Pagina 1 van 1
Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 00:12
door Yasmine01
Hallo Allemaal,
Ik ben nu zo tevreden over telfort, ze hebben besloten om mijn rekening mobiel internet te vergoeden. Waarschijnlijk hebben ze door dat ook medewerkers fouten maken. Voor een ieder die mijn eerdere bericht heeft gezien weet waar ik op doel!!
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 01:01
door Winterman
Yasmine01 schreef:Anders kun je ook een welcoms cadeau verwachten van 278 euro.
Ja, dat geld natuurlijk voor iedereen die bij Telfort een abonnement afsluit.
Als je denkt onbeperkt internet hebt zet je internet natuurlijk nooit standaard aan. Wist je dat je niet hoeft af te gaan op wat een medewrker van een bedrijf je verteld, maar dat je dat ook zelf kan lezen?
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 01:13
door beschuitje
@winterman
Ja, dat geld natuurlijk voor iedereen die bij Telfort een abonnement afsluit.
Als je denkt onbeperkt internet hebt zet je internet natuurlijk nooit standaard aan. Wist je dat je niet hoeft af te gaan op wat een medewrker van een bedrijf je verteld, maar dat je dat ook zelf kan lezen?
geld is een valuta ik zal uw bericht correct weergeven
dat geldt....
wat een medewrker van een bedrijf je verteld, maar dat je dat ook zelf kan lezen?
wat een medewerker van een bedrijf je vertelt.
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 01:23
door Winterman
Heb jij gezien hoe laat het is? Mijn toetsenbord begint slaperig te worden en werkt niet echt mee.
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 01:40
door beschuitje
Een beschuitje bij het ontbijt doet wonderen
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 12:07
door Winterman
Waarom pas bij het ontbijt?
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 27 feb 2012 18:41
door Yasmine01
Vraag me af waar telfort webcare nu uithangt. Niet eens het fatsoen om hierop te reageren.
Re: Telfort prima Service!!
Geplaatst: 28 feb 2012 09:33
door Telfort webcare
@Yasmine01,
Erg vervelend wat er is gebeurd, graag geef ik u een toelichting. Wij rekenen alleen kosten voor mobiel internet als uw telefoon verbinding maakt met het mobiele datanetwerk. Uw telefoon heeft blijkbaar wel verbinding gemaakt met ons datanetwerk. Als u op uw iPhone een rondje of 3G ziet staan naast Telfort NL, staat mobiel internet aan. Als ik het goed begrijp heeft u wel een mobiel internet bundel aangesloten, maar zijn er toch kosten in rekening gebracht? Ziet u in Mijn Telfort dat u een databundel heeft? Graag ben ik u hierbij verder van dienst. In een
privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Update: Gegevens ontvangen. U heeft getekend voor de startdatum 01-03-2012 (zie uw contract):
Uw verbruik voor deze datum valt buiten de bundel. Ik heb uw klacht uitgezet bij de betreffende afdeling, er wordt spoedig contact met u opgenomen.
Laïla