BonPrix
Geplaatst: 06 feb 2012 16:28
Ik had al eerst wat meningen her en der gelezen over de Bon Prix, maar ze zijn dus waar.
Ik had gave laarzen gezien en wilde die dus bestellen, maar ik ging toch eerst even kijken hoe de overige ervaringen waren.
Daar las ik dat ze erg onbetrouwbaar waren met de bestellingen en met name het teruggeven van geld. Dus ik was een beetje voorbereid en besloot maar te bestellen met acceptgiro. En wat was ik blij dat ik dat had gedaan!
Ik had witte laarzen besteld... dacht ik....
Ik kreeg bruine laarzen binnen, want er zat dus een fout in de website, waardoor er bruine laarzen werden besteld. (heel gek want in mijn order stond dus weer kleur WIT)
Toen belde ik dus dat ik de verkeerde kleur laarzen had gehad en toen probeerden ze de schuld in mijn schoenen te schuiven, maar ik zei dat ik een screenshot had gemaakt van mijn bestelling, dus toen stopte ze daar gauw mee.
Vervolgens kon ze me niet goed helpen en 'probeerde' ze het maar net zoals ik te bestellen, maar kon niet garanderen of het goed ging :S
Of ik het maar voor de zekerheid ook op mijn retourbon kon schrijven dat ik WITTE laarzen wilde hebben... (zucht)
Toen kreeg ik pas een WEEK(!) later een droog mailtje met: uw laarzen zijn niet meer op voorraad, dus die worden niet meer verstuurd....
Dus toen was ik wel blij dat ik geen geld vooraf had gestort.
Dus bestellen bij Bon Prix, doe het nie!
Ik had gave laarzen gezien en wilde die dus bestellen, maar ik ging toch eerst even kijken hoe de overige ervaringen waren.
Daar las ik dat ze erg onbetrouwbaar waren met de bestellingen en met name het teruggeven van geld. Dus ik was een beetje voorbereid en besloot maar te bestellen met acceptgiro. En wat was ik blij dat ik dat had gedaan!
Ik had witte laarzen besteld... dacht ik....
Ik kreeg bruine laarzen binnen, want er zat dus een fout in de website, waardoor er bruine laarzen werden besteld. (heel gek want in mijn order stond dus weer kleur WIT)
Toen belde ik dus dat ik de verkeerde kleur laarzen had gehad en toen probeerden ze de schuld in mijn schoenen te schuiven, maar ik zei dat ik een screenshot had gemaakt van mijn bestelling, dus toen stopte ze daar gauw mee.
Vervolgens kon ze me niet goed helpen en 'probeerde' ze het maar net zoals ik te bestellen, maar kon niet garanderen of het goed ging :S
Of ik het maar voor de zekerheid ook op mijn retourbon kon schrijven dat ik WITTE laarzen wilde hebben... (zucht)
Toen kreeg ik pas een WEEK(!) later een droog mailtje met: uw laarzen zijn niet meer op voorraad, dus die worden niet meer verstuurd....
Dus toen was ik wel blij dat ik geen geld vooraf had gestort.
Dus bestellen bij Bon Prix, doe het nie!