Geen ontvangst registratie en ontvangst bevestiging
Geplaatst: 09 feb 2012 09:48
Geachte Radar,
Ongeveer vier weken geleden had ik een melding gemaakt bij OV-Chipkaart van een kapotte chip welke niet functioneerde.
Daar werd mij verteld om de een formulier via hun website te downloaden
en alle gegevens daar te vermelden , de OV –Chipkaart erop te plakken en vervolgens te sturen naar OV-Chipkaart.
- Tot op heden hebben we de door hun gestelde termijn van drie weken geen OV-chipkaart
ontvangen.
- Ook bij elke gesprek kunnen ze geen ontvangst bevestiging m.a.w. er wordt geen registratie van ontvangst bevestiging / registratie bij gehouden met rede om de de drie weken te verlengen.
Puur machts politiek en misbruik van te maken.
Hier achter ligt een politiek , hoe langer het duurt hoe meer geld zij uit zaken van de reizigers kunnen uit knepen.
Raghoenandan Boyke
Ongeveer vier weken geleden had ik een melding gemaakt bij OV-Chipkaart van een kapotte chip welke niet functioneerde.
Daar werd mij verteld om de een formulier via hun website te downloaden
en alle gegevens daar te vermelden , de OV –Chipkaart erop te plakken en vervolgens te sturen naar OV-Chipkaart.
- Tot op heden hebben we de door hun gestelde termijn van drie weken geen OV-chipkaart
ontvangen.
- Ook bij elke gesprek kunnen ze geen ontvangst bevestiging m.a.w. er wordt geen registratie van ontvangst bevestiging / registratie bij gehouden met rede om de de drie weken te verlengen.
Puur machts politiek en misbruik van te maken.
Hier achter ligt een politiek , hoe langer het duurt hoe meer geld zij uit zaken van de reizigers kunnen uit knepen.
Raghoenandan Boyke