Hallo,
Hoeveel mag een bewindvoerder wettelijk per maand rekenen en we hadden drie jaar afgesproken en hij houdt zich er niet aan, hoe kan dit stoppen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onkosten bewindvoerder en stoppen
-
samlimaheluw
-
EvDijk
- Contacteer:
Re: onkosten bewindvoerder en stoppen
Bewindvoering wordt uitgesproken door de kantonrechter nadat je een verzoekschrift hebt ingediend. Als er een goede reden is om te stoppen met bewindvoering kun je op dezelfde manier de kantonrechter vragen om de bewindvoering te stoppen. Dit kan een bewindvoerder niet doen, dat moet je zelf doen. De tarieven die een bewindvoerder mag rekenen kun je vinden op de website van de branchevereniging www.bpbi.nl
-
samlimaheluw
Ik heb een bewindvoerder die wij vrijwillig via de kantonrechter hebben, we zouden drie jaar doen, omdat eerst wou ik een wsnp, maar hij vond dat te lang, maar ondertussen zijn we al 3,5 jaar bezig en hij weigert te stoppen, dreigt steeds om ons weekgeld niet over te maken en bija iedereen ook mijn werkgever is aan zijn kant, omdat ik een schuld hebt gehad, worden mensen altijd wantrouwig tegen ons en daar maakt hij gebruik van. Ik kan de kantonrechter schrijven, maar dat duurt weer maanden en je moet ook nog betalen, dus waar moet ik beginnen
U moet beginnen met een brief aan de rechtbank met het verzoek om de bewindvoering op te heffen. Dit moet u zelf doen, niemand anders kan dit.samlimaheluw schreef:Ik heb een bewindvoerder die wij vrijwillig via de kantonrechter hebben, we zouden drie jaar doen, omdat eerst wou ik een wsnp, maar hij vond dat te lang, maar ondertussen zijn we al 3,5 jaar bezig en hij weigert te stoppen, dreigt steeds om ons weekgeld niet over te maken en bija iedereen ook mijn werkgever is aan zijn kant, omdat ik een schuld hebt gehad, worden mensen altijd wantrouwig tegen ons en daar maakt hij gebruik van. Ik kan de kantonrechter schrijven, maar dat duurt weer maanden en je moet ook nog betalen, dus waar moet ik beginnen