LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] twoo.com

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ake1970
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2013 16:46

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Ake1970 »

Ake1970 schreef:Heb inmiddels mijn profiel afgesloten daar (is dus gelukt). Hoop dat de schade (klantenverlies) meevalt voor mijn bedrijf..
Helaas lijkt het alsof ik mijn profiel heb verwijderd tenminste die indruk kreeg ik op de website alleen heb ik 24 uur later toch nog berichtjes en profiel bezoeken gehad. Als de moderator van Twoo dit lees wil hij dan zo vriendelijk zijn om profiel te verwijderen? het is blijkbaar echt niet mogelijk. Mijn profiel naam is Ake42

Ake1970
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2013 16:46

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Ake1970 »

Ake1970 schreef:
Ake1970 schreef:Heb inmiddels mijn profiel afgesloten daar (is dus gelukt). Hoop dat de schade (klantenverlies) meevalt voor mijn bedrijf..
Helaas lijkt het alsof ik mijn profiel heb verwijderd tenminste die indruk kreeg ik op de website alleen heb ik 24 uur later toch nog berichtjes en profiel bezoeken gehad. Als de moderator van Twoo dit lees wil hij dan zo vriendelijk zijn om profiel te verwijderen? het is blijkbaar echt niet mogelijk. Mijn profiel naam is Ake42
Ben blijkbaar niet de enige met deze klachten:
A Year Of Spam: The Twoo Experience Saturday, August 3rd, 2013
"Users have been complaining that they get unsolicited emails from the app, that the app messages all of their contacts without their understanding, and that it’s unclear how to delete their accounts."

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door devious »

Ake1970 schreef:...
Ben blijkbaar niet de enige met deze klachten:
A Year Of Spam: The Twoo Experience Saturday, August 3rd, 2013
"Users have been complaining that they get unsolicited emails from the app, that the app messages all of their contacts without their understanding, and that it’s unclear how to delete their accounts."
Yup, maar het hele artikel kun je vinden in mijn link die ik al eerder postte:
devious schreef: Niet zo liegen drPhil:

Klik maar eens hier

Maken jullie er maar eens een fatsoenlijke site van.

Natalie47
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2014 07:14

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Natalie47 »

Sinds een paar weken krijg ik elke dag mails van de datingsite Twoo. Een vriendin stuurde mij een verzoek via fb en ik ben zo dom geweest om mijn naam in te vullen. Heb het formulier niet helemaal afgemaakt, omdat op een gegeven moment de vragen mij wel eigenaardig overkwamen. Heb het dus niet gevalideerd, noch de registratie bevestigd. Was daar wel blij om. Maar nu 2 weken later krijg ik diverse berichten van mannen die mijn profiel bezocht hebben en af willen spreken. Ik wil van deze site af, maar hoe meer ik alles aanklik hoe meer mailtjes ik elke dag krijg. Ik kan dus een profiel dat ik niet helemaal afgemaakt heb ook niet verwijderer. Sterker nog, ik heb zelfs geen wachtwoord aangemaakt. Ik zet de mailtjes nu weg bij geblokkeerde afzenders. Ik hoop dat iemand met een adequate oplossing komt. Het is hoogste irritant en ...ik ben helemaal niet singel. Ben al 42 jaar getrouwd.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door encore »

In je mailbox de spam direct doorverwijzen naar de Prullenbak. Iets anders kun je niet doen. TWOO is een niet betrouwbaar concept en je hebt je mailadres helaas bevestigd waardoor je nu lekker op de lijst staat. Je krijgt geen echte aandacht maar gewoon pure reclame-zooi. Spam van de bovenste plank, volledig geautomatiseerd. Of een ander mailadres nemen...en dat echt voor jezelf houden.

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Hallo Natalie -

Kan je me even contacteren via [email protected]? Indien je er een account geregistreerd, maar niet bevestigd werd, dan kan ik dit meteen voor je oplossen door die registratie ongedaan te maken. Mocht het zo zijn dat je uitnodigingen van Twoo ontvangt, dan kan ik je meteen op onze blacklist zetten waardoor je geen e-mails van Twoo meer ontvangt.

Voor beide scenario's heb ik wel even het e-mailadres nodig waarop je onze mails ontvangt :) Laat het me even weten, en we brengen dit meteen in orde voor je.

Groeten,

Phil, Community Manager Twoo BE&NL

Dekale65
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2014 08:18

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Dekale65 »

Twoo is wel een fake site de reden hiervan beneden opgesomd.

1. Twoo is gekoppeld aan netlog.
2. Twoo is een belgische site.
3. Je ontvangt van twoo berichten wie je profielsite heeft bezocht, deze bezoekers zijn van naam en foto afgeschermd, je krijgt een popup te zien om te betalen om unlimited account te worden.
4. Di t geld ook voor berichten van twoo die je ontbangt ontdek wie je leuk vindt.
5. Je ontvangt ook van twoo bericht deze persoon wil met je chatten, en zie je ook staan 1 chat bericht niet beantwoord. Zelf ondervonden toen ik was ingelogd, ik kreeg een bericht van twoo deze persoon wil met je chatten en is nu online. Dus ik stuur een berichtje, nee zegt de persoon ik wil niet chatten hoe kom je daarbij? ik zeg kreeg bericht van Twoo en je staat in de chatlist, ik ben pas 10 min ingelogd zodoende...nou ja de rest bespaar ik jullie van.
6. Personen die je toevoegd wat je leuk vindt, kun je niet chatten het zijn er maar 3, bij 3 berichten kun je al niet meer chatten.
7. Om betalend account te worden (unlimitid) kan alleen via de belgische kant..credit of mastercard, paypal, bancontact, per telefoon/gsm, het landnummer +32 kun je niet wijzigen.
8. Nadat ik me twee weken geleden heb ingeschreven bij Twoo (afkomstig van Netlog) ontvang ik dagelijks spamberichten van datingsites. Ik heb dus ook gisteren bij Netlog en Twoo mijn account verwijderd.
9. Bij het verwijderen van mijn account op Twoo, kreeg ik inkéér te zien " er zijn 9 personen die met u willen chatten!! en werden de eerder afgeschermde leden die me leuk vonden zichtbaar...!
10. bij het definitief verwijderen van mijn account, werd me drie dagen gratis unlimited voorgesteld ..ik heb dit resoluut genegeerd en gezegd verwijder account.

Met dit soort site's is je privacy niet gewaarborgd, je email adres wordt doorgesluisd dat is bij mij wel gebleken. En alle repley's van Twoo wat ik hier lees...niet te geloven.

Ojaa nog iets bijna vergeten, ze zijn er als de rappe bij als je betalend lid wilt worden, ik had de transactie afgebroken..en kreeg twee berichten in engels en nederlands, als je antwoorde in nederlands kreeg je pas bericht terug of werd je pas na 3 dagen geholpen ofwel op de hoogte gebracht.

Dus Dr.Phil u heeft nog heel wat werkt te verzetten, het hoofdkantoor zal wel in Amerika liggen zeker?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door olaf79 »

abeona schreef:Twoo stuurt enkel uitnodigingen indien een van je vrienden daarvoor gekozen heeft. Twoo leden kunnen er op elk moment voor kiezen om hun contacten uit te nodigen. Op die manier kunnen Twoo leden hun profiel eenvoudig delen met anderen.

Als je geen uitnodigingen van Twoo meer wil ontvangen, kan je je e-mailadres blokkeren door op de link onderaan de e-mail klikken. Hoe heb je dit de vorige keer gedaan? Ik kan je verzekeren dat wij personen die geen invites meer willen krijgen effectief geen invites meer sturen. Mogelijk is er dus iets fout gelopen.

Als je mij je e-mailadres doorgeeft kan ik er meteen voor zorgen dat je geen invites meer krijgt.
Je kan ook altijd onze Helpdesk contacteren: http://twoo.com/faq
Mooi u geeft toe dat u mensen spamt. U stuurt namelijk ongevraagd en zonder reden e-mails aan mensen die dat niet willen. Ik adviseer TS dan ook een klacht over uw bedrijf in te dienen bij de Stichting Reclame Code en de ACM en tevens zijn provider te vragen uw domein en ip adressen te blokkeren.

Dekale65
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2014 08:18

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Dekale65 »

Dat kan gedaan worden olaf, maar zal niet veel helpen.
Dr.Phil werkt vanuit belgie en daar gelden weer andere regels...het blijkt ook altijd maar weer dat dergelijk soort websites niet aan controle worden onderworpen.

Je leest niets anders dan op de website van twoo contacteer, contacteer belgischer kan het niet.

Daarbij zijn ze verplicht althans hier in nederland is dat zo, om inschrijving van Kvk te vermelden, bank gegevens en plaats van vestiging enz, enz.

En die staan onder de algemene voorwaarden en kan dus niet.

De website Twoo.com (de "Website") is eigendom van Massive Media Match NV, een in Gent, België geregistreerd bedrijf met handelsnummer 0537.240.636 (hierna "Twoo" of "we"), met Massive Media UK Ltd als UK zetel, geregistreerd in Engeland en Wales onder 7803762, op dit adres: Westwood House, Annie Med Lane, South Cave HU13 0HX

Hoe verwijder ik mijn account?
Wil je ons echt verlaten? We zullen je heel hard missen! :P :lol: :lol:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door olaf79 »

Dekale65 schreef:Dat kan gedaan worden olaf, maar zal niet veel helpen.
Dr.Phil werkt vanuit belgie en daar gelden weer andere regels...het blijkt ook altijd maar weer dat dergelijk soort websites niet aan controle worden onderworpen.

Je leest niets anders dan op de website van twoo contacteer, contacteer belgischer kan het niet.

Daarbij zijn ze verplicht althans hier in nederland is dat zo, om inschrijving van Kvk te vermelden, bank gegevens en plaats van vestiging enz, enz.

En die staan onder de algemene voorwaarden en kan dus niet.

De website Twoo.com (de "Website") is eigendom van Massive Media Match NV, een in Gent, België geregistreerd bedrijf met handelsnummer 0537.240.636 (hierna "Twoo" of "we"), met Massive Media UK Ltd als UK zetel, geregistreerd in Engeland en Wales onder 7803762, op dit adres: Westwood House, Annie Med Lane, South Cave HU13 0HX

Hoe verwijder ik mijn account?
Wil je ons echt verlaten? We zullen je heel hard missen! :P :lol: :lol:
Die regels gelden ook in Belgie, want zijn europees.
Daarnaast kan jouw eigen provider de site en alle ip adressen van die patatvreters blokkeren.

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Goedemorgen -

Dank je wel voor je feedback. Om even jouw puntjes te overlopen -
Dekale65 schreef: 1. Twoo is gekoppeld aan netlog.
Twoo is inderdaad van dezelfde firma. Overstappen tussen beide site's kan daarom, maar dit gebeurt momenteel enkel op vraag van de gebruiker.
Dekale65 schreef:2. Twoo is een belgische site.
Hoofdkantoor in Gent, en wordt uitgebaat door Massive Media, een Belgische firma met een Belgische rechtsvorm.
Dekale65 schreef:3. Je ontvangt van twoo berichten wie je profielsite heeft bezocht, deze bezoekers zijn van naam en foto afgeschermd, je krijgt een popup te zien om te betalen om unlimited account te worden.
4. Di t geld ook voor berichten van twoo die je ontbangt ontdek wie je leuk vindt.
Waarom je hieruit precies concludeert dat de website fake zou zijn is me niet helemaal duidelijk. We hebben geregeld acties waarbij je ook als gratis lid deze data kan zien. Had je al eens 10 personen leuk gevonden ?
Dekale65 schreef:5. Je ontvangt ook van twoo bericht deze persoon wil met je chatten, en zie je ook staan 1 chat bericht niet beantwoord. Zelf ondervonden toen ik was ingelogd, ik kreeg een bericht van twoo deze persoon wil met je chatten en is nu online. Dus ik stuur een berichtje, nee zegt de persoon ik wil niet chatten hoe kom je daarbij?
Dit lijkt me mogelijk een technische storing. Onze helpdesk kan je 24/7 bereiken, en we streven er naar om mogelijke storingen binnen 24u op te lossen.
Dekale65 schreef:6. Personen die je toevoegd wat je leuk vindt, kun je niet chatten het zijn er maar 3
Als gratis lid kan je inderdaad tot 3 nieuwe personen per dag contacteren. Op deze manier kan je tot 90 contacten per maand leggen. Volgens ons kan je op die manier zeker een leuke babbel of date krijgen, terwijl we ook onze website onaantrekkelijk voor spammers maken.
Dekale65 schreef:7. Om betalend account te worden kan alleen via de belgische kant..
Wanneer je als Nederlander dit probleem hebt, dan heb je bij inschrijving een plaats in België gekozen. Zo is er bijvoorbeeld een gemeente Hasselt in Nederland, maar ook een gemeente Hasselt in België. Even een berichtje naar de Helpdesk, en binnen max 24u is dit aangepast voor je.
Dekale65 schreef:8. Nadat ik me twee weken geleden heb ingeschreven bij Twoo (afkomstig van Netlog) ontvang ik dagelijks spamberichten van datingsites.
Twoo respecteert alle mogelijke privacy wetgevingen en wordt hier ook op gecontroleerd. Dit lijkt me dus om een spijtig toeval te gaan.
Dekale65 schreef:9. Bij het verwijderen van mijn account op Twoo, kreeg ik inkéér te zien " er zijn 9 personen die met u willen chatten!! en werden de eerder afgeschermde leden die me leuk vonden zichtbaar...!
10. bij het definitief verwijderen van mijn account, werd me drie dagen gratis unlimited voorgesteld
Dit steken we niet onder stoelen of banken :) We houden je graag als lid, en ons systeem zal je een aanbieding doen om toch nog even lid te blijven. Niets mis mee, toch?
Dekale65 schreef:Met dit soort site's is je privacy niet gewaarborgd, je email adres wordt doorgesluisd dat is bij mij wel gebleken.
Twoo respecteert alle mogelijke privacywetgevingen. Zo kan je op eenvoudig schriftelijk verzoek ook precies te weten komen wat we van jou weten. Doorsluizen van e-mailadressen gebeurt zeker niet.

Dekale65 schreef:ik had de transactie afgebroken..en kreeg twee berichten in engels en nederlands,
Het is bijzonder vervelend om een probleem met een online betaling te hebben. Deze problemen krijgen daarom prioriteit, en proberen we binnen het uur op te lossen. Om je zo snel van dienst te kunnen zijn, zal je inderdaad in het Engels verder geholpen worden. Wanneer iemand het Engels niet zo goed beheerst, krijgt die persoon uiteraard de keuze om toch in het Nederlands verder geholpen te worden.

Dekale65
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2014 08:18

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Dekale65 »

TwooCM schreef:Goedemorgen -

Dank je wel voor je feedback. Om even jouw puntjes te overlopen -
TwooCM schreef:Waarom je hieruit precies concludeert dat de website fake zou zijn is me niet helemaal duidelijk. We hebben geregeld acties waarbij je ook als gratis lid deze data kan zien. Had je al eens 10 personen leuk gevonden ?
Zeker had er meer dan 10, maar met mensen waarvan ik door Twoo berichten kreeg, "ontdek wie je profielsite heeft bezocht" - "ontdek wie jou leuk vindt" komt toch van Twoo af !
Dit is een dwingende positie om betalend lid te worden, en langzaam aan werden er meer en meer afgeschermd.

Dekale65 schreef:6. Personen die je toevoegd wat je leuk vindt, kun je niet chatten het zijn er maar 3
Als gratis lid kan je inderdaad tot 3 nieuwe personen per dag contacteren. Op deze manier kan je tot 90 contacten per maand leggen. Volgens ons kan je op die manier zeker een leuke babbel of date krijgen, terwijl we ook onze website onaantrekkelijk voor spammers maken.
Dekale65 schreef:7. Om betalend account te worden kan alleen via de belgische kant..
TwooCM schreef:Wanneer je als Nederlander dit probleem hebt, dan heb je bij inschrijving een plaats in België gekozen. Zo is er bijvoorbeeld een gemeente Hasselt in Nederland, maar ook een gemeente Hasselt in België. Even een berichtje naar de Helpdesk, en binnen max 24u is dit aangepast voor je.
Nee nee, heb wel degelijk mijn eigen woonplaats gekozen in Nederland.
Dekale65 schreef:8. Nadat ik me twee weken geleden heb ingeschreven bij Twoo (afkomstig van Netlog) ontvang ik dagelijks spamberichten van datingsites.
TwooCM schreef:Twoo respecteert alle mogelijke privacy wetgevingen en wordt hier ook op gecontroleerd. Dit lijkt me dus om een spijtig toeval te gaan.
Ja, echt wel.
Dekale65 schreef:9. Bij het verwijderen van mijn account op Twoo, kreeg ik inkéér te zien " er zijn 9 personen die met u willen chatten!! en werden de eerder afgeschermde leden die me leuk vonden zichtbaar...!
10. bij het definitief verwijderen van mijn account, werd me drie dagen gratis unlimited voorgesteld
TwooCM schreef:Dit steken we niet onder stoelen of banken :) We houden je graag als lid, en ons systeem zal je een aanbieding doen om toch nog even lid te blijven. Niets mis mee, toch?
daar is zeker niets mis mee, maar waarom kreeg ik die berichten dan niet eerder!! Er zijn 9 onbeantwoorde chatberichten van leden die met je willen chatten!!!
Lijkt dit dan ook om een spijtig toeval te gaan?
Dekale65 schreef:Met dit soort site's is je privacy niet gewaarborgd, je email adres wordt doorgesluisd dat is bij mij wel gebleken.
TwooCM schreef:Twoo respecteert alle mogelijke privacywetgevingen. Zo kan je op eenvoudig schriftelijk verzoek ook precies te weten komen wat we van jou weten. Doorsluizen van e-mailadressen gebeurt zeker niet.
Dat klopt niet, want vandaag heb ik iemand gesproken die de app van Twoo op zijn telefoon heeft staan...daar staat expleciet vermeld dat je als je akkoord gaat met de voorwaarden, dat Twoo je email contacten gebruikt.
Stepout zal ook wel onder jullie beheer vallen en trekt werkelijk nergens op.
Vraag ik me af, wat dan nog gerespecteerd wordt?

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door encore »

Dekale65: je moet de mailtjes van TWOO aanmelden bij de ACM en bij de Spamcop. Alleen dan luistert TWOO. Een gillende ex-klant nemen ze gewoon niet serieus, ook al heeft hij gelijk.

En ja, ook ik heb twoo.com bij beide instanties aangemeld. Want Twoo verstuurt echt spam. Dat weten ze zelf ook, zullen ze natuurlijk nooit toegeven. Bah, naar volk is het en naar volk blijft het.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

TwooCM schreef: Twoo respecteert alle mogelijke privacy wetgevingen en wordt hier ook op gecontroleerd. Dit lijkt me dus om een spijtig toeval te gaan.
Helaas - uit eigen ervaring kan ik aantonen dat Twoo met privacy en spamwetgeving een loopje neemt.
Men blijft hameren op dat een persoon toestemming MOET geven alvorens men zijn/haar adresboek gebruikt - maar men negeert wensen/eisen/toestemming van de eigenaar van het adres (de werkgever) en stopt ook niet met spammen van een volledig bedrijfsadresboek terwijl een vertegenwoordiger van het bedrijf meerdere malen heeft verzocht, geeist en gesommeerd de onrechtmatige acties te staken.

Daarnaast heeft Twoo tot op heden (na 3 jaar nu) verzuimd om aan te tonen dat hun bewering juist is, en waar de collega toestemming gegegeven zou hebben.

Wij hebben het opgelost door Twoo te blacklisten (gelijk maar voor alle kantoren / filialen/ landen waar we actief zijn) - maar als Twoo hier beweert alle wetten na te leven.. tja - die van Korea of Saudi Arabie of zo.. maar niet die van Nederland, de VS, Belgie of Duitsland in elk geval.

Advies: Nooit gebruiken, en iedere mail melden als spam.

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Guardian72 schreef:Daarnaast heeft Twoo tot op heden (na 3 jaar nu) verzuimd om aan te tonen dat hun bewering juist is, en waar de collega toestemming gegegeven zou hebben.

Wij hebben het opgelost door Twoo te blacklisten (gelijk maar voor alle kantoren / filialen/ landen waar we actief zijn) - maar als Twoo hier beweert alle wetten na te leven.. tja - die van Korea of Saudi Arabie of zo.. maar niet die van Nederland, de VS, Belgie of Duitsland in elk geval.

Advies: Nooit gebruiken, en iedere mail melden als spam.
Goedemorgen -

Kan je mij misschien even contacteren via [email protected]? Mocht dit inderdaad zo zijn, dan is dit niet correct en wil ik dit graag rechtzetten. Wij kunnen zien wie, wanneer en hoe toestemming gaf. Hiervoor moet ik even weten vanaf welk e-mailadres er adressen geïmporteerd werden naar ons systeem.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

TwooCM schreef: Goedemorgen -

Kan je mij misschien even contacteren via [email protected]? Mocht dit inderdaad zo zijn, dan is dit niet correct en wil ik dit graag rechtzetten. Wij kunnen zien wie, wanneer en hoe toestemming gaf. Hiervoor moet ik even weten vanaf welk e-mailadres er adressen geïmporteerd werden naar ons systeem.
Dat ik hierom vroeg, 3 jaar terug, kon het niet.
Waarom zou het nu ineens wel kunnen?

Daarnaast, hoe kunnen jullie mij mailen als alles van Twoo geblokkeerd is bij ons?

Laat maar - deze damage control komt te laat.
Men had destijds bij eerste contact moeten reageren op redelijke en inhoudelijke vragen - niet achteraf nog eens. gemiste kans.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door encore »

Nou, dag hoor Twoo... Jemig, nu reageer je ineens niet meer. Maar ja, wat moet je er mee? Alles wat je zegt wordt toch de grond ingestampt. Heb je wel aan het domme beleid te danken.

TwooCM
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:31

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door TwooCM »

Goedemorgen -

@Guardian: 3 jaar geleden was ik nog niet actief bij Twoo, en daarom kan ik niet meteen commentaar geven op wat er destijds gebeurde. Je mag me echter steeds contacteren, mocht je willen dat ik alsnog even probeer uit te zoeken wat er precies misging.

@Encore: Ik doe m'n best om alle berichtjes hier zo snel mogelijk te beantwoorden - maar dat is slechts één van de dingen die ik overdag doe :) Ik hoop wel dat je merkt dat we ons uiterste best doen om steeds binnen 24u te antwoorden op alle berichtjes die we online of via onze mailbox aantreffen.

Ik denk overigens niet dat alles wat ik zeg de grond wordt ingeboord :) Ik ben blij op eerlijke meningen te kunnen rekenen - wanneer iedereen alleen zou applaudisseren zouden we niet veel bijleren ;) Daar ik nog niet actief was bij Twoo in de eerste jaren dat zij online waren, kan ik (zoals eerder vermeld) niet heel veel commentaar geven omtrent dingen die zich destijds afspeelden.

Dat neemt echter niet weg dat alle posts die er vandaag de dag verschijnen mij zeker interesseren en dat ik waar nodig ook probeer te reageren in beide richtingen. Ik probeer aan de posters uit te leggen hoe de vork precies in de steel zit, maar ik bundel ook al deze feedback en meningen en neem die steeds mee naar de wekelijkse vergadering binnen ons team.

Ik ben community manager voor Twoo - naast de verantwoordelijkheid voor technische ondersteuning en moderatie, ben ik ook een soort "ombudsman" voor de leden. Ik probeer klachten zo goed mogelijk op te lossen, en ons productteam correcte en concrete feedback te bezorgen over hoe zij onze diensten kunnen verbeteren.

Met andere woorden: bedankt voor jullie ongezouten mening :) ;)

Groeten,

Phil - Community Manager Twoo

Dekale65
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2014 08:18

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Dekale65 »

TwooCM schreef:Goedemorgen -

Ik probeer aan de posters uit te leggen hoe de vork precies in de steel zit, maar ik bundel ook al deze feedback en meningen en neem die steeds mee naar de wekelijkse vergadering binnen ons team.

Ik ben community manager voor Twoo - naast de verantwoordelijkheid voor technische ondersteuning en moderatie, ben ik ook een soort "ombudsman" voor de leden. Ik probeer klachten zo goed mogelijk op te lossen, en ons productteam correcte en concrete feedback te bezorgen over hoe zij onze diensten kunnen verbeteren.

Met andere woorden: bedankt voor jullie ongezouten mening :) ;)

Groeten,

Phil - Community Manager Twoo
De eerste klacht dateert van 28 februari 2012, de rest wat volgt tot op heden 2014, hebben betrekking op precies of zijn bijna gelijk aan dezelfde klachten.
Dus er is nog niets veranderd aan het beleid en aan diensten nog niets verbeterd.!!
Het productteam doet wat zei willen en kijken niet naar de feedback.

http://www.datewebsites.be/reviews/twoo ... terij-.php

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: twoo.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nog eenmaal dan.

21 Februari 2012 is een (prive) computer van een collega getroffen door een "virus" - welke kennelijk via zijn hotmail account binnen is gekomen (ik heb die PC niet zelf behandeld / gezien - alleen de gevolgen ondergaan).

Vanaf die dag zijn al zijn Hotmail contacten bijna dagelijks gemailed namens/door twoo.com met de melding dat deze collega hen wilde uitnodigen. Probleem - twoo negeerde het feit dat men ZAKELIJKE adressen benaderde, van een Amerikaans bedrijf, die scherpe policies heeft tegen 'social networking' met gebruik van zakelijke adressen.

Als IT verantwoordelijke heb ik contact opgenomen met twoo.com - en gevraagd deze mailings naar ons domein te staken.

Na enig heen-en-weren wat nergens naar toe ging heb ik op 1 maart dit verzoek gestuurd aan "Sylwia".
Just stop sending these – [naam collega] did NOT sign up – therefore his name/details are being used without his permission.
(er stond meer bij - maar gezien de privacy van de betrokken collega is dit weggelaten).

Het antwoord van Sylwia:

First we would like to inform you that we respect your privacy and we will never do anything without your consent. During the registration process you are invited to import your contacts from other platforms, to make inviting your friends easier and show them how fun and cool Twoo is. Then you can choose whether you want to actually invite them or not. Everyone who received an invitation, may at any time unsubscribe from receiving Twoo emails by clicking on the link at the bottom of the message and thereby blocking their e-mail address on our mailing list.

Regards,

Sylwia
Team Twoo
Hierbij gaat Sylwia (met opzet?) langs het feit dat ik toen al meerdere malen heb aangegeven dat de collega in kwestie zich niet bewust heeft ingeschreven.
Daarnaast meldt zij doodleuk dat twoo doorgaat met mails sturen, totdat iedere ontvanger actie onderneemt om iets te stoppen waar zij niets voor gedaan hebben, en geen toestemming voor hebben gegeven. Dat heet in gewone taal spam, en in juridisch Engels UCE - Unsollicited Commercial Email.

Dus, als Phil advies wil - zou ik beginnen met even het juridische deel goed door te nemen - spam is verboden. Als dan een IT verantwoordelijke zich meld, dat meerdere mensen van dat bedrijf onrechtmatig bestookt worden met "uitnodigingen" en "herinneringen" - en dat dit moet stoppen - is het enige juiste antwoord "We hebben uw domein adressen verwijderd".

Daarnaast is het simpel - waar het bedrijfsdata en zo aangaat, beslist het bedrijf, niet een of andere spamclub. Dus het feit dat Sylwia/Twoo de vraag, het verzoek, en daarna de eis tot staken negeert - en alleen maar roept dat de ontvangers wat moeten doen - tja.

En ik snap dat je er toen nog niet werkte - maar waaraan kan ik zien dat twoo verbeterd is?
De Web Of Trust classificatie is duidelijk (Bron: https://www.mywot.com/en/scorecard/twoo ... arn-viewsc) en geeft hetzelfde beeld als gebruikers hier - men spamt nog steeds.

Voor mij is het probleem opgelost (leve de blacklist en de webfilter) - maar als 'bedrijf' heeft twoo een beroerde reputatie.

Ik zou zeggen "Succes met verbeteren".

Gesloten