LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sollicitatie via randstad: u woont te ver weg!

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
erikazee

sollicitatie via randstad: u woont te ver weg!

Ongelezen bericht door erikazee »

mijn man heeft gesolliciteerd via randstad voor een baan bij de ns in Amsterdam Wij wonen zelf in Friesland. Voor hij ging solliciteren heeft hij contact opgenomen met randstad om te vragen of dit een probleem was. En vermeld dat wij weer richting amsterdam willen gaan verhuizen en hij zolang bij familie kon slapen. Dit was geen probleem. Hij heeft een test gedaan en een telefonisch gesprek gehad over zijn motivatie. Dit was allemaal prima. (nogmaals verteld dat wij graag willen verhuizen en ik neem aan dat ze de brief hebben gelezen en aan het telefoonnummer hebben gezien dat dit niet in de buurt van amsterdam is, ook hier stond de motivatie over verhuizen in)Hij werd uitgenodigd voor een gesprek in Amsterdam. Bij binnenkomst wordt hij welkom geheten en dan wordt hem meteen verteld dat het niets wordt want hij WOONT TE VER! Mijn man heeft geprobeerd alles nog eens uit te leggen. Maar helaas hij kon weer gaan!Slechte gang van zaken. Ze hebben toch allang in de brief gelezen waar hij woont(wat geen probleem was) Maar laten hem wel het hele eind reizen voor een gesprek wat NIET heeft plaats gevonden! Het is toch te gek voor woorden dat dit zo maar kan!!!
Laatst gewijzigd door erikazee op 27 feb 2012 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Brainless

Re: sollicitatie via randstad: u woont te ver weg!

Ongelezen bericht door Brainless »

Dat is zeker niet netjes.
Je kan Randstad wel verzoeken om de reiskosten te vergoeden.
(dat is dan een kleine pleister op de wonde).

Gesloten