Tien dagen geleden heb ik met Transavia contact opgenomen, schriftelijk, de betreffende reserveringen bijvoegend. Ik had namelijk voor de zelfde persoon twee keer dezelfde reis geboekt en betaald.
De eerste keer dat ik het contactformulier had verstuurd kreeg ik per mail de tip om via de telefoonlijn te vernemen, welke reis geannuleerd en terugbetaald kon worden. Dat heb ik gedaan, men kon niet meteen antwoord geven, maar heel binnenkort zou ik een reactie krijgen. Die kwam niet. Bij het tweede telefoontje vond men mijn "dossier", begreep het probleem en zou spoedig antwoorden.
We zijn nu dus tien dagen en twee herinneringsmailtjes verder.
Wat kan ik nog doen?
Hartelijk dank voor uw tips!
Marjolein
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Transavia
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18 feb 2012 10:20
Re: Transavia
was het maar waar! Nog steeds niets gehoord!
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 28 mar 2011 12:10
Re: Transavia
Inmiddels geregeld. Ik heb namelijk het zelfde soort geval.