Pagina 1 van 1

Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Geplaatst: 24 feb 2012 16:12
door hray
Hollands Nieuwe leveren geen toestel met bijbehorend abonnement en gaan vervolgens wel doodleuk factureren. Heel vervelend daar de communicatie ook nogal moeizaam gaat. Nog vervelender wordt het daar er al wel nummerbehoud was aangevraagd en dus ook niet meer bereikbaar daar ze dat al wel doorgevoerd hebben.

Re: Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Geplaatst: 24 feb 2012 16:33
door atesli
Er is al maanden een stortvloed aan klachten over deze ZEER slechte provider.
Volgende keer eerst beter hier kijken alvorens met z'on bedrijf is zee gaan.

Gezien dit al maanden aan de gang is zou ik geen verbetering verwachten.

Re: Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Geplaatst: 24 feb 2012 16:49
door hray
En of de duvel er mee speelt: na plaatsen bericht op forum binnen kwartier reactie van hollandsnieuwe: ze gaan de annulering in orde maken.

Re: Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Geplaatst: 24 feb 2012 19:02
door MAXIEM
hray

De duvel heeft hier weinig mee te maken. Hollandnieuwe doet via dit forum aktief aan damage control en naar mijn indruk worden ze daar steeds slagvaardiger in.

Maxiem.