Vodafone super slechte klantenservice
Geplaatst: 07 feb 2012 14:16
Na lang zoeken wil ik overstappen naar vodafone, [vast bellen en internet] veel goedkoper dan KPN.
Dus zo gedaan.. vrijdag komt het pakket aan, mooi snel. maar toen ging het heel erg mis.
Verkeerde naam, 2 telnr waar ik niet om gevraagd had, overnamen van mijn huidige nr.
Ach dacht ik dan toch maar doen en later wijzigen, kan ook.
Toen het installeren, bij de eerste vraag liep ik al vast.
eerste vraag was wat je aansluiting was, na lang zoeken gevonden maar wat ik ook aan verschillende dingen aanvinkte er zat elke keer een splitter tussen, die ik dus niet heb. tja wat nu.
Omdat de ingangs datum 4 febr in zou gaan was ik er vrijdag nacht aan begonnen, nu ik dus vast liep heb ik het zo gelaten en zaterdag maar verder gegaan. Zaterdag om 9 uur s`morgens begonnen met bellen.... eindeloze bandjes op duur 0900 nrs en het nr wat ik moest hebben beginnend met 7171 kreeg ik te horen dat dat niet bestond. dan maar een vodafone winkel bellen voor een wel werkend nr. weer een 0900 nr. na heel veel bandjes eindelijk rond 12 uur een menselijke stem....klachten voor gelegd en zou binnen het uur terug gebeld worden, anderhalf uur later nog niks gehoord, dus maar weer gebeld, allemaal op dat 0900 nr voor technische dienst want anders lukt het gewoon niet, internet lag er al uit dus een beetje paniek was er wel, want zo gaat ook mij vaste nr dacht ik. Weer de hele route via bandjes en doorlinkjes op zoek naar een menselijke stem, en ja hoor gelukkig.. nogmaals
klachten voor gelegd en zou worden doorverbonden met klantenservice en wat denk je... word ik doorverbonden met een bandje over mobielinternet!!!
en toen had ik het gehad met vodafone, alles afgekoppeld en ingepakt en weggebracht, weer kosten gemaakt van € 6,50 voor verzending.
heb er een briefje ingedaan van A tot E aan klachten met telnr in de hoop dat...
nu is het dinsdagmiddag maar nog steeds niets van ze gehoord.
En omdat ik het toch wel erg graag wil zelf maar weer gebeld, zelfde route bandjes, doorschakelingen ed, hele lange weg en 2 uur later, toch maar opnieuw het pakket aangevraagd. De rest moet via klantenservice [hebben ze die dan???]
al de gemaakte kosten kan je naar fluiten als je een klacht hebt moet je per brief [weer kosten] naar 1 of ander adres sturen. Ik heb nog gevraagd of ik nu door al die kosten die ik gemaakt heb en zij mij toch [neem ik aan] graag als klant willen ze me niet tegemoet willen komen met een service monteur??? ja dat kon tegen betaling??? zei een werknemer van vodafone.. uh vraag niet verstaan of zo..?? nog een keer duidelijker uitgelegd maar volgens mij legt hij de hoorn gewoon op zijn bureau en af en toe ja en nee zeggend want verder kwam ik niet. Dus al met al nu al heel veel kosten gemaakt en heb nog niks van hun gekregen..... zeer schandelijke praktijken en een gruwelijke slechte klantenservice.. ik hoop echt van harte dat ik ze, na installatie niet meer hoef te bellen ed. want de nu al gemaakte kosten zullen al wel in de 20tigjes lopen.
Ik hoop dat ze nog bellen of op andere manier contact met me opnemen voor enige vorm van excuus of tegemoetkoming dat zou ik erg op prijs stellen..
Dus zo gedaan.. vrijdag komt het pakket aan, mooi snel. maar toen ging het heel erg mis.
Verkeerde naam, 2 telnr waar ik niet om gevraagd had, overnamen van mijn huidige nr.
Ach dacht ik dan toch maar doen en later wijzigen, kan ook.
Toen het installeren, bij de eerste vraag liep ik al vast.
eerste vraag was wat je aansluiting was, na lang zoeken gevonden maar wat ik ook aan verschillende dingen aanvinkte er zat elke keer een splitter tussen, die ik dus niet heb. tja wat nu.
Omdat de ingangs datum 4 febr in zou gaan was ik er vrijdag nacht aan begonnen, nu ik dus vast liep heb ik het zo gelaten en zaterdag maar verder gegaan. Zaterdag om 9 uur s`morgens begonnen met bellen.... eindeloze bandjes op duur 0900 nrs en het nr wat ik moest hebben beginnend met 7171 kreeg ik te horen dat dat niet bestond. dan maar een vodafone winkel bellen voor een wel werkend nr. weer een 0900 nr. na heel veel bandjes eindelijk rond 12 uur een menselijke stem....klachten voor gelegd en zou binnen het uur terug gebeld worden, anderhalf uur later nog niks gehoord, dus maar weer gebeld, allemaal op dat 0900 nr voor technische dienst want anders lukt het gewoon niet, internet lag er al uit dus een beetje paniek was er wel, want zo gaat ook mij vaste nr dacht ik. Weer de hele route via bandjes en doorlinkjes op zoek naar een menselijke stem, en ja hoor gelukkig.. nogmaals
klachten voor gelegd en zou worden doorverbonden met klantenservice en wat denk je... word ik doorverbonden met een bandje over mobielinternet!!!
en toen had ik het gehad met vodafone, alles afgekoppeld en ingepakt en weggebracht, weer kosten gemaakt van € 6,50 voor verzending.
heb er een briefje ingedaan van A tot E aan klachten met telnr in de hoop dat...
nu is het dinsdagmiddag maar nog steeds niets van ze gehoord.
En omdat ik het toch wel erg graag wil zelf maar weer gebeld, zelfde route bandjes, doorschakelingen ed, hele lange weg en 2 uur later, toch maar opnieuw het pakket aangevraagd. De rest moet via klantenservice [hebben ze die dan???]
al de gemaakte kosten kan je naar fluiten als je een klacht hebt moet je per brief [weer kosten] naar 1 of ander adres sturen. Ik heb nog gevraagd of ik nu door al die kosten die ik gemaakt heb en zij mij toch [neem ik aan] graag als klant willen ze me niet tegemoet willen komen met een service monteur??? ja dat kon tegen betaling??? zei een werknemer van vodafone.. uh vraag niet verstaan of zo..?? nog een keer duidelijker uitgelegd maar volgens mij legt hij de hoorn gewoon op zijn bureau en af en toe ja en nee zeggend want verder kwam ik niet. Dus al met al nu al heel veel kosten gemaakt en heb nog niks van hun gekregen..... zeer schandelijke praktijken en een gruwelijke slechte klantenservice.. ik hoop echt van harte dat ik ze, na installatie niet meer hoef te bellen ed. want de nu al gemaakte kosten zullen al wel in de 20tigjes lopen.
Ik hoop dat ze nog bellen of op andere manier contact met me opnemen voor enige vorm van excuus of tegemoetkoming dat zou ik erg op prijs stellen..