Pagina 1 van 1

vroegboekkorting vrijuit misleidend

Geplaatst: 13 feb 2012 21:54
door kuppens
--was aan het kijken voor een autoreis naar spanje in de gids van vrijuit .In de prijslijst stond voor 29-2 boeken 20% vroegboekkorting effe gecheckt op internet stond hetzelfde dus vorige week wilde ik gaan boeken maar geen korting meer ik mailen en ze noemde het een erratum ( betekent wijziging)
dus helemaal niets geen korting hierbij een stukje tekst tussen ons.
Inderdaad is het vervelend dat de vroegboekkorting niet correct in de brochure stond (en wellicht ook op de site). Wij danken u voor het feit dat u ons hier attent op heeft gemaakt, maar helaas is het niet mogelijk om de korting alsnog met terugwerkende kracht toe te kennen.
Een fout in de brochure of de tekst op internet kan helaas gebeuren, de prijs die het systeem geeft op de "kassabon" is echter wel bindend.
dus vakantieman hiermee moet je het doen .
SCHANDE FOEI TOCH

Re: vroegboekkorting vrijuit misleidend

Geplaatst: 14 feb 2012 04:33
door crazyme
Zoek je toch iets anders.

Re: vroegboekkorting vrijuit misleidend

Geplaatst: 14 feb 2012 09:48
door geengast
Vrij Uit werkt voor 85% via reisbureaus. Elk reisbureau krijgt zo'n erratum direct op het scherm bij boeking.
Het niet tonen van deze erratum is dus enkel het geval bij een internetboeking.

Natuurlijk zou het fijn zijn als boeken via internet exact gelijk was aan boeken via een reisbureau. Helaas is dat niet zo en soms merk je dat.

Re: vroegboekkorting vrijuit misleidend

Geplaatst: 15 feb 2012 16:44
door olaf79
kuppens schreef:--was aan het kijken voor een autoreis naar spanje in de gids van vrijuit .In de prijslijst stond voor 29-2 boeken 20% vroegboekkorting effe gecheckt op internet stond hetzelfde dus vorige week wilde ik gaan boeken maar geen korting meer ik mailen en ze noemde het een erratum ( betekent wijziging)
dus helemaal niets geen korting hierbij een stukje tekst tussen ons.
Inderdaad is het vervelend dat de vroegboekkorting niet correct in de brochure stond (en wellicht ook op de site). Wij danken u voor het feit dat u ons hier attent op heeft gemaakt, maar helaas is het niet mogelijk om de korting alsnog met terugwerkende kracht toe te kennen.
Een fout in de brochure of de tekst op internet kan helaas gebeuren, de prijs die het systeem geeft op de "kassabon" is echter wel bindend.
dus vakantieman hiermee moet je het doen .
SCHANDE FOEI TOCH
U kunt de koop ongedaan maken omdat u zich bij de koop mede heeft gebaseerd op de 20% korting. Daarom is er sprake van dwaling.
Helaas is het wel zo dat de 20% betaald moet worden als u kiest de koop niet ongedaan te maken.