| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heiko bouw Rotterdam
-
dixiewiske
Heiko bouw Rotterdam
Dit bedrijf heeft een dakkapel op ons huis geplaatst. Het werk is vreselijk slecht uitgevoerd en de communicatie is slecht. Beloften worden niet nagekomen.
Iemand ervaringen met dit bedrijf?
Iemand ervaringen met dit bedrijf?
-
YoWerkendam
Re: Heiko bouw Rotterdam
Hier wordt ik niet vrolijk van.
Na veel gebeld van vooral onze kant zijn deze mensen gisteren begonnen met het plaatsen van een dakkapel bij ons. Getekend hiervoor in Oktober, levertijd van 4-6 weken. Steeds een anders excuus om niet te kunnen komen plaatsen.
De vertegenwoordiger (Egbert Egberts) kwam erg betrouwbaar over en de prijs klonk goed, daarom met deze firma in zee gegaan.
We hebben wel 5 keer een afspraak gemaakt om te plaatsen, waarbij we zelf op de dag voor de afspraak moesten bellen om te horen dat de plaatsing uitgesteld werd (Kozijn nog niet binnen 3x, slecht weer 2x).
Nu zijn ze dus gisteren begonnen en het zou vandaag af zijn, maar dat is het dus niet. Verkeerde rails voor het rolluik, geen beslag op de ramen, etc. Dit zouden ze nu maandag af komen maken.
Nu komen mijn vriend en ik er net ook nog eens achter dat de dwarsbalk van het plafond niet naar boven verplaatst is, zoals afgesproken met dhr Egberts en de inmeter de heer Henk Bakker. Nu is het dakkapel dus hoger dan de balk en loopt er een soort schuine balk en creeert de dakkapel dus niet de extra ruimte waarvoor je hem neemt.
Ondertussen is (na aandringen van Yousouf??) de tweede betaling ook gedaan, welke ik nu probeer terug te halen via de bank. Dit op advies van de heer Egberts, waarvan ik nu opeens niet meer zeker weet wat hij nou precies te maken heeft met dit bedrijf.
Ik ben nu een mail aan het schrijven naar het bedrijf waarin ik eis dat ze alsnog de balk gaan verplaatsen en het dakkapel aanpassen omdat ik ze anders in gebreke stel, maar wie nu precies de eigenaar van het bedrijf is blijft voor mij een raadsel.
Maandag komen de werklui terug om eea af te maken, dus dan probeer ik bij hun nog wat meer te achterhalen.
Beste dixiewiske, wellicht dat we elkaar kunnen helpen om beide zaken naar tevredenheid op te lossen??
Mensen wat voor andere acties kan ik nog meer ondernemen?
Ik heb een telefoonnummer van de heer Egberts, de heer Bakker en van die Youssouf. Tevens een telefoonnummer van het bedrijf zelf (ook te vinden op www.heikobouw.nl) maar daar wordt nooit opgenomen.
Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen door een website waar je je gegevens op kan zetten zodat verschillende bedrijven uit de regio een offerte kunnen maken. Lijkt me een betrouwbare site...
Wie helpt me/ons??
Na veel gebeld van vooral onze kant zijn deze mensen gisteren begonnen met het plaatsen van een dakkapel bij ons. Getekend hiervoor in Oktober, levertijd van 4-6 weken. Steeds een anders excuus om niet te kunnen komen plaatsen.
De vertegenwoordiger (Egbert Egberts) kwam erg betrouwbaar over en de prijs klonk goed, daarom met deze firma in zee gegaan.
We hebben wel 5 keer een afspraak gemaakt om te plaatsen, waarbij we zelf op de dag voor de afspraak moesten bellen om te horen dat de plaatsing uitgesteld werd (Kozijn nog niet binnen 3x, slecht weer 2x).
Nu zijn ze dus gisteren begonnen en het zou vandaag af zijn, maar dat is het dus niet. Verkeerde rails voor het rolluik, geen beslag op de ramen, etc. Dit zouden ze nu maandag af komen maken.
Nu komen mijn vriend en ik er net ook nog eens achter dat de dwarsbalk van het plafond niet naar boven verplaatst is, zoals afgesproken met dhr Egberts en de inmeter de heer Henk Bakker. Nu is het dakkapel dus hoger dan de balk en loopt er een soort schuine balk en creeert de dakkapel dus niet de extra ruimte waarvoor je hem neemt.
Ondertussen is (na aandringen van Yousouf??) de tweede betaling ook gedaan, welke ik nu probeer terug te halen via de bank. Dit op advies van de heer Egberts, waarvan ik nu opeens niet meer zeker weet wat hij nou precies te maken heeft met dit bedrijf.
Ik ben nu een mail aan het schrijven naar het bedrijf waarin ik eis dat ze alsnog de balk gaan verplaatsen en het dakkapel aanpassen omdat ik ze anders in gebreke stel, maar wie nu precies de eigenaar van het bedrijf is blijft voor mij een raadsel.
Maandag komen de werklui terug om eea af te maken, dus dan probeer ik bij hun nog wat meer te achterhalen.
Beste dixiewiske, wellicht dat we elkaar kunnen helpen om beide zaken naar tevredenheid op te lossen??
Mensen wat voor andere acties kan ik nog meer ondernemen?
Ik heb een telefoonnummer van de heer Egberts, de heer Bakker en van die Youssouf. Tevens een telefoonnummer van het bedrijf zelf (ook te vinden op www.heikobouw.nl) maar daar wordt nooit opgenomen.
Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen door een website waar je je gegevens op kan zetten zodat verschillende bedrijven uit de regio een offerte kunnen maken. Lijkt me een betrouwbare site...
Wie helpt me/ons??
-
dixiewiske
Hier dus dezelfde ervaringen. Egbert Egberts kwam betrouwbaar over, maar ook hij heeft de laatste tijd niet meer gereageerd op mijn berichten.
Bij ons kwam een groep mensen de dakkapel plaatsen en het was werkelijk een drama (zonder overdrijven).
Er is er één van het dak gevallen bij onze buren in de tuin, hier hebben ze niets over gezegd, man is in de auto gezet en naar het ziekenhuis gebracht (werd ons later pas verteld).
Er viel een steiger om in de tuin, bijna door ons raam. Onze dakkapel was ook niet in een dag af, de tweede ochtend liepen we de kamer in en bleek alles vol water te staan. Dit lekte naar beneden.
Ze hebben iets in ons bad laten vallen en die is nu kapot, ze rookten constant ondanks onze vraag niet in huis te roken, de dakgoot van het huis van de buren is kapot.
Youssef? blijft alles goed praten maar doet niets. Henk Bakker was bij ons niet de inmeter maar de planner, volgens Egbert.
Ik heb al wat deskundige laten kijken en onze dakkapel is erg slecht gemaakt. Niet met de materialen die beloofd zijn en zoals het er nu uit ziet zal deze dakkapel het niet lang maken...
Morgenochtend komt hier een bouwadviseur om een officieel rapport te maken.
Op mijn mails hebben ze nooit gereageeerd. Wel hebben ze deze gelezen vertelde Youssef. Ze pakken te telefoon al niet meer op als ik bel, ze herkennen mijn nummer. Als we bellen met een onbekend nummer pakken ze wel op.
Egbert pakt niet op, bedrijf in Rotterdam legt iedere keer een boodschap klaar om ons terug te bellen, Henk Bakker belt niet meer, Youssef ook niet meer.
We hebben nu via via de naam en het telefoonnummer van de onderaannemer die door Heiko werd ingehuurd om hier aan het werk te gaan. Dit was al niet de afspraak, volgens Egbert werkten ze alleen met eigen personeel.
Wij maakten de afspraken in september, levertijd 5 weken, plaatsing uiteindelijk pas begin januari. Na heeeel vaak afbellen met allerlei excuses. De dakkapel staat boven onze badkamer en de slaapkamer van mijn dochter die we tot op dit moment nauwelijks kunnen gebruiken.
Geld via de bank terughalen zal waarschijnlijk niet lukken, daar ben ik ook al naar op zoek geweest via internet...
Bij ons kwam een groep mensen de dakkapel plaatsen en het was werkelijk een drama (zonder overdrijven).
Er is er één van het dak gevallen bij onze buren in de tuin, hier hebben ze niets over gezegd, man is in de auto gezet en naar het ziekenhuis gebracht (werd ons later pas verteld).
Er viel een steiger om in de tuin, bijna door ons raam. Onze dakkapel was ook niet in een dag af, de tweede ochtend liepen we de kamer in en bleek alles vol water te staan. Dit lekte naar beneden.
Ze hebben iets in ons bad laten vallen en die is nu kapot, ze rookten constant ondanks onze vraag niet in huis te roken, de dakgoot van het huis van de buren is kapot.
Youssef? blijft alles goed praten maar doet niets. Henk Bakker was bij ons niet de inmeter maar de planner, volgens Egbert.
Ik heb al wat deskundige laten kijken en onze dakkapel is erg slecht gemaakt. Niet met de materialen die beloofd zijn en zoals het er nu uit ziet zal deze dakkapel het niet lang maken...
Morgenochtend komt hier een bouwadviseur om een officieel rapport te maken.
Op mijn mails hebben ze nooit gereageeerd. Wel hebben ze deze gelezen vertelde Youssef. Ze pakken te telefoon al niet meer op als ik bel, ze herkennen mijn nummer. Als we bellen met een onbekend nummer pakken ze wel op.
Egbert pakt niet op, bedrijf in Rotterdam legt iedere keer een boodschap klaar om ons terug te bellen, Henk Bakker belt niet meer, Youssef ook niet meer.
We hebben nu via via de naam en het telefoonnummer van de onderaannemer die door Heiko werd ingehuurd om hier aan het werk te gaan. Dit was al niet de afspraak, volgens Egbert werkten ze alleen met eigen personeel.
Wij maakten de afspraken in september, levertijd 5 weken, plaatsing uiteindelijk pas begin januari. Na heeeel vaak afbellen met allerlei excuses. De dakkapel staat boven onze badkamer en de slaapkamer van mijn dochter die we tot op dit moment nauwelijks kunnen gebruiken.
Geld via de bank terughalen zal waarschijnlijk niet lukken, daar ben ik ook al naar op zoek geweest via internet...
Schokkend om jullie berichten te lezen!!
Wij wachten inmiddels al 8 weken op een dakkapel. Ook wij zijn in zee gegaan met de vriendelijke Egbert.
Ik kan jullie inmiddels vertellen dat Henk Bakker en Egbert Egberts niet meer voor Heiko Bouw werkzaam zijn.
Naar aanleiding van jullie ervaringen ga ik een aangetekende brief naar Heiko bouw sturen om mijn order te annuleren. Gelukkig heb ik een goede rechtsbijstandverzekering en ga mijn 10% aanbetaling via hun terughalen.
Mochten jullie de algemene voorwaarden willen hebben dan hoor ik het graag. Deze heb ik in november!! van Yusuf gekregen.
Ik denk dat het verstandig is om gezamenlijk een front te vormen!!
Wij wachten inmiddels al 8 weken op een dakkapel. Ook wij zijn in zee gegaan met de vriendelijke Egbert.
Ik kan jullie inmiddels vertellen dat Henk Bakker en Egbert Egberts niet meer voor Heiko Bouw werkzaam zijn.
Naar aanleiding van jullie ervaringen ga ik een aangetekende brief naar Heiko bouw sturen om mijn order te annuleren. Gelukkig heb ik een goede rechtsbijstandverzekering en ga mijn 10% aanbetaling via hun terughalen.
Mochten jullie de algemene voorwaarden willen hebben dan hoor ik het graag. Deze heb ik in november!! van Yusuf gekregen.
Ik denk dat het verstandig is om gezamenlijk een front te vormen!!
-
dixiewiske
10 punten waarom u voor Heiko Bouw bv kiest.
1. Compensatie voor verlaagde Btw op arbeidsloon tot 1-7-2011
2. Leveren kunststof, hout en aluminium van topkwaliteit
3. 24 uurs service met eigen monteurs
4. Ook voor verbouwingen uw adres!
5. Uitgestelde betaling en/of financiering mogelijk
6. Tot wel 15 jaar garantie(zie garantievoorwaarden)
7. Alle hang en sluitwerk is SKG goedgekeurd
8. Gekwalificeerde monteurs en timmerlui in eigen dienst
9. Méér dan 20 jaar ervaring in de bouw- & renovatiesector
10. Overtuig u van onze prima prijs/kwaliteit verhouding!
Deze 10 punten staan op de site www.heikobouw.nl
Als je dan kijkt naar punt 3 en punt 8 is het best bijzonder dat ik van de KvK hoorde dat het bedrijf staat ingeschreven als een uitzendbureau/detacheringsbureau.
De keurmerken die op de website staan blijken ook niet te kloppen. Bij navraag kennen ze Heiko Bouw niet.
1. Compensatie voor verlaagde Btw op arbeidsloon tot 1-7-2011
2. Leveren kunststof, hout en aluminium van topkwaliteit
3. 24 uurs service met eigen monteurs
4. Ook voor verbouwingen uw adres!
5. Uitgestelde betaling en/of financiering mogelijk
6. Tot wel 15 jaar garantie(zie garantievoorwaarden)
7. Alle hang en sluitwerk is SKG goedgekeurd
8. Gekwalificeerde monteurs en timmerlui in eigen dienst
9. Méér dan 20 jaar ervaring in de bouw- & renovatiesector
10. Overtuig u van onze prima prijs/kwaliteit verhouding!
Deze 10 punten staan op de site www.heikobouw.nl
Als je dan kijkt naar punt 3 en punt 8 is het best bijzonder dat ik van de KvK hoorde dat het bedrijf staat ingeschreven als een uitzendbureau/detacheringsbureau.
De keurmerken die op de website staan blijken ook niet te kloppen. Bij navraag kennen ze Heiko Bouw niet.
Gisterochtend de eigenaar Yusuf Karabudak van Heiiko bouw via z'n privé email en het emailadres van Heiko bouw benaderd om snel met een opplossing te komen.
Helaas reageert hij niet. Bellen naar Heiko bouw heeft ook geen zin omdat niemand de telefoon opneemt.
Als zelfs de eigenaar van een bedrijf niet reageer zegt dit genoeg over zijn bedoelingen.
De servicepunten zoals hiervoor in het bericht is genoemd komen ze dus nooit na.
24 uurs service!!!! Laat me niet lachten.
Vandaag benaderd door een ander bedrijf. Via dhr Egberts heeft dit bedrijf mij een voorstel gedaan.
Ze willen mijn order overnemen.
Ik zal iedereen op de hoogte houden wat mijn bevindingen hiermee zijn.
Helaas reageert hij niet. Bellen naar Heiko bouw heeft ook geen zin omdat niemand de telefoon opneemt.
Als zelfs de eigenaar van een bedrijf niet reageer zegt dit genoeg over zijn bedoelingen.
De servicepunten zoals hiervoor in het bericht is genoemd komen ze dus nooit na.
24 uurs service!!!! Laat me niet lachten.
Vandaag benaderd door een ander bedrijf. Via dhr Egberts heeft dit bedrijf mij een voorstel gedaan.
Ze willen mijn order overnemen.
Ik zal iedereen op de hoogte houden wat mijn bevindingen hiermee zijn.
-
dixiewiske
Ik heb inderdaad ook gehoord dat Yusuf de eigenaar is van Heiko Bouw. Dat wist ik hiervoor niet.
Yusuf heeft ons een tijdje geleden toegezegd dat alles opgelost gaat worden en dat ze alles veranderen zoals het is afgesproken. Ik ga er dus van uit dat we er uit gaan komen als hij de eigenaar van het bedrijf is.
Vanavond heb ik het officiele rapport gekregen wat ik heb laten maken en daar werd ik niet vrolijk van.Ook kreeg ik een rekening voor het maken van de dakgoten van het huis van onze buren. Ook al niet om heel vrolijk van te worden.
Binnen afzienbare tijd hoop ik hier dus te laten weten hoe het opgelost is.
Yusuf heeft ons een tijdje geleden toegezegd dat alles opgelost gaat worden en dat ze alles veranderen zoals het is afgesproken. Ik ga er dus van uit dat we er uit gaan komen als hij de eigenaar van het bedrijf is.
Vanavond heb ik het officiele rapport gekregen wat ik heb laten maken en daar werd ik niet vrolijk van.Ook kreeg ik een rekening voor het maken van de dakgoten van het huis van onze buren. Ook al niet om heel vrolijk van te worden.
Binnen afzienbare tijd hoop ik hier dus te laten weten hoe het opgelost is.
ohh wat erg is dit!
ik krijg al een week geen contact meer met Heiko,
verleden week is hij(jusuf) spullen uit onze tuin op komen halen die niet meer nodig waren, en nu dit...
wij hebben via dakkapel weetjes een oproep gedaan wie er snel een dakkapel kon leveren,
en daar kwam heiko bij ons als goed en betrouwbaar over, en hebben hun dus uitgenodigd.
E.Egberts kwam met een hele dikke verzamelmap met dakkapellen(foto`s van internet gejat, volgens jusuf was deze dakkapel de 12e die ze gingen plaatsen) die hun geplaatst zouden hebben, en alles was al snel besproken en geregeld.
goed gesprek, betrouwbare uitstraling!
een dag voor de kerst om half 5 hoorden wij dat het kozijn niet binnen was gekomen, de fabriek zou twee weken dicht zijn, dus helaas....
na die twee weken zelf contact opgenomen,
en toen is al de ellende begonnen.
niet terugbellen, geen reacties op mails, Egberts belt niet meer terug.
uiteindelijk kreeg ik ze eind januari te pakken, en verteld hoe wij hier over dachten, de volgende dag stonden ze op de stoep.
we hebben de monteurs een week over de vloer gehad, alles ging mis
kwamen halverwege de ochtend nog een keer aanzakken
ze hadden geen idee wat ze aan het doen waren.
balk te laag geplaatst, folie verkeerd geplaatst,
andere materialen dan toegezegd.
rolluik, glas met ventilatieroosters, nieuw raamdeel dat beschadigd is
moeten nu nog komen...maar ben bang dat we er naar kunnen fluiten.
we hebben jusuf hier op gesprek gehad, om ons ongenoegen te uiten.
was meegaand en wou tot oplossingen komen...
verleden week kwam hij opeens binnen vallen, met vier mannen,
dacht dat ze alles af zouden komen maken,
maar vertrok daarna weer(??)en toen niets meer vernomen.
daarnet maar weer eens naar revieuws gegoogled, en toen kwam ik deze verhalen tegen.
ik heb naar dakkapellenweetjes gebeld, nemen het in behandeling,
hoop niet dat er nog meer gedupeerden zijn.
dit verhaal vertel ik nu heel beknopt,
maar wat een ellende heeft dit "bedrijf" ons gebracht!!!
ik krijg al een week geen contact meer met Heiko,
verleden week is hij(jusuf) spullen uit onze tuin op komen halen die niet meer nodig waren, en nu dit...
wij hebben via dakkapel weetjes een oproep gedaan wie er snel een dakkapel kon leveren,
en daar kwam heiko bij ons als goed en betrouwbaar over, en hebben hun dus uitgenodigd.
E.Egberts kwam met een hele dikke verzamelmap met dakkapellen(foto`s van internet gejat, volgens jusuf was deze dakkapel de 12e die ze gingen plaatsen) die hun geplaatst zouden hebben, en alles was al snel besproken en geregeld.
goed gesprek, betrouwbare uitstraling!
een dag voor de kerst om half 5 hoorden wij dat het kozijn niet binnen was gekomen, de fabriek zou twee weken dicht zijn, dus helaas....
na die twee weken zelf contact opgenomen,
en toen is al de ellende begonnen.
niet terugbellen, geen reacties op mails, Egberts belt niet meer terug.
uiteindelijk kreeg ik ze eind januari te pakken, en verteld hoe wij hier over dachten, de volgende dag stonden ze op de stoep.
we hebben de monteurs een week over de vloer gehad, alles ging mis
kwamen halverwege de ochtend nog een keer aanzakken
ze hadden geen idee wat ze aan het doen waren.
balk te laag geplaatst, folie verkeerd geplaatst,
andere materialen dan toegezegd.
rolluik, glas met ventilatieroosters, nieuw raamdeel dat beschadigd is
moeten nu nog komen...maar ben bang dat we er naar kunnen fluiten.
we hebben jusuf hier op gesprek gehad, om ons ongenoegen te uiten.
was meegaand en wou tot oplossingen komen...
verleden week kwam hij opeens binnen vallen, met vier mannen,
dacht dat ze alles af zouden komen maken,
maar vertrok daarna weer(??)en toen niets meer vernomen.
daarnet maar weer eens naar revieuws gegoogled, en toen kwam ik deze verhalen tegen.
ik heb naar dakkapellenweetjes gebeld, nemen het in behandeling,
hoop niet dat er nog meer gedupeerden zijn.
dit verhaal vertel ik nu heel beknopt,
maar wat een ellende heeft dit "bedrijf" ons gebracht!!!
Hoi Aena,
Helaas weer een gedupeerde. Ik denk dat je niet de laatste zal zijn.
Fijn dat je je verhaal hier achter laat. Je kunt mij via een privebericht mailen. Alle gedupeerde hebben via de mail met elkaar contact.
Samen staan we sterk.
Wij hebben al het een en ander aan onderzoek verricht en zijn tot schokkende conclusies gekomen.
Ik wacht met het openbaar maken hiervan. Een soort troefkaart zeg maar!
Helaas weer een gedupeerde. Ik denk dat je niet de laatste zal zijn.
Fijn dat je je verhaal hier achter laat. Je kunt mij via een privebericht mailen. Alle gedupeerde hebben via de mail met elkaar contact.
Samen staan we sterk.
Wij hebben al het een en ander aan onderzoek verricht en zijn tot schokkende conclusies gekomen.
Ik wacht met het openbaar maken hiervan. Een soort troefkaart zeg maar!
zojuist beld yusuf mij!
hij geeft aan dat hij door Egbert Egberts in de problemen is gekomen.
hij heeft hem ontslagen, en is nu bezig dingen zelf af te handelen en
recht te zetten.
ik hoop maar dat het zo is,
heb hem gevraagd contact te houden over hoe de zaken lopen,
ben benieuwd...
hij geeft aan dat hij door Egbert Egberts in de problemen is gekomen.
hij heeft hem ontslagen, en is nu bezig dingen zelf af te handelen en
recht te zetten.
ik hoop maar dat het zo is,
heb hem gevraagd contact te houden over hoe de zaken lopen,
ben benieuwd...
Alles hiervoor verteld zeer herkenbaar.
Een verschrikkelijk bende maken ze er van , slechte communicatie en Yousef doet er niets aan.
Scheve dakkapel enorm veel kosten en tijd om af te timmeren.
Ik ben ook zo gek geweest om slechts 10% achter te houden, moet nu ook met hem in de slag : verkeerde kleur hij staat scheef , verkeerde dakkapel. Lekkage.
Tot overmaat van ramp lieten ze alle restdakpannen en puin op het dak liggen zonder hier melding van te maken.
(het zal er maar afwaaien!!??)
Zijn wel 3x terug geweest.
Onderaannemer een hurk van een turk.
Hij wil nu een afspraak met mij om de boel goed te praten.
ben heel bang dat ik daar niet uit ga komen om nog enige compensatie en garantie uitteslepen.
kenners die meegekeken hebben hebben nog nooit zo'n beroerde dakkapel gezien.
nu dan moeten ze toch ook bij de vorige forumschrijvers langs.
En dat verhaal rondom die `Egberts.??? vaag vaag vaag!
ik ben om dezelfde voorwaarden als vorig schrijvers schreven in zee gegaan met dit bedrijf ook Henk op bezoek gehad.
De map met spullen zag er goed en betrouwbaar uit.
Wat zijn wij toch een stel sukkels!!
Ik ga wel mijn rechtsbijspraak inschakelen wat er nog mogelijk is?
sterkte allemaal
Een verschrikkelijk bende maken ze er van , slechte communicatie en Yousef doet er niets aan.
Scheve dakkapel enorm veel kosten en tijd om af te timmeren.
Ik ben ook zo gek geweest om slechts 10% achter te houden, moet nu ook met hem in de slag : verkeerde kleur hij staat scheef , verkeerde dakkapel. Lekkage.
Tot overmaat van ramp lieten ze alle restdakpannen en puin op het dak liggen zonder hier melding van te maken.
(het zal er maar afwaaien!!??)
Zijn wel 3x terug geweest.
Onderaannemer een hurk van een turk.
Hij wil nu een afspraak met mij om de boel goed te praten.
ben heel bang dat ik daar niet uit ga komen om nog enige compensatie en garantie uitteslepen.
kenners die meegekeken hebben hebben nog nooit zo'n beroerde dakkapel gezien.
nu dan moeten ze toch ook bij de vorige forumschrijvers langs.
En dat verhaal rondom die `Egberts.??? vaag vaag vaag!
ik ben om dezelfde voorwaarden als vorig schrijvers schreven in zee gegaan met dit bedrijf ook Henk op bezoek gehad.
De map met spullen zag er goed en betrouwbaar uit.
Wat zijn wij toch een stel sukkels!!
Ik ga wel mijn rechtsbijspraak inschakelen wat er nog mogelijk is?
sterkte allemaal
hallo allemaal,
ik heb inmiddels contact met Yusuf en er zijn een aantal dingen besproken.
Er staat nu een afspraak gepland waarop de monteurs alles af komen maken.
ik heb toegezegd dat ik niet meer zal deelnemen aan het forum.
ik wens iedereen sterkte!
Aena,
Ik begrijp dat je toezegd om niet meer aan het forum deel te nemen omdat ze de boel komen herstellen.
Hopelijk laat je nadat ze geweest zijn nog even weten hoe alles is opgelost.
Goed nieuws en slecht nieuws horen we graag. Dus laat wat van je horen!
En zoals verwacht: wederom een nieuw slachtoffer.
Theodore, Je kunt mij via een pb een mail sturen dan praat ik je bij Over onze onderzoeken.
Ik begrijp dat je toezegd om niet meer aan het forum deel te nemen omdat ze de boel komen herstellen.
Hopelijk laat je nadat ze geweest zijn nog even weten hoe alles is opgelost.
Goed nieuws en slecht nieuws horen we graag. Dus laat wat van je horen!
En zoals verwacht: wederom een nieuw slachtoffer.
Theodore, Je kunt mij via een pb een mail sturen dan praat ik je bij Over onze onderzoeken.
Trouwens wel vreemd.
Ik stuur begin van de week een mail naar Heiko en Yusuf. En hoor helemaal niets.
Reageren nergens op.
Aena, jou heeft hij twee keer deze keer gebeld? Bij mij doet hij of dat ik niet besta.
Ik stuur begin van de week een mail naar Heiko en Yusuf. En hoor helemaal niets.
Reageren nergens op.
Aena, jou heeft hij twee keer deze keer gebeld? Bij mij doet hij of dat ik niet besta.
-
dixiewiske
Jullie ook sterkte!aena schreef:hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie er uit komen en dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Komen er nu andere monteurs dan degene die het dakkapel hebben geplaatst?
-
dixiewiske
Hallo Tandoori,Tandoori schreef:Trouwens wel vreemd.
Reageren nergens op.
Wij hebben ook een meerdere mails nu gekregen. Zowel van Yusuf als Egbert.
Ik hoop dat jij ook meer gaat horen.
Heb je al iets meer gehoord van het bedrijf dat je order over kan nemen?
Dixiewiske,
Het bedrijf (ik noem bewust de naam nog niet) heeft mij 3 dagen geleden gebeld.
Zij wilden de order overnemen. Dhr ? (ik noem bewust zijn naam niet) heeft mij beloofd om s'avonds mij een uitgebreide mail te sturen.
Helaas niets ontvangen en niets meer gehoord.
Het bedrijf (ik noem bewust de naam nog niet) heeft mij 3 dagen geleden gebeld.
Zij wilden de order overnemen. Dhr ? (ik noem bewust zijn naam niet) heeft mij beloofd om s'avonds mij een uitgebreide mail te sturen.
Helaas niets ontvangen en niets meer gehoord.
kom ik toch nog een keer terug op het forum.
ik lees h.e.a. over E.Egberts, en daar wil ik toch ook nog wat over zeggen,
E.Egberts is echt een grote oplichter.
heeft ons een dakkapel met een"spreekwoordelijk"gouden randje beloofd,
maar de materialen daarvoor zijn niet hier op het dak gegaan!
de levertijd is met zes weken vertraagd,
hij heeft ventilatieroosters in het raam beloofd, maar deze vinden we niet terug op de offerte(en wij hebben ondertekend, stom!)
hij heeft ze zeker te weten getekend toen hij hier was, maar ja...waar is de tekening??
ik heb op 20 januari nog contact gehad met hem(na hèèl veel telefoontjes en mails van mijn kant, zonder reactie)heb vernomen dat hij tegen iemand anders verteld dat hij er per 1 januari weg is....een grote bedrieger!
de eerste keer dat hij hier geweest is, kwam hij met een map met gigantisch veel foto`s van dakkapellen die hun geplaatst zouden hebben.
als ik nu google, zie ik al die afbeeldingen langskomen bij andere bedrijven,
hij heeft ze gewoon gejat!
hij kwam betrouwbaar over, zag er netjes uit,
dacht met ons mee, en leek voor 100% achter zijn vak te staan!
wat een huichelaar!
wat me al wel was opgevallen is dat hij zich na de handtekening afstandelijk
en autoritair ging gedragen.
je kreeg de indruk dat het hem niets intereseerde dat wij in de problemen kwamen,
nou, dat is eigenlijk gebleken ook!!
nu besodemieterd hij bij een volgend bedrijf de mensen weer!!
hoop dat hèèl veel mensen dit lezen.
ik lees h.e.a. over E.Egberts, en daar wil ik toch ook nog wat over zeggen,
E.Egberts is echt een grote oplichter.
heeft ons een dakkapel met een"spreekwoordelijk"gouden randje beloofd,
maar de materialen daarvoor zijn niet hier op het dak gegaan!
de levertijd is met zes weken vertraagd,
hij heeft ventilatieroosters in het raam beloofd, maar deze vinden we niet terug op de offerte(en wij hebben ondertekend, stom!)
hij heeft ze zeker te weten getekend toen hij hier was, maar ja...waar is de tekening??
ik heb op 20 januari nog contact gehad met hem(na hèèl veel telefoontjes en mails van mijn kant, zonder reactie)heb vernomen dat hij tegen iemand anders verteld dat hij er per 1 januari weg is....een grote bedrieger!
de eerste keer dat hij hier geweest is, kwam hij met een map met gigantisch veel foto`s van dakkapellen die hun geplaatst zouden hebben.
als ik nu google, zie ik al die afbeeldingen langskomen bij andere bedrijven,
hij heeft ze gewoon gejat!
hij kwam betrouwbaar over, zag er netjes uit,
dacht met ons mee, en leek voor 100% achter zijn vak te staan!
wat een huichelaar!
wat me al wel was opgevallen is dat hij zich na de handtekening afstandelijk
en autoritair ging gedragen.
je kreeg de indruk dat het hem niets intereseerde dat wij in de problemen kwamen,
nou, dat is eigenlijk gebleken ook!!
nu besodemieterd hij bij een volgend bedrijf de mensen weer!!
hoop dat hèèl veel mensen dit lezen.
-
YoWerkendam
Vandaag zijn er weer medewerkers van Heiko Bouw bij ons thuis geweest om het dakkapel af te maken. Ik ben zelf niet thuis geweest maar volgens mijn vriend ziet het er goed uit.
Ook is Yusuf geweest om eea te bespreken en hij gaf ook aan dat het vooral aan Egberts ligt. Hij heeft ons verteld dat we een rapport kunnen laten maken door een derde en als daar nog zaken uit naar voren komen, ze die zullen oplossen. Tevens heeft hij ons gezegd dat we een uitnodiging zullen ontvangen om met alle gedupeerden op dit forum eea nog eens te bespreken.
Ik heb een bouwkundig onderzoek aangevraagd en wacht verder nog even af op die resultaten, uiteraard zal ik nav dit onderzoek de resultaten op dit forum vermelden, zodat voor iedereen duidelijk is of je wel of niet met Heiko Bouw in zee moet gaan.
Ik heb nog steeds wat twijvels, maar na vandaag ben ik wel wat positiever.
Ook is Yusuf geweest om eea te bespreken en hij gaf ook aan dat het vooral aan Egberts ligt. Hij heeft ons verteld dat we een rapport kunnen laten maken door een derde en als daar nog zaken uit naar voren komen, ze die zullen oplossen. Tevens heeft hij ons gezegd dat we een uitnodiging zullen ontvangen om met alle gedupeerden op dit forum eea nog eens te bespreken.
Ik heb een bouwkundig onderzoek aangevraagd en wacht verder nog even af op die resultaten, uiteraard zal ik nav dit onderzoek de resultaten op dit forum vermelden, zodat voor iedereen duidelijk is of je wel of niet met Heiko Bouw in zee moet gaan.
Ik heb nog steeds wat twijvels, maar na vandaag ben ik wel wat positiever.
Aena,
Dat er aan Dhr.Egberts iets niet klopt ben ik helemaal met je eens. Hij is degene die (blijkt achteraf) zonder met mij te overleggen een ander bedrijf heeft benaderd om mijn order van Heiko over te nemen.
Ik was in de veronderstelling dat Heiko dit had geregeld. Dit bedrijf zij dit zelfs.
Doordat ik vandaag Yusuf heb gesproken kom ik erachter dat Egbert dit achter mijn rug om heeft geregeld.
Blijkbaar kon hij op deze manier weer iets aan mij verdienen en zou ik in nog meer problemen gekomen zijn.
Ik ben inmiddels iets op het spoor. Kom ik later op terug.
Yolanda,
Ik hoop voor je dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Welke monteurs komen het nu herstellen? Zijn dit Heiko monteurs?
Of heeft Heiko een professioneel team ingehuurd?
Dat er aan Dhr.Egberts iets niet klopt ben ik helemaal met je eens. Hij is degene die (blijkt achteraf) zonder met mij te overleggen een ander bedrijf heeft benaderd om mijn order van Heiko over te nemen.
Ik was in de veronderstelling dat Heiko dit had geregeld. Dit bedrijf zij dit zelfs.
Doordat ik vandaag Yusuf heb gesproken kom ik erachter dat Egbert dit achter mijn rug om heeft geregeld.
Blijkbaar kon hij op deze manier weer iets aan mij verdienen en zou ik in nog meer problemen gekomen zijn.
Ik ben inmiddels iets op het spoor. Kom ik later op terug.
Yolanda,
Ik hoop voor je dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Welke monteurs komen het nu herstellen? Zijn dit Heiko monteurs?
Of heeft Heiko een professioneel team ingehuurd?