Pagina 1 van 2

Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 11 feb 2012 09:52
door robvtol
In November 2011 via de site ikstapover.nu van Energie maatschappij overgestapt naar Essent. Je kon dan kiezen uit diverse cadeau's. In December kreeg ik een mailtje dat ik was ingeschreven bij Essent met ingang van 6 januari en of ik even per mail wilde doorgeven welk cadeau ik zou willen.

Ik heb aangegeven de Fujifilm Finepix S2950 te willen. Echter tot op heden nog steeds geen cadeau. Na hier al 9 mails aan te hebben gespendeerd en diverse telefoontjes. Aan de telefoon zegt men in onderzoek te zijn of mijn cadeau is verzonden waarop ik deze dame heb gezegd nog steeds niets te hebben ontvangen en ik hier toch niet de dupe van hoef te worden. Daar bestaat verzending met track and trace voor. Maar vervolgens wist ze ook niet of het product nog wel voorradig was. Toen ik vroeg naar haar leidinggevende zei ze alleen te zitten, terwijl ik toch enig geluid op de achtergrond hoorde. Toen ik haar dat melde zei ze dat die niet bij haar afdeling hoorde en ze echt niks voor me kon doen. Nu vraag ik je. Mooie actie, maar volgens mij is een pure vorm van volksverlakkerij.

Rob

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 13 feb 2012 10:23
door forumessent
Beste robvtol,

Fijn dat u heeft gekozen voor Essent als uw leverancier van gas en elektrictiteit. U krijgt inderdaad het verzoek om uw welkomstgeschenk uit te mogen kiezen. Indien uw keuze bekend, zal het welkomstgeschenk binnen 4 tot 6 weken worden geleverd.

Het is mij niet geheel duidelijk of dat u al contact heeft gehad met de klantenservice van ikstapover.nu? U kunt in ieder geval hen de vragen stellen met betrekking tot de levering van uw welkomstgeschenk. U kunt het telefoonnummer vinden op de website ikstapover.nu.

Met vriendelijke groet,
Richard
Essent Klantenservice

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 13 feb 2012 10:37
door robvtol
Beste essent,

Ik de infolijn van ikstapover.nu meer dan 10 keer gebeld. Ik heb via de site ikstapover.nu al meerdere malen gemaild zonder een reactie te krijgen. Ik heb ook via het emailadres [email protected] al meer dan 8 mails gestuurd waarin ik heb gevraagd om een terugkoppeling. Nooit heb ik iets vernomen.

Vanmorgen heb ik wederom gebeld met ikstapover.nu en gezegd dat de maat nu vol is. Men heeft mij gezegd mij vanmiddag omstreeks 16.00 te bellen over de uitslag. Ik weet niet over welke uitslag men het heeft maar daar gaan we dan maar weer op wachten. Mocht er dan nog niks zijn gebeurd dat laat ik dit hier weer op weten en zal ik nog een stap verder gaan en de zaak aanhangig maken bij Radar zelf.

Met vriendelijke groet,

Rob

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 13 feb 2012 17:24
door robvtol
Nou geloof het of niet tot op heden ben ik niet gebeld door ikstapover.nu

Wederom heb ik hen gebeld en dit werd weer een lang gesprek. Men zegt dat men de Fujifilm Finepix S2950 voor mij zou hebben besteld bij bol.com (na controle door mijzelf en bevestiging van bol.com wordt deze door hen geen eens geleverd)

Toen ik aangaf dat ik niks geleverd had gekregen gaf ze aan dat er leveringsproblemen waren. Ik heb toen wederom (al eerder deze week bij haar collega) voorgesteld om dan maar een ander cadeau te leveren. Zij melde mij dat dit niet zou kunnen omdat mijn kado reeds bij Bol.com zou zijn besteld. Ik wordt hier langzamerhand behoorlijk ziek van en zou graag willen dat iedereen die ook nog steeds geen levering heeft hier melding van te maken.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 13 feb 2012 17:48
door MAXIEM
robvtol

Als ik jouw berichten zo lees, dan krijg ik toch sterk de indruk dat je wordt/bent opgelicht.

Maxiem.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 13 feb 2012 18:00
door robvtol
Medewerker klantenservice essent meld anders zie hierboven.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 14 feb 2012 07:25
door robvtol
MAXIEM ik zie het nu ook in een keer. IK BEN OPGELICHT EN ZIT BIJ HET VERKEERDE PROGRAMMA. :cry: :cry:

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 14 feb 2012 08:25
door forumessent
Beste robvtol,

Helaas hebben wij geen invloed op de verzending van de welkomstgeschenken. Wel wil ik voor u proberen om telefonisch contact op te nemen met ikstapover.nu en uw klacht nogmaals voor te leggen. Als u dit ook wilt stuur dan uw klantnummer, forumnaam, postcode en huisnummer naar [email protected]. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 14 feb 2012 08:44
door MAXIEM
forumessent

Wat is dit weer van onzin! U schuift uw verantwoordelijkheid af, terwijl het "geschenk" wel degelijk een onderdeel van de deal is. Weer zo'n flut bedrijf (Essent dus) dat wijst naar een ander en weigert in de spiegel te kijken. Shame you!

Maxiem.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 14 feb 2012 14:53
door elnuar
het geschenk is wel een onderdeel van de deal, maar die deal sluit je af met die overstapsite. Die regelt de overstap voor je en omdat je van hun service gebruik maakt zou je een geschenk moeten krijgen.

Dus Essent heeft in feite niets te maken met de overstapsite en is al netjes door het wel bij die site aan te kaarten.

Maar als ik op de site zelf kijk en bij klantenservice zou ik maar eens een aangetekend briefje gaan versturen naar hun met verzoek tot leveren cq nakomen van hun kant van de deal.

Adres gegevens :

IkStapOver.nu
De Overtoom 30
3353 HC Papendrecht
[email protected]

En als dat niet helpt, kan dreigen met advocaat ook wel eens helpen. En anders Radar hier ;)

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 14 feb 2012 19:28
door robvtol
Ik heb vanmiddag om 14.00 uur iemand gesproken van de leiding van ikstapover. Aangezien de Fujifilm Finepix S2950 niet meer voorradig is bestellen ze bij bol.com de duurdere versie t.w. Fujifilm Finepix S3300. Deze zou morgen bij mij moeten worden afgeleverd.

Ik weet dat ook de TNT mogelijk 1 dag later zou kunnen afleveren dus ik wacht tot uiterlijk donderdagavond.

Mocht ik hem toch binnen hebben gekregen dan zal ik dat ook zeker hier vermelden.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 17 feb 2012 08:41
door robvtol
Beste Essent, e.a., dinsdagsmiddag om 14.00 uur heeft men mij beloofd dat ik op woensdag mijn cadeau zou ontvangen. Echter zowel woensdag als donderdag niets ontvangen. Ik ga er nu een advocaat achter zetten mocht ik over 5 dagen nog steeds geen cadeau heb gekregen. Verder ga ik iedereen inlichten die ik hierover kan inlichten.


Nu heb ik lang genoeg gewacht!!!

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 17 feb 2012 09:54
door ikStapOver.nu
Geachte robvtol,

Wij gaan hier meteen werk van maken. Wij zullen vandaag nog contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

ikStapOver.nu

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 17 feb 2012 10:57
door MAXIEM
IkStapOver.nu

Het is een schande hoe uw bedrijf met de klanten omgaat. De bedrijfsnaam zou beter kunnen zijn:

IkStapOver.nooit!!!

Maxiem.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 17 feb 2012 11:16
door robvtol
DAT ZIJN JOUW WOORDEN MAXIEM. IK GA ER NOG THANS VAN UIT DAT MEN BEZIG IS OM MIJ MIJN CADEAU TE DOEN TOEKOMEN.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 17 feb 2012 11:28
door MAXIEM
robvtol

Je bent nu ongeveer 3 maanden!!! bezig om het cadeau te ontvangen. waarop je rechtmatig recht hebt. Hier kan niet meer gesproken worden van een "foutje" of van "enkele foutjes", maar is naar mijn mening de terminologie "pure onwil" beter op z'n plaats. Overigens hoop ik ik met jou, dat je jouw rechtmatig eigendom nu spoedig zult krijgen.

Maxiem.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 17 feb 2012 13:08
door ikStapOver.nu
Beste overstappers,

Wij doen onze uiterste best om klachten te voorkomen en als we klachten signaleren deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Helaas wil het wel eens voorkomen dat ook wij te maken hebben met externe factoren; hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan voorraadproblemen bij een leverancier. Uiteraard doen we er alles aan om u als overstapper zo goed mogelijk van dienst te zijn en problemen te voorkomen.

Inmiddels zijn er vele mensen probleemloos via ikstapover.nu overgestapt.

Problemen kunnen altijd worden gemeld via [email protected] of telefonisch via 0900-3344001 (lokaal tarief, kies voor optie 1)

Met vriendelijke groet,

Ikstapover.nu

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 18 feb 2012 13:56
door robvtol
Klanten van ikstapover.nu, medewerkers van ikstapover.nu en medewerkers van Essent. Gisteren ben ik netjes gebeld door een medewerker van ikstapover.nu en deze melde mij dat ik vandaag mijn cadeau zou ontvangen. Tevens zou ze voor al mijn telefoontjes e.d. mij € 25 op mijn rekening storten.

Hedenmiddag 12.45 stopte een wagen van TNT voor mij deur met de door mij lang verlangde digitale camera. Men heeft zelfs zoals men al had beloofd een nieuwer (lees duurder) type voor mij besteld t.w. de S3300. De camera werkt fantastisch en ik ben er erg blij mee. Van de € 25 gaan mijn vrouw en ik gezellig naar de bios.

Eind goed al goed.

Mischien heeft het lang geduurd maar uiteindelijk heeft ikstapover.nu zijn woord gehouden.

Hiervoor dan ook mijn dank en hierbij sluit voor mij mijn forumbericht.

Dus andere klanten die nog niet voorzien zijn van een cadeau. Het betreft geen oplichting maar ook hun kunnen blijkbaar geen ijzer met handen smeden.

Essent bedankt voor de bemiddeling. Ikstapover.nu bedankt voor het aanhoren van mijn eeuwige gezeur. Met vriendelijke groet,


Rob van Tol

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 18 feb 2012 15:43
door MAXIEM
ikstapover.nu

De wet van Murphy zal hier wel gewerkt hebben.

Maxiem.

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Geplaatst: 19 feb 2012 14:21
door Peter1971
Ik wil graag zo'n e-thermostaat uit de reclame van Essent. Levert ikstapover.nu die ook?