hb5050
Er is hier sprake van een ondeugdelijk en zelfs gevaarlijk produkt. Je kunt het produkt dan op kosten van de verkoper retourneren. Als reparatie mogelijk is, dan heeft de verkoper het recht om het produkt te repareren. Als dat niet mogelijk is, dan dient hij het produkt te vervangen en als dat ook niet kan, dan dient hij de aankoopkosten terug te sturen. De verkoper mag in die procedure wettelijk gezien geen drempels opwerpen (bijvoorbeeld eerst foto's opsturen). Overigens kun je deze webshop ook nu al melden bij
Consuwijzer en deze webshop melden een klacht over deze produktfout indienen bij:
de
Voedsel en Waren Autoriteit
Bel de Warenklachtenlijn 0800 0488
voor klachten, twijfels of vragen over
de veiligheid van levensmiddelen en
consumentenproducten.
Postadres
Voedsel en Waren Autoriteit
Postbus 19506
2500 CM Den Haag
Telefoon
(070) 448 48 48
E-mail
[email protected]
Keuringsdienst van waren:
Bel 0800 0488
http://www.vwa.nl/
Voor het indienen van een vraag of een klacht.
http://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Warenkla ... _formulier
De Warenklachtenlijn is 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar op het gratis telefoonnummer
0800 0488. Uw klacht kan ook digitaal verstuurd worden door het klachtenformulier in te vullen.
Wanneer kunt u een klacht indienen?
Als u klachten, twijfels of vragen heeft over levensmiddelen of over de hygiëne in bijvoorbeeld een restaurant of supermarkt.
Als u klachten, twijfels of vragen heeft over de veiligheid van consumentenproducten en gebruiksartikelen als speelgoed, textiel, huishoudelijke artikelen, attractietoestellen, cosmetica, etc.
Als u iets signaleert dat de voedselveiligheid in gevaar kan brengen.
Als het rookverbod in openbare ruimten geschonden wordt.
Als u klachten hebt over huisdiervoedsel.
De medewerkers van de VWAKeuringsdienst van Waren zullen uw klachten en opmerkingen serieus beoordelen en, indien nodig, onmiddellijk actie ondernemen.
Sukses, Maxiem.