Pagina 1 van 1
interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 13:39
door wanka123
Ik heb een abonnement bij caiway genomen.
Deze wed 10 dagen te laat aangeboden, maar deed het ook niet (tv) de telefoon werd ook verbroken als je aan de telefoon zat of werd doorverbonden.
opzeggen wilde ik binnen 3 dagen, maar ze weigerden, ik moest eerst mijn klacht naar de juiste afdeling doen. dat duurden totaal 2 maanden en nu gaat opzeggen niet meer. de digrecorder die ik had gekocht voor 99,- deed het ook niet en kon ook niet meer terug omdat het nu mijn eigendom was.
ook moest alles gecontrolleerd worden door hun monteurr, wa ik wel moest betalen ( werd mij telefonisch verteld) maar nu ontkennen zij dat en zeggen mij een aanbod gedaan te hebben e.d..
Mijn telefoon is nu afgesloten door hun. maar ik moet wel doorbetalen al die maanden dat ik niets aan dit abbbonnement heb, sterker nog mijn mobiele telefoon maakt overuren.
daarna ben ik over gegaan naar xs4all deze reageerd wel. 3 x een monteur langsgeweest en 2x nieuw apparaat. maar nog steeds doet de tv en internet het slecht, tv helemaal niet meer. kpn moet het onderzoeken maar dat duurt nu al heel wat weken en ondertussen ik maar betalen.
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 14:57
door Winterman
Misschien tocht het te veel in je huis zodat de ontvangst slecht is.
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 15:29
door wanka123
Ik heb alles laten verbouwen, van tocht is geen spraken
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 15:32
door ciske
30 dagen geen internet en telefoon dan kan je het opzeggen, ik maak niet uit je post op bij wie je nu precies wat hebt.
aangetekende brief sturen en bonnetje en kopie bewaren , geef ze 7 dagen de tijd zo niet dan contact laten ontbinden.
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 16:41
door wanka123
ja dat zou je wel zeggen, maar de internet provider moet met die opzegging akkoord gaan en dat is nu het probleem. dat doen ze niet.
ik heb nu een brief naar de geschillencommissie gestuurd
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 17:55
door ciske
Internet provider moet akkoord gaan niet leveren is wanprestatie heb je ook de opta gebeld of gemaild? ga eens naar het juridisch loket in je woonplaats voor advies.
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 19:31
door wanka123
ja gebeld en gesproken, e horen van alles maar doen het niet. dus kan ik alleen nog een klacht bij de geschillencommissie doen.
de opta wat is dat?
Bedankt voor je tips
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 19:37
door ciske
De opta gaat over de providers
op een aangetekende brief moeten ze reageren, alsnog ga naar het juridisch loket die kunnen je verder helpen.
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 11 feb 2012 19:43
door wanka123
benn ik geweest maar die verwijzen mij door naar de geschillencommissie. op brieven reageert caiway niet. nouja ik kreeg een telefoontje met de vermelding dat ze mij een gratis monteur aanboden (ik heb ze niet aan de tel gehad)
maar ik heb diec de opta een mail gestuurd.
dank je wel dat je zo meedenkt
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 15 feb 2012 18:58
door danny1971
wanka123 schreef:Ik heb een abonnement bij caiway genomen.
Deze wed 10 dagen te laat aangeboden, maar deed het ook niet (tv) de telefoon werd ook verbroken als je aan de telefoon zat of werd doorverbonden.
opzeggen wilde ik binnen 3 dagen, maar ze weigerden, ik moest eerst mijn klacht naar de juiste afdeling doen. dat duurden totaal 2 maanden en nu gaat opzeggen niet meer. de digrecorder die ik had gekocht voor 99,- deed het ook niet en kon ook niet meer terug omdat het nu mijn eigendom was.
ook moest alles gecontrolleerd worden door hun monteurr, wa ik wel moest betalen ( werd mij telefonisch verteld) maar nu ontkennen zij dat en zeggen mij een aanbod gedaan te hebben e.d..
Mijn telefoon is nu afgesloten door hun. maar ik moet wel doorbetalen al die maanden dat ik niets aan dit abbbonnement heb, sterker nog mijn mobiele telefoon maakt overuren.
daarna ben ik over gegaan naar xs4all deze reageerd wel. 3 x een monteur langsgeweest en 2x nieuw apparaat. maar nog steeds doet de tv en internet het slecht, tv helemaal niet meer. kpn moet het onderzoeken maar dat duurt nu al heel wat weken en ondertussen ik maar betalen.
Caiway probeert alles om hun klanten te beouhouden desnoods door gewoon zoals nu niet op te zggen het is een waardeloos bedrijf,slecht bereikbaar en idd klanteservice is er niet.Ik hoop dat het u lukt om van ze af te komen.Nu hebben ze zelfs enkel bereikbaarheid tot 5 uur en ze zeiden toen tegen mij dat de klant liegt en hun nooit fouten maken ik hoop dat u eruit komt,mijn advies alles zorgen dat het opgezegd wordt en naar een ander ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad als daar.En kijk uit met die zogezegde acties ze spelen vieze spelletjes. Ik zou als ik u was dit alles ook melden op
http://www.klacht.nl.. Dit wordt wel beantwoord,maar laat u niet uit het veld slaan ga weg voor het te laat is en overal een kopie van vragen.Ik wens u veel sterkte
Re: interne provider caiway weigert opzegging
Geplaatst: 15 feb 2012 19:05
door danny1971
Beste Wanka,
Heel belangrijk was ik nog vergeten te zeggen dien een klacht in ook bij de gemeente want hoe meer klachten er komen dan krijgen ze weer een zwart boek aangeboden ze moeten niet denken dat ze overal maar mee wegkomen toch? ze spelen alles tot net het randje van de wet een walgelijk bedrijf. Dus
www.klacht.nl en heel belangrijk ook klacht bij de gemeente indienen.