| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SprintPlan
-
SPRINTPLAN
SprintPlan
Persoonlijk ken ik iemand die op 02-05-2003 zijn inleg heeft teruggestort gekregen van Aegon Spaarbeleg ivm SprintPlan. Het heeft dus wel degelijk zin om allerlij brieven te schrijven. TIP voor een brief is om niet vriendelijk te zijn. Dat was degenen die zijn geld tegukreeg zeker niet naar Spaarbeleg toe, maar het werk wel. Een vriendelijke brief wil men daar niet begrijpen!!!!!!!!
-
ad
Re: SprintPlan
Beste "sprintplan"
Ik zit ook met dat sprintplan in mijn maag.Ik wil er ook van af.
Als uw kennis zijn inleg heeft terug gehad moet het toch wel een bijzondere situatie zijn geweest. Kunt u hier wat meer informatie over geven.
Met vriendelijke groet, Ad
Ik zit ook met dat sprintplan in mijn maag.Ik wil er ook van af.
Als uw kennis zijn inleg heeft terug gehad moet het toch wel een bijzondere situatie zijn geweest. Kunt u hier wat meer informatie over geven.
Met vriendelijke groet, Ad
-
Hans1
Geld terug-actie............. Ik heb mijn lopende Sprintplan (maart 2002-februari 2007) af kunnen kopen voor 1050 euro en dan zou iemand anders zo geld terug krijgen..... Graag wat meer info plaatsen, waarom iemand zijn geld terug krijgt.
Groetjes uit Maarssen
Groetjes uit Maarssen
-
SPRINTPLAN
Degenen die ik ken en die zijn geld terug heeft gekregen van AEGON Spaarbeleg had een brief geschreven en ik kan zeggen dat zo'n brief helemaal niet vriendelijk is geweest. In reactie daarop heeft Spaarbeleg hem het geld teruggestord. Ik zou het aan Aegon vragen waarom ze dat hadden gedaan. Persoonlijk heb ik dat ook gedaan, maar op dat punt reageren ze niet en schrijven ze een nietszeggende brief terug. Ik laat het zeker niet hierbij zitten. Als we dat nou massaal vragen, moet er toch ook voor oons hetzelfde te bereiken zijn. Als ze voor een iemand op de knieën gaan, dan moeten ze aan iedereen geld teruggeven!!!!!!
-
ad
Sprintplan,
dus die kennis heeft zijn geld terug alleen omdat hij een boze brief heeft geschreven. Moeilijk te vatten.
dus die kennis heeft zijn geld terug alleen omdat hij een boze brief heeft geschreven. Moeilijk te vatten.
-
SPRINTPLAN
Ik snap het ook niet, hoor, hij krijgt zijn geld wel terug en ik niet!!!! De erste keer kreeg ik een standaard brief terug als antwoord en in de 2e brief lachen ze me uit en gaan ze niet in op mijn 10 punten die ik aangegaald had. Ik denk dat wij gewoon te beleefd zijn!!!
-
SPRINTPLAN
Ik snap het ook niet, hoor, hij krijgt zijn geld wel terug en ik niet!!!! De erste keer kreeg ik een standaard brief terug als antwoord en in de 2e brief lachen ze me uit en gaan ze niet in op mijn 10 punten die ik aangehaald had. Ik denk dat wij gewoon te beleefd zijn!!!
-
Zoë Gibson
Mogen wij misschien een kopie van de brief om te gebruiken?
Tevens is er waarschijnlijk ook een brief richting uw kennis waarin staat dat hij/zij zijn 'inleg' terug krijgt, hier zouden meedere mensen ook een kopie van willen denk ik.
Het geeft zin om vage meldingen te doen zonder 'back-up', dit geeft alleen maar valse hoop en nog meer frustratie.
Stel de correspndentie ter beschikking en misschien kunnen we er dan wel met zijn allen wat mee.
Tevens is er waarschijnlijk ook een brief richting uw kennis waarin staat dat hij/zij zijn 'inleg' terug krijgt, hier zouden meedere mensen ook een kopie van willen denk ik.
Het geeft zin om vage meldingen te doen zonder 'back-up', dit geeft alleen maar valse hoop en nog meer frustratie.
Stel de correspndentie ter beschikking en misschien kunnen we er dan wel met zijn allen wat mee.
-
Marco
Zoë Gibson en SPRINTPLAN,
Eigenlijk is het wel goed idee zodat iedereen probeert om een klachtbrief te sturen.
Zoë Gibson, wat knap van je zodat we misschien een kopie van de brief om te gebruiken?
Tevens is er waarschijnlijk ook een brief richting uw kennis waarin staat dat hij/zij zijn 'inleg' terug krijgt, hier zouden meedere mensen ook een kopie van willen denk ik. Het geeft zin om vage meldingen te doen zonder 'back-up', dit geeft alleen maar valse hoop en nog meer frustratie.
1 ding is dat we ook van af wil zijn van Sprintplan van Spaarbeleg
Marco
Eigenlijk is het wel goed idee zodat iedereen probeert om een klachtbrief te sturen.
Zoë Gibson, wat knap van je zodat we misschien een kopie van de brief om te gebruiken?
Tevens is er waarschijnlijk ook een brief richting uw kennis waarin staat dat hij/zij zijn 'inleg' terug krijgt, hier zouden meedere mensen ook een kopie van willen denk ik. Het geeft zin om vage meldingen te doen zonder 'back-up', dit geeft alleen maar valse hoop en nog meer frustratie.
1 ding is dat we ook van af wil zijn van Sprintplan van Spaarbeleg
Marco
-
SPRINTPLAN
Het gaat niet om mij, maar om mijn kennis en ik zal hem vragen of hij de brieven op internet wil plaatsen. Meer kan ik niet doen. Zelf heb ik ook geschreven naar Spaarbeleg, maar krijg mijn geld niet terug!!! Het is voor mij ook niet prettig, hoor (zeer frustrerend!!!).