hollandsnieuwe : PDF's rekeningen doen het niet
Geplaatst: 24 feb 2012 11:34
Het is vervelend om steeds weer alleen via 'trosradar' hollandsnieuwe te kunnen bereiken. Via gewone berichten op hun klantenservice lukt het niet. Het is nu eind februari, op 10 december is mij beloofd dat de niet-werkende-pdf's in mijn account zouden worden verholpen. Na veel beloftes is dat niet gebeurd. Inmiddels heb ik mijn hollandsnieuwe abonnemente stopgezet, te veel fouten en gedoe. Maar het probleem was op 1 feb. nog steeds niet opgelost! Maar ik heb mijn telefoonrekeningen nodig voor de belasting, omdat ik ook zakelijk bel! nu is mijn hele account leeg en heb ik geen rekeningen van de laatste 5 maanden kunnen uitprinten wegens het probleem met de PDF's. Zie mails hieronder.
Ik ben benieuwd of Hollands nieuwe de klacht van een inmiddels ex-klant ook nog serieus neemt....
""""en nu wil ik de pdf downloaden van mijn gebelde minuten van vorige maand, en om even te checken of er niet 4x een nieuwe simkaart a 10 euro is afgeschreven de afgelopen maand.... krijg ik een leeg html bestand in mijn downloadmap ipv een pdf van de rekening.
echt iets mis met de site. oudere pdf lukt wel van 2 feb -2 mrt 2011...dus het ligt niet aan de server of aan mij.
het is echt een rommeltje...""""""
hollandsnieuwe
10 dec 2011 11:59
Beste Aliona,
Het probleem met de PDF's in jouw account is bij ons bekend en werken we hard aan om te verhelpen. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt om de problemen rond je simkaart op te lossen.
Ik ben benieuwd of Hollands nieuwe de klacht van een inmiddels ex-klant ook nog serieus neemt....
""""en nu wil ik de pdf downloaden van mijn gebelde minuten van vorige maand, en om even te checken of er niet 4x een nieuwe simkaart a 10 euro is afgeschreven de afgelopen maand.... krijg ik een leeg html bestand in mijn downloadmap ipv een pdf van de rekening.
echt iets mis met de site. oudere pdf lukt wel van 2 feb -2 mrt 2011...dus het ligt niet aan de server of aan mij.
het is echt een rommeltje...""""""
hollandsnieuwe
10 dec 2011 11:59
Beste Aliona,
Het probleem met de PDF's in jouw account is bij ons bekend en werken we hard aan om te verhelpen. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt om de problemen rond je simkaart op te lossen.