Koel/vriescombi gekocht, levering met deuk
Geplaatst: 20 feb 2012 16:07
Ik heb via de Mediamarkt een koel/vriescombinatie gekocht van Bosch. Vandaag is die afgeleverd en hebben mijn schoonouders die in ontvangst genomen, en hebben getekend voor (goede?) ontvangst.
Bij het uitpakken blijkt dat er een grote deuk in zit...
Wat is de handigste manier om dit snel op te laten lossen?
Ik heb vooral 2 belangrijke punten:
1. Ik wil een goed en deugdelijk product. Was toch een aardig bedrag dat ik er voor betaald heb. Dan moet het toch goed zijn ook!
2. De oude koelkast hebben ze meegenomen. Dus ik zit nu zonder. Tijd is dus ook wel een factor! Ik heb snel een nieuwe nodig.
Ik heb inmiddels via de website al een klacht ingediend. Maar i.v.m. punt 2 heb ik geen weken de tijd om dat af te wachten.
Ik hoor graag advies!
Groeten,
Marco
Bij het uitpakken blijkt dat er een grote deuk in zit...
Wat is de handigste manier om dit snel op te laten lossen?
Ik heb vooral 2 belangrijke punten:
1. Ik wil een goed en deugdelijk product. Was toch een aardig bedrag dat ik er voor betaald heb. Dan moet het toch goed zijn ook!
2. De oude koelkast hebben ze meegenomen. Dus ik zit nu zonder. Tijd is dus ook wel een factor! Ik heb snel een nieuwe nodig.
Ik heb inmiddels via de website al een klacht ingediend. Maar i.v.m. punt 2 heb ik geen weken de tijd om dat af te wachten.
Ik hoor graag advies!
Groeten,
Marco