| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik kan met niet aan/af melden bij Tele2
Ik kan met niet aan/af melden bij Tele2
Half januari heb ik mij afgemeld bij Pretium om over te stappen naar Tele2 ik wilde nummerbehoud en ivm rekeningen bij Pretium moest dit voor 01-02-2012 ik heb met Tele2 gebeld en dit was geen probleem. Na 7 dagen niks gehoord te hebben heb ik zelf gebeld en hoorde dat mijn aanvraag niet was ingevoerd. Na nog een week wachten kreeg ik na veel bellen te horen dat ik pas na 2 a 3 maanden aangesloten kon worden omdat ik al eerder klant geweest was bij Tele2. Ik heb gezegd dat ik me wilde afmelden maar dit was niet mogelijk ik zat vast aan het abonnement en evt kosten bij Pretium worden niet vergoed. En dit alles na een overlijden.
-
Fleurtjuh666
Re: Ik kan met niet aan/af melden bij Tele2
Ik vind het erg vervelend om te horen, maar wat ik even niet begrijp is wat het sterfgeval hiermee te maken heeft....
-
Tele2 Webcare
Re: Ik kan met niet aan/af melden bij Tele2
Beste roy0406,
Vervelend dat er problemen ontstaan zijn bij de aanmelding van een abonnement. Ik ben je bericht op meerdere fora tegengekomen en ik heb al een reactie geplaatst op het Tele2 forum. Als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag! Je kunt me via het Tele2 forum een bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat er problemen ontstaan zijn bij de aanmelding van een abonnement. Ik ben je bericht op meerdere fora tegengekomen en ik heb al een reactie geplaatst op het Tele2 forum. Als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag! Je kunt me via het Tele2 forum een bericht sturen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2