| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Consumentenvoordeelclub
-
speedyboy70
De Consumentenvoordeelclub
Wie kan mij wat vertellen over deze organisatie? wat zijn de voor- en nadelen? Is het aan te raden?
Re: De Consumentenvoordeelclub
Wat weet je zelf al ?
De zoveelste "voordeelclub" bestaande uit een éénmanszaakje dat creditcardpremies aan de man brengt.speedyboy70 schreef:Wie kan mij wat vertellen over deze organisatie? wat zijn de voor- en nadelen? Is het aan te raden?
Gezien het trieste aantal spampogingen op vacaturesites etc. lijkt dit me het zoveelste voorbeeld van "too good to be true". Het is als met kijken naar twee treinen die op elkaar af rijden...je weet dat de crash gaat komen.
De directeur zoekt geloof ik nog een leuke vrouw op een datingsite ook: "Ik ben directeur van de grooste consumentenvoordeelclub in Nederland en kan het zakelijk dan ook niet maken om hier een foto te plaatsen. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen." http://www.mixedmatches.nl/profiel/?id=kjvTZ1B2A9UQ maar dit zou evt. fake kunnen zijn.
Deze tekst die prominent op de site aanwezig is zou alle rode lampjes aan moeten laten gaan bij ieder normaal mens:
Elke particulier kan nu over een eigen betaal/mastercard beschikken, zonder dat er een kredietwaardigheids- check wordt uitgevoerd of gevraagd wordt naar loonoverzichten. Waarom zou u geld lenen, een persoonlijke lening of een doorlopend krediet bij een financiële instelling aanvragen, als u nu ook over uw eigen betaal/ mastercard kunt beschikken waarmee u over de hele wereld kunt betalen?
dit is dus dunkt mij gewoon een prepaidmastercard van neteller deze kost bij neteller dus niets
zoals de naam het al zegt moet je eerst geld sorten en kan je inderdaad overal geld opnemen .
je kan dus geen krediet opnemen en dat is maar goed ook
voor de rest is het heel betrouwbaar en makkelijk ik heb deze al jaren en werkt uitstekend
voor hotelboekingen reizen etc
en ik werk niet voor deze firma
zoals de naam het al zegt moet je eerst geld sorten en kan je inderdaad overal geld opnemen .
voor de rest is het heel betrouwbaar en makkelijk ik heb deze al jaren en werkt uitstekend
Wat bezielt je eigenlijk om met je eerste post op een 8 maanden oud topic te reageren en dan nog danig off-topic ook? Het ging niet over de betrouwbaarheid van debit kaarten maar over die van een eenmanszaak die er mee leurt.kismoo schreef:dit is dus dunkt mij gewoon een prepaidmastercard van neteller deze kost bij neteller dus niets