LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euphony mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jans6318
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:04

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door jans6318 »

Ik heb m bij mun broerke neergelegd.
zodra daar een antwoord binnen is, sluis ik m door.

jans6318
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:04

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door jans6318 »

trail46 schreef:Er zijn al meerdere Euphony gebruikers op het forum geweest en sommige waren iets eerlijker en vertelde erbij dat het lang niet altijd goedkoper was om over te stappen en je in bepaalde gevallen beter af was bij je eigen provider van dat moment. Dat ontbreekt de laatste tijd heel erg, er word nu ook weer een beeld geschetst waarbij Euphony zaligmakend is. Dat is geen enkele provider, ze hebben allemaal hun voor en tegens.

Ook op sentimenten spelen word helaas niet geschuwd...
jans6318....Ik heb daar gesproken met een man die zijn gezin (5 personen) met het concept Euphony volledig uit het dal gehaald heeft. Ze sliepen jaren in één kamer en door met Euphony keihard aan de slag te gaan heeft hij nu een tussenwoning met een slaapkamer voor alle kinderen. Fantastisch toch.
[deel bericht verwijderd: off-topic].

En mbt goedkoop: in meerdere posts kun je terug lezen dat ik weet dat euphony niet de goedkoopste provider is maar wel een hele goede optie. Niets is zaligmakend dus ook Euphony niet. Ik ben wel van mening dat het gros het hier donkerder stelt en ziet dan dan het in mijn ogen allemaal is. Dat is simpelweg jammer.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door devious »

Waar gaat het hier nou over? Euphony MOBIEL toch? Maar die reageert verder niet, tenzij we die nieuwe als de Webcare kunnen beschouwen. Maar ik zie geen oplossingen, alleen weerwoord.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

Euphony is, zoals al vaak voorspeld hier, sinds juni van dit jaar in financiele problemen en staat op ploffen. Werknemers worden niet meer betaald en sponsorcontracten worden opgezegd. De CEO wil nieuwe investeerders en wil weg van mobiele telefonie als produkt.
http://www.dutchitchannel.nl/dic/2/7834 ... rders.html

Kortom, het Euphony-UK scenario wordt ook hier keurig nagespeeld. Je moet toegeven dat de CEO zelf er nooit slechter van wordt maar klanten en "consultants"?

Gesloten