LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoverzekering ING

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
hund
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2012 19:59

Autoverzekering ING

Ongelezen bericht door hund »

Sinds 2 jaar heb ik een autoverzekering van ING. Dit jaar kreeg ik bericht dat de premie omlaag was gegaan, maar de no-claimbescherming was vervallen en er werd ook geen premie voor berekend. Het totaalbedrag was 3 euro minder dan vorig jaar, dus is de premie omhoog gegaan i.p.v. omlaag want de premie no-claimbeschermer is meer dan 3 euro per jaar.
Wat schetst mijn verbazing toen ik op Independer ging zoeken en bij ING een premie voor mijn auto tegenkwam van 330 euro zonder eigen risico terwijl ik 380 euro betaal met 150 euro eigen risico. Ik heb een mail gestuurd naar ING en na drie weken kreeg ik onder meer het volgende antwoord:
Wat betreft het premieverschil tussen uw huidige premie en die op Independer: de ING voert sinds een aantal maanden een nieuw autoproduct. Voor sommige bestaande klanten kan deze verzekering gunstiger zijn. Omdat het ondoenlijk voor de ING is om voor alle bestaande klanten te toetsen of deze klanten in aanmerking komen voor het nieuwe product, deze klanten wel of niet gunstiger uit zijn en de klanten te berichten over de mogelijkheden, heeft de ING besloten dit achterwege te laten.
Dus ING verzwijgt bewust voor haar vaste klanten dat er een nieuw product is met een goedkopere premie. Dat is erg klantvriendelijk. Dus let goed op als u een autoverzekering van ING hebt.

Mono1
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2012 16:11

Re: Autoverzekering ING

Ongelezen bericht door Mono1 »

Die verzekeraars zijn dus allemaal hetzelfde. Zie mijn verhaal over Meeus:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=111932

MAXIEM

Re: Autoverzekering ING

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hund

T'is dus: hoe weinig bank wil je hebben?

Maxiem.

Gesloten