| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe behandelt je als oud vuil!
-
Henk.TenCate
Hollandsnieuwe behandelt je als oud vuil!
Dus ik stuur een mail naar hollandsnieuwe om te vragen waarom mijn nummerbehoud zolang duurt. Krijg ik te horen dat het van 23 februari naar 23 maart is gegaan uit het niks. Stuur ik een reply-email dat ik dit onbeschoft vind Krijg ik een mail terug dat ze daar helaas niks aan kunnen doen.
IK RAAD DAN OOK NIEMAND AAN OM OVER TE GAAN NAAR HOLLANDSNIEUWE.
IK RAAD DAN OOK NIEMAND AAN OM OVER TE GAAN NAAR HOLLANDSNIEUWE.
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Hollandsnieuwe behandelt je als oud vuil!
Beste Henk,
Mocht je dit nog niet gedaan hebben raad ik je aan dat even contact met je oude provider op te nemen. In veel gevallen hebben dit soort problemen te maken met een opzegtermijn of het einde van het contract.
Wanneer je graag wil dat we je even terugbellen kun je jouw gegevens in een privebericht naar ons toe sturen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Mocht je dit nog niet gedaan hebben raad ik je aan dat even contact met je oude provider op te nemen. In veel gevallen hebben dit soort problemen te maken met een opzegtermijn of het einde van het contract.
Wanneer je graag wil dat we je even terugbellen kun je jouw gegevens in een privebericht naar ons toe sturen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe