Pas op met NS Spoordeelwinkel acties!
Geplaatst: 16 feb 2012 15:44
Op 16 december 2011 heb ik op Spoordeelwinkel.nl 2 tickets gekocht voor een dagje naar Maastricht inclusief een lunch bij Coffeelovers in Maastricht.
Gisteren maakten wij ons uitstapje naar Maastricht. Heel leuk, tot we een tafeltje bemachtigd hadden bij Coffeelovers. Daar werd ons verteld dat de bon niet meer geldig was. Heel vreemd omdat we wel gewoon het treinkaartje voor 15 februari konden bestellen maar de bon voor de lunch dus maar t/m 31 januari geldig bleek te zijn.
Van een actie is de helft nog wel geldig is en de andere helft dus niet meer. Je kon nog boeken tot 20 februari zelfs.
Op mijn mailtje hierover reageren ze als volgt:
>>Ten tijde van uw bestelling heeft u bij de voorwaarden van de actie kunnen zien staan, dat het uitje te boeken was t/m 31-01-2012 en geldig was t/m 31-01-2012. Daar de code voor de treinkaart gewoon geldig is kan u de treinkaart gewoon boeken. Omdat wij de verloop datum van de actie goed op onze site hadden vermeld, kunnen wij u niet tegemoet komen door de lunchkosten aan u te vergoeden. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij <<
Nee NS het was te boeken tot 31-01-2012 maar was wel langer geldig. Waarom de trein wel en de lunch niet?
Gisteren vertelden wij dit verhaal tegen een paar mensen en zij zeiden ons dat NS zeer beslist positief zou reageren op een mailtje hierover. Ik had daar, mede gezien eerdere ervaringen met de NS, minder vertrouwen in. Helaas blijk ik nu nog gelijk te krijgen ook.
En nu is natuurlijk niet meer op hun website na te zien wat er op 16-12-2011 vermeld stond.
Voor ons geen spoordeelwinkel meer!
De NS zou wel wat betere reclame mogen maken na alle negatieve berichten steeds weer.
Gisteren maakten wij ons uitstapje naar Maastricht. Heel leuk, tot we een tafeltje bemachtigd hadden bij Coffeelovers. Daar werd ons verteld dat de bon niet meer geldig was. Heel vreemd omdat we wel gewoon het treinkaartje voor 15 februari konden bestellen maar de bon voor de lunch dus maar t/m 31 januari geldig bleek te zijn.
Van een actie is de helft nog wel geldig is en de andere helft dus niet meer. Je kon nog boeken tot 20 februari zelfs.
Op mijn mailtje hierover reageren ze als volgt:
>>Ten tijde van uw bestelling heeft u bij de voorwaarden van de actie kunnen zien staan, dat het uitje te boeken was t/m 31-01-2012 en geldig was t/m 31-01-2012. Daar de code voor de treinkaart gewoon geldig is kan u de treinkaart gewoon boeken. Omdat wij de verloop datum van de actie goed op onze site hadden vermeld, kunnen wij u niet tegemoet komen door de lunchkosten aan u te vergoeden. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij <<
Nee NS het was te boeken tot 31-01-2012 maar was wel langer geldig. Waarom de trein wel en de lunch niet?
Gisteren vertelden wij dit verhaal tegen een paar mensen en zij zeiden ons dat NS zeer beslist positief zou reageren op een mailtje hierover. Ik had daar, mede gezien eerdere ervaringen met de NS, minder vertrouwen in. Helaas blijk ik nu nog gelijk te krijgen ook.
En nu is natuurlijk niet meer op hun website na te zien wat er op 16-12-2011 vermeld stond.
Voor ons geen spoordeelwinkel meer!
De NS zou wel wat betere reclame mogen maken na alle negatieve berichten steeds weer.