
Maar ff serieus, er is nog een ander topic over de Ov-**** ellende:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=111572