| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
-
jasper_mano
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 feb 2012 10:13
HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
Hallo allemaal!
Hollands nieuwe wat een drama provider. Ik heb al 10 mail gestuurd maar geen reactie(ze reageren binnen 2 dagen echt niet!) Sinds dag 1 heb ik problemen met Hollands Nieuwe. Mijn klanten bellen mij dagelijks en ze krijgen zo vaak mijn voicemail. Hierdoor verlies ik veel klanten en geld. Tevens doet mijn internet het niet sinds dag 1.
Ik ben al meerdere malen naar de belcompany geweest, de instellingen van mijn telefoon zijn goed. Het ligt ook niet aan mijn telefoon betreft splinternieuwe Iphone4S. Belcompany raad mij aan om het contract te ontbinden, maar hoe kan ik dat regelen als ze mij niet eens bellen? Ik hoor alleen maar slechte verhalen over Hollands nieuwe, omdat ik een media bedrijf heb ga ik hier echt mee aan de slag.
Iemand ook zijn recht ontnomen? Neem contact op met mij.
Met vriendelijke groet,
Janssen
Hollands nieuwe wat een drama provider. Ik heb al 10 mail gestuurd maar geen reactie(ze reageren binnen 2 dagen echt niet!) Sinds dag 1 heb ik problemen met Hollands Nieuwe. Mijn klanten bellen mij dagelijks en ze krijgen zo vaak mijn voicemail. Hierdoor verlies ik veel klanten en geld. Tevens doet mijn internet het niet sinds dag 1.
Ik ben al meerdere malen naar de belcompany geweest, de instellingen van mijn telefoon zijn goed. Het ligt ook niet aan mijn telefoon betreft splinternieuwe Iphone4S. Belcompany raad mij aan om het contract te ontbinden, maar hoe kan ik dat regelen als ze mij niet eens bellen? Ik hoor alleen maar slechte verhalen over Hollands nieuwe, omdat ik een media bedrijf heb ga ik hier echt mee aan de slag.
Iemand ook zijn recht ontnomen? Neem contact op met mij.
Met vriendelijke groet,
Janssen
Laatst gewijzigd door jasper_mano op 10 feb 2012 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
Sjonge sjonge ,
Het is al zo vaak gezegt dat je GEEN consumenten abo moet nemen
als je ermee zakan wil doen (officieel mag het niet eens staat in de AV)
maar een ZAKELIJK abo nemen , is duurder ja maar krijg je meer voor
en ook schade vergoed als het toch niet goed gaat.
Vraag me echt af waarom mensen een consumenten abo blijven nemen
voor zakelijk gebruik en dan achteraf gaan klagen.
k kan je nu al zeggen dat je geen cent vergoed krijgt.
Het is al zo vaak gezegt dat je GEEN consumenten abo moet nemen
als je ermee zakan wil doen (officieel mag het niet eens staat in de AV)
maar een ZAKELIJK abo nemen , is duurder ja maar krijg je meer voor
en ook schade vergoed als het toch niet goed gaat.
Vraag me echt af waarom mensen een consumenten abo blijven nemen
voor zakelijk gebruik en dan achteraf gaan klagen.
k kan je nu al zeggen dat je geen cent vergoed krijgt.
-
MAXIEM
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
jasper_mano
Advies: neem snel kontakt op met een goede advocaat. Er is jurisprudentie dat een provider 5 dagen de tijd mag nemen om de zaak draaiende te krijgen (ook al staat er wat anders in de algemene voorwaarden). Lukt dat niet, dan heeft een rechter destijds in Amsterdam zelfs een boete van 5000 euro per dag opgelegd (aan in dit geval T-Mobile).
Sukses, Maxiem.
Advies: neem snel kontakt op met een goede advocaat. Er is jurisprudentie dat een provider 5 dagen de tijd mag nemen om de zaak draaiende te krijgen (ook al staat er wat anders in de algemene voorwaarden). Lukt dat niet, dan heeft een rechter destijds in Amsterdam zelfs een boete van 5000 euro per dag opgelegd (aan in dit geval T-Mobile).
Sukses, Maxiem.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
Beste Jasper,
Erg vervelend om over deze slechte ervaring te horen. Als je ons je contactgegevens en emailadres stuurt in een privébericht, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Erg vervelend om over deze slechte ervaring te horen. Als je ons je contactgegevens en emailadres stuurt in een privébericht, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
-
MAXIEM
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
jasper_mano
Je gebruikt in de titel van jouw openingsbericht de term:
Maxiem.
Je gebruikt in de titel van jouw openingsbericht de term:
Deze kwalificatie kun je alleen maar gebruiken als die voldoet aan de omschrijving in het WvS. Uit jouw tekst haal ik niet, dat je hier (aan de hand van de feiten)inderdaad van "oplichters" kunt spreken. Ik raad je dan ook aan om de moderatie te verzoeken jouw bericht bij te stellen, zodat je (juridisch gezien) niet jouw positie op voorhand ondermijnt.OPLICHTERS
Maxiem.
-
jasper_mano
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 feb 2012 10:13
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
Denk je nou ech dat ik niks vergoed krijg? Ik ben er druk mee bezig en het contract gaan ze ontbinden dus 
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
Dan zijn ze coulant want verplicht zijn ze niet dat te doen tis nog steeds
een consumenten abo die jij zakelijk gebruikt wat officieel niet eens mag.
een consumenten abo die jij zakelijk gebruikt wat officieel niet eens mag.
-
MAXIEM
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
jasper_mano
Ik heb gezien, dat je de titel van jouw openingsbericht hebt veranderd. Wat er nu staat is geen probleem, omdat het voor jou een feit is dat je kunt onderbouwen.
Sukses, Maxiem.
Ik heb gezien, dat je de titel van jouw openingsbericht hebt veranderd. Wat er nu staat is geen probleem, omdat het voor jou een feit is dat je kunt onderbouwen.
Sukses, Maxiem.
Re: HOLLANDS NIEUWE=TE SLECHT
ook ik heb hollands nieuwe en wil iedereen duidelijk maken nooit zaken te doen met deze prutsers!!
ik heb inmiddels vanaf begin februari geen tot slecht bereik en heb vorige week een overstap naar vodafone gemaakt ondanks dat mijn abonnement tot juni doorloopt.
Ze zeggen dat dit hetzelfde netwerk is maar heb nu helemaal geen problemen meer.
Hollandsnieuwe is gewoon een tweederangs netwerk, zonder klantenservice.
Ik heb hollandsnieuwe in gebreke gesteld wegens wanprestatie en zelf hier geen antwoord op gehad, het is werkelijk het grootste peppie en kokkie bedrijf wat ik ben tegen gekomen!
Dus niet aan beginnen!!!
ik heb inmiddels vanaf begin februari geen tot slecht bereik en heb vorige week een overstap naar vodafone gemaakt ondanks dat mijn abonnement tot juni doorloopt.
Ze zeggen dat dit hetzelfde netwerk is maar heb nu helemaal geen problemen meer.
Hollandsnieuwe is gewoon een tweederangs netwerk, zonder klantenservice.
Ik heb hollandsnieuwe in gebreke gesteld wegens wanprestatie en zelf hier geen antwoord op gehad, het is werkelijk het grootste peppie en kokkie bedrijf wat ik ben tegen gekomen!
Dus niet aan beginnen!!!
