Reden om nooit meer Acer te kopen.
Geplaatst: 16 feb 2012 11:28
Ik heb de Acer namens onze klant op in Oktober 2011 voor het eerst aangemeld ter reparatie.
Deze is 3 maal ter reparatie aangeboden en 3 maal terug gekomen met de melding dat deze gerepareerd zou zijn.
Enige uitkomst is dat factuur niet goed is en dat er een fictieve factuur gecreerd moet worden zodat het betaald kan worden.
----
2 december : E-mail ontvangen Helaas hebben wij geen vervangend apparaat voorradig. Daarom willen wij u voorstellen dat wij u een terugbetaling doen op basis van de economische levensduur van uw apparaat.
----
12 december : Na een aantal E-mails kwam het verzoek om het rekening nummer te sturen.
----
20 december : Email ontvangen De waarde van het toestel en de Acer Advantage incl BTW is 1354.22 euro. Het toestel is ongeveer 14 maanden gebruikt en dat betekent dat wij u 993.09 euro voor dit toestel kunnen terugbetalen.
----
18 januari : Wij moeten u helaas informeren dat wij uw refund wegens omstandigheden volgende maand pas uit kunnen betalen en bieden daarvoor onze excuses aan. Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.
----
18 Januari : Aangegeven dat het al sinds oktober duurt en met de verwachting dat het alsnog snel word opgelost.
----
19 Januari : Geachte klant, Wij vinden dit natuurlijk heel erg vervelend, maar wij kunnen deze betaling pas rond 15 februari aan u doen. Wij bieden hiervoor natuurlijk onze excuses aan.
----
19 Januari : Aangegeven dat dit onacceptabel is.
----
19 Januari : Geachte klant, Dit gaan we als volgt oplossen. U mag ons een factuur sturen voor € 993.09. Dit bedrag zullen wij dan zo snel mogelijk aan u overmaken. Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.
----
19 Januari : Aankoop factuur gestuurd van de klant gestuurd.
----
19 Januari : Kunt u deze factuur op naam zetten van: Acer Computer BV Europalaan 89 5232 BC 's-Hertogenbosch Wij hebben dan ook uw factuur nodig waarin u dit toestel aanschaft. Voor de waarde van dit aankoopbedrag mag u ons dan een factuur sturen (zoals hierboven uitgelegd) voor de restwaarde van dit toestel. Als u wil dan kunt u me de aanschafwaarde doorgeven, dan zal ik de restwaarde voor u berekenen.
----
20 Januari : Zoals wij reeds eerder aan u hebben doorgegeven: Wij hebben dan ook uw factuur nodig waarin u dit toestel aanschaft. Voor de waarde van dit aankoopbedrag mag u ons dan een factuur sturen (zoals hierboven uitgelegd) voor de restwaarde van dit toestel. Als u wil dan kunt u me de aanschafwaarde doorgeven, dan zal ik de restwaarde voor u berekenen. Het gaat hier dus om 2 facturen die wij van jullie willen ontvangen.
----
20 januari : Telefonisch aangegeven dat wij zelf het apparaat niet voor de klant hebben aangekocht. Verzoek van acer om een fictieve factuur aan te maken. Factuur aangemaakt en doorgestuurd
----
6 Februari : Ik krijg het volgende door van onze administratie: Factuur is niet correct De klant mag alleen het systeem aan ons doorbelasten Wij accepteren geen verdere kosten. Graag een aangepaste factuur laten maken aub ---- 6 Februari Aangegeven dat de factuur is aangemaakt volgens telefonische afspraak.
----
7 Februari : Geachte, De facturen die wij ontvangen moeten er op een bepaalde manier uitzien. Wij hebben aan u gevraagd om die andere kosten ervan af te halen, omdat wij dit anders niet kunnen verwerken. Deze uitbetaling wordt op 9 februari verwerkt en als dit in orde is op 15 februari aan u overgemaakt, is dit nog niet in orde dan kunnen wij dit de volgende maand aan jullie overmaken.
----
8 Februari : Aangegeven dat er op 20 december al is toegezegd dat het bedrag betaald zou worden.
----
9 Februari : Dank u wel hiervoor, ik geef dit door aan onze administratie.
----
10 Februari : Ik krijg door van onze administratie dat u niet de juiste factuur aan ons doorstuurt. Ik zal nog even in het kort aangeven wat wij nodig hebben: Een factuur aan Acer gericht waarin u het systeem aan ons berekent met hierin ons RMA nummer XXXXXX Een inkoopfactuur waarin staat voor welke prijs u dit systeem aangekocht heeft. Voor de prijs die in uw inkoopfactuur staat moet u dan ook het systeem aan ons berekenen.
----
10 Februari : Wederom aangegeven dat de factuur is aangemaakt op verzoek van Acer en weer de melding dat er op 20 december is aangegeven dat het betaald zou worden
----
16 Februari : Vorige week hebben we telefonisch contact gehad betreft de doorbelasting voor rma XXXXXX. Gezien ik de zaak overgenomen heb van mijn collega, Desiree, wil ik deze case graag afsluiten. Wij hebben besproken dat er een factuur opgesteld mag worden twv € 993.09 exclusief BTW. Deze factuur dient gericht te worden aan: Acer Computer BV Europalaan 89 5232 BC 's-Hertogenbosch Let erop dat u op deze factuur ons RMA nummer: XXXXXX vermeld.
----
16 Februari : Wederom aangegeven dat de facturen zijn gestuurd en de hoop dat dit eindelijke opgelost word
Deze is 3 maal ter reparatie aangeboden en 3 maal terug gekomen met de melding dat deze gerepareerd zou zijn.
Enige uitkomst is dat factuur niet goed is en dat er een fictieve factuur gecreerd moet worden zodat het betaald kan worden.
----
2 december : E-mail ontvangen Helaas hebben wij geen vervangend apparaat voorradig. Daarom willen wij u voorstellen dat wij u een terugbetaling doen op basis van de economische levensduur van uw apparaat.
----
12 december : Na een aantal E-mails kwam het verzoek om het rekening nummer te sturen.
----
20 december : Email ontvangen De waarde van het toestel en de Acer Advantage incl BTW is 1354.22 euro. Het toestel is ongeveer 14 maanden gebruikt en dat betekent dat wij u 993.09 euro voor dit toestel kunnen terugbetalen.
----
18 januari : Wij moeten u helaas informeren dat wij uw refund wegens omstandigheden volgende maand pas uit kunnen betalen en bieden daarvoor onze excuses aan. Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.
----
18 Januari : Aangegeven dat het al sinds oktober duurt en met de verwachting dat het alsnog snel word opgelost.
----
19 Januari : Geachte klant, Wij vinden dit natuurlijk heel erg vervelend, maar wij kunnen deze betaling pas rond 15 februari aan u doen. Wij bieden hiervoor natuurlijk onze excuses aan.
----
19 Januari : Aangegeven dat dit onacceptabel is.
----
19 Januari : Geachte klant, Dit gaan we als volgt oplossen. U mag ons een factuur sturen voor € 993.09. Dit bedrag zullen wij dan zo snel mogelijk aan u overmaken. Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.
----
19 Januari : Aankoop factuur gestuurd van de klant gestuurd.
----
19 Januari : Kunt u deze factuur op naam zetten van: Acer Computer BV Europalaan 89 5232 BC 's-Hertogenbosch Wij hebben dan ook uw factuur nodig waarin u dit toestel aanschaft. Voor de waarde van dit aankoopbedrag mag u ons dan een factuur sturen (zoals hierboven uitgelegd) voor de restwaarde van dit toestel. Als u wil dan kunt u me de aanschafwaarde doorgeven, dan zal ik de restwaarde voor u berekenen.
----
20 Januari : Zoals wij reeds eerder aan u hebben doorgegeven: Wij hebben dan ook uw factuur nodig waarin u dit toestel aanschaft. Voor de waarde van dit aankoopbedrag mag u ons dan een factuur sturen (zoals hierboven uitgelegd) voor de restwaarde van dit toestel. Als u wil dan kunt u me de aanschafwaarde doorgeven, dan zal ik de restwaarde voor u berekenen. Het gaat hier dus om 2 facturen die wij van jullie willen ontvangen.
----
20 januari : Telefonisch aangegeven dat wij zelf het apparaat niet voor de klant hebben aangekocht. Verzoek van acer om een fictieve factuur aan te maken. Factuur aangemaakt en doorgestuurd
----
6 Februari : Ik krijg het volgende door van onze administratie: Factuur is niet correct De klant mag alleen het systeem aan ons doorbelasten Wij accepteren geen verdere kosten. Graag een aangepaste factuur laten maken aub ---- 6 Februari Aangegeven dat de factuur is aangemaakt volgens telefonische afspraak.
----
7 Februari : Geachte, De facturen die wij ontvangen moeten er op een bepaalde manier uitzien. Wij hebben aan u gevraagd om die andere kosten ervan af te halen, omdat wij dit anders niet kunnen verwerken. Deze uitbetaling wordt op 9 februari verwerkt en als dit in orde is op 15 februari aan u overgemaakt, is dit nog niet in orde dan kunnen wij dit de volgende maand aan jullie overmaken.
----
8 Februari : Aangegeven dat er op 20 december al is toegezegd dat het bedrag betaald zou worden.
----
9 Februari : Dank u wel hiervoor, ik geef dit door aan onze administratie.
----
10 Februari : Ik krijg door van onze administratie dat u niet de juiste factuur aan ons doorstuurt. Ik zal nog even in het kort aangeven wat wij nodig hebben: Een factuur aan Acer gericht waarin u het systeem aan ons berekent met hierin ons RMA nummer XXXXXX Een inkoopfactuur waarin staat voor welke prijs u dit systeem aangekocht heeft. Voor de prijs die in uw inkoopfactuur staat moet u dan ook het systeem aan ons berekenen.
----
10 Februari : Wederom aangegeven dat de factuur is aangemaakt op verzoek van Acer en weer de melding dat er op 20 december is aangegeven dat het betaald zou worden
----
16 Februari : Vorige week hebben we telefonisch contact gehad betreft de doorbelasting voor rma XXXXXX. Gezien ik de zaak overgenomen heb van mijn collega, Desiree, wil ik deze case graag afsluiten. Wij hebben besproken dat er een factuur opgesteld mag worden twv € 993.09 exclusief BTW. Deze factuur dient gericht te worden aan: Acer Computer BV Europalaan 89 5232 BC 's-Hertogenbosch Let erop dat u op deze factuur ons RMA nummer: XXXXXX vermeld.
----
16 Februari : Wederom aangegeven dat de facturen zijn gestuurd en de hoop dat dit eindelijke opgelost word