LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Walibi annuleerd, waar heb ik recht op?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
balluhbad

Walibi annuleerd, waar heb ik recht op?

Ongelezen bericht door balluhbad »

Hallo allemaal,

Samen met een paar vrienden hebben we al een tijd geleden een huisje geboekt in vakantiepark Walibi (Biddinghuizen). We zouden daar een lang weekend verblijven en hebben al een tijd geleden de aanbetaling gedaan. In de periode dat we daar verblijven is op het terrein ernaast het muziekfestival Lowlands, dit is ook precies de reden dat we geboekt hebben omdat we niet in een tent kunnen slapen.

Omdat alle accommodaties in de direct omgeving tijdens Lowlands snel vol zitten waren we er dit jaar vroeg bij en hadden we dus geluk.
Gisteren ontvingen we van het vakantiepark een email waarin stond dat ze een menselijke fout hadden gemaakt en dat er overboeking had plaats gevonden, alle huisjes zouden al aan de organisatie van Lowlands zijn verhuurd.

Je zult begrijpen dat ik hier geen boodschap aan heb en dat ik niet akkoord ga met het aanbod onze aanbetaling terug te krijgen. Het zure is ook dat we een aanbod van een ander park hebben afgeslagen omdat we al geboekt hadden bij Walibi. Uiteraard is er nu geen accommodatie in de omgeving meer te krijgen.

Ik wil best de strijd aangaan met Walibi, ik vind dat wij recht hebben op een huisje op het park. Maar hebben wij hier ook recht op? Of kan wettelijk gezien Walibi ons afschepen met het teruggeven van de aanbetaling?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt.
Danny.

Leojes30

Re: Walibi annuleerd, waar heb ik recht op?

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Er zijn al meerder topics over dit is er een van

"Landal Greenparks: Wil boeking omzetten i.v.m. verbouwing "

Volgens mij als je je schadeloos stellen ( dus de kosten terug betalen ) heb je verder geen poot om op te staan

Gesloten