Pagina 1 van 1
Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 00:38
door jandyks
ik kocht een pre paidpakket van 22 50 wat op de omslag staat met telefoon nummer 0621382123 maar het bleek niet 22 50 te zijn maar 2,50 DUS 20 EURO MINDER! en zelfs nog minder want je moest het activeren door een betaal nummer te bellen of te sms en ( gratis nummer 0800 etc kon niet) dus ook nog 18 cent eraf voor 1 sms dus 2,32 waarik dus 22,68 voor betaalde om uiteindelijk maar 2,32 te krijgen voor mijn geld de hele procedure heb ik met video camera gefilmd voor de twijfelaars die denken dat ik wat verzin
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 08:46
door Jefdus
Het lijkt me logisch dat je bij een prepaidpakket niet alleen betaalt voor het beltegoed, maar ook voor de SIM, het nr en misschien wel een telefoon. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat op de verpakking staat aangegeven dat het pakket 25 euro beltegoed bevat en dit vervolgens niet zo is
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 09:01
door bprosman
Normaal zou ik reageren met de opmerking waarom kunnen mensen NIET begrijpend lezen maar WEL het woord oplichten goed spellen. Maar helaas gaat dat ook hier niet op.
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 09:22
door Auti-Mama
Vaak krijg je die 22,50 euro pas na registratie/ gegevens op kaart invullen en terugsturen. Dit staat ook vermeld op de verpakking. In kleine lettertjes weliswaar, maar het staat er op. ( bv. 25 euro beltegoed!! Waarvan 22,50 euro na registratie) Ik vermoed dat dit hier meer aan de hand is. Verder vind ik wel dat Topic starter gelijk erg agssief overkomt en al in de verdediging schiet voor iemand uberhaupt iets zegt. En om nou gelijk een nieuw topic te openen omdat iemand het er niet mee eens is of ergens vraagtekens bij plaatst....
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 11:24
door kymcopeople2008
Mijn vriendin heeft zelfde probleem met vodafone.Ook na registratie werd beltegoed niet bijgeschreven;aan alle voorwaarden werd voldaan en zelfs meer; want ze belde nog naar klantenservice! Dezen zeiden dat het fout in systeem was en dat het opgewaardeerd zou worden binnen 3 dagen. Maar je raad het al, zelfs na 3 weken nog niks .Ik kan mij je agressie wel voorstellen , velen hebben mening zonder goed te lezen.men gaat er vaak vanuit dat de consument wel fout zal zitten en helaas zelfs rechters geven grote bedrijven vaak gelijk.De onkosten die je maakt met bellen om HUN FOUT worden niet vergoed terwijl dat andersom wel geeist wordt.
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 11:27
door henk51
ik kocht een pre paidpakket van 22 50 wat op de omslag staat met telefoon nummer 0621382123
Niet zo handig je 06 nummer te vermelden,tenzij je de hele dag gebeld willen worden.
gr Henk
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 20 feb 2012 12:06
door bprosman
Ook na registratie werd beltegoed niet bijgeschreven
Zoals al eerder genoemd in dit topic, vaak moet de registratie met een antwoordkaart. Daar hoor ik TS niet over.
Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!
Geplaatst: 21 feb 2012 08:30
door berend12
Begrijp niet goed wat het probleem van Jan is, maar je krijgt het gratis tegoed bijna altijd door je aan te melden via de website van Vodafone. Antwoordkaarten worden al jaren niet meer gebruikt.