Tele2 betaald niet terug
Geplaatst: 12 feb 2012 19:07
Na het opzeggen van abonnement bij tele2 is 8 oktober 2011 een creditnota verstuurd dat het restant verrekend zou worden. 4 januari eens gebeld met de klantenservice, en er is toegezegd dat ze dit zouden doorgeven aan de administratie.
28 januari via een klachtenforum klacht ingediend, en daarop kwam als antwoord:
"Volgens onze gegevens is er 4 januari eenmaal contact opgenomen met de klantenservice i.v.m. de laatste factuur van de klant. Er is een verzoek doorgezet naar de financiele afdeling om de financiele afhandeling in orde te maken. Indien de klant hier nog vragen over heeft dan kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we de klant direct informeren en verdere vragen hierover beantwoorden."
En daarmee was voor hun de klacht afgehandeld. Wat is er nu afgehandeld????
Dus met andere woorden, als U U geld wilt hebben, breng ons eerst nog wat meer (10 c/min) en dan houden wij u verder aan het lijntje. Lijkt me toch na ruim 3 maanden wel eens tijd worden dat tele2 zelf eens terugbetaald.
28 januari via een klachtenforum klacht ingediend, en daarop kwam als antwoord:
"Volgens onze gegevens is er 4 januari eenmaal contact opgenomen met de klantenservice i.v.m. de laatste factuur van de klant. Er is een verzoek doorgezet naar de financiele afdeling om de financiele afhandeling in orde te maken. Indien de klant hier nog vragen over heeft dan kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we de klant direct informeren en verdere vragen hierover beantwoorden."
En daarmee was voor hun de klacht afgehandeld. Wat is er nu afgehandeld????
Dus met andere woorden, als U U geld wilt hebben, breng ons eerst nog wat meer (10 c/min) en dan houden wij u verder aan het lijntje. Lijkt me toch na ruim 3 maanden wel eens tijd worden dat tele2 zelf eens terugbetaald.