| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] besteling samsung galaxy s2 bij vodafone
besteling samsung galaxy s2 bij vodafone
ik kreeg gister een telefoontje van tnt dat ze mijn dongel simkaart willen leveren maar heb ik nooit besteld ik had een telefoon besteld volgens hun kan er geen telefoon in ziten gewicht is onder de 200 gram maar vodafone zegt dat die er gewoon bij zit wat denken jullie het gaat om een samsung galaxy s2
mvg wesley
mvg wesley
-
the_hurricane
Re: besteling samsung galaxy s2 bij vodafone
kan zijn, als je gewoon even op de specs van het toestel kijkt dan zie je dat hij 116 gram weegt.
trouwens 1x het bericht plaatsen is genoeg.
trouwens 1x het bericht plaatsen is genoeg.
dat weet ik maar zag het verkeerde topic geplaats had dus her plaatsing
116 gram dan mag de doos maximaal mmet oplader simkaart en boekjes 80 gram wegen
116 gram dan mag de doos maximaal mmet oplader simkaart en boekjes 80 gram wegen
-
the_hurricane
je zou nog even na kunnen kijken wat eventueel een dongel weegt. Misschien dat ze van tnt kunnen zeggen wat normaal gesproken zo'n pakketje moet wegen
verschilt van 17 tot 34 gram 2 dvd doos wegen 45 kom ik op 79 maximaal ongeveer
-
the_hurricane
dan denk ik niet dat er een samsung inzit aangezien de lader ook wel wat weegt.
trouwens hoe weten ze eigenlijk dat er een dongel simkaart inzit, staat het op de doos of zo?
trouwens hoe weten ze eigenlijk dat er een dongel simkaart inzit, staat het op de doos of zo?
gwicht afmeting
Erg vaag toppic. Bij mijn weten belt TNT nooit zelf voor het afleveren van een pakketje. Daarnaast kan TNT ook niet weten wat er in een pakketje zit; alleen wie de afzender is. Ze gaan heus niet kijken wat een afzender allemaal op zou kunnen sturen om dan vervolgens aan de hand van de afmetingen en het gewicht te gaan raden wat het is...
het gaat wel vaker de mist in bij vodafone maar over 2 uur wetten we het vind je heyt niet gek dan dat het plus doos minder als 200 gram is ? de telefoon weegt zelf 116 en ze makken een afspraak voor het bezorgen van een produkt
Ik snap ook helemaal niks van dit topic, of waarom je het nodig vindt dit met ons te delen. Maak gewoon die doos open en als er niet in zit wat je besteld hebt, stuur het dan terug.
-
the_hurricane
maar wat nu als vodafone dan zegt dat ze een samsung hebben verstuurd en je stuurt een dongel terug ??
dat 1 van de 2 tnt of vodafone een fout maakt en ik ben zakelijke klant dus voor mij is het heel belangrijk
wegens overleiden depot houder tnt word pakettje donderdag bezorg
eindelijk mijn pakketje bezorgd zit er een micro sim kaart in en veder niks