Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België
Geplaatst: 20 feb 2012 09:03
Wij hebben in maart 2010 onze meubels geleverd gekregen van Heylen in Peer, België. Wij hadden van iedereen altijd goede verhalen gehoord qua meubels en service. Nu kwamen wij eind 2011 erachter dat er scheuren in onze eettafel zitten. Via de telefoon kregen wij te horen, dat is waterschade. Na vele discussies heen en weer over de mail heb ik foto's verzonden van de schade. Wij zeggen het is de beschermlaag op het vineer dat gescheurt is en geen waterschade. Wij doen de tafel niet nat af en hun blijven volhouden het is uw fout. Na menig discussie hier weer over is er een service monteur geweest, hij keek en zei, waterschade uw fout. Nu kregen wij een rekening gepresenteerd van EUR 165,00 daar gingen wij niet mee akkoord. Het is niet onze fout, maar om vele discussies en ergernissen te voorkomen hebben we een compromis gevraagd. Nou ja eerst wilde we gewoon gratis, toen hun kwamen met het bedrag van EUR 82,50 zijn we akkoord gegaan. Maar nu zijn we erachter gekomen dat onze salontafel hetzelfde probleem krijgt. Maar om ergernissen te voorkomen en om weer te moeten vechten om aan te tonen dat het een ondeugdelijk product is hebben we besloten hier niets meer aan te doen. Wij zijn van mening dat de beschermlaag los laat van het vineer en dat daardoor scheuren in de bovenste laag onstaan, en niet in vineer. Het voelt als een laag kaarsvet dat over het vineer is gelegt ter bescherming. Het oogt witter waar het gescheurt is, net alsof je kaarsvet met je nagels ergens vanaf haalt. Ons tv meubel en onze dressoir zijn van dezelfde serie en hebben niet zo'n vettige beschermlaag en scheuren ook niet.
Door deze slechte service van Heylen geven wij hun de ijs en ijs koude douche.
Door deze slechte service van Heylen geven wij hun de ijs en ijs koude douche.