Als eigenaar van de webwinkel in kwestie, wil ik graag even reageren op dit topic.
Helaas kan ik mij deze klant zeer goed herinneren aangezien ik deze e-mails zelf heb beantwoord.
Mijn eerste opmerking betreft de levertijd van dit artikel.
Dit heeft geen 12 dagen geduurd, zoals meneer hier beweert.
Indien deze klant de naam e-mailt waaronder de bestelling gedaan is, ben ik ook bereid om met het track trace pakket nummer dit aan te tonen op dit forum.
De bestelling is verwerkt en verzonden zoals afgesproken, maar dit was niet vlot genoeg volgens deze mevrouw.
Daarna wilde deze mevrouw een schade claim indienen, waarbij ik haar vriendelijk maar toch erg duidelijk verteld heb, dat wij geen schadevergoeding uitbetalen, voor verlate leveringen.
Dit omdat wij altijd afhankelijk zijn van derden : namelijk Post.nl.
Nogmaals,
er is geenszins brutaal gereageerd door mij, en ik heb zeker geen opmerking geplaatst dat mevrouw haar mond maar moest houden, en dat ze naar haar bestelling kon fluiten.
Wat ik wel benadrukt heb in mijn reactie op mevrouw haar e-mails, is dat alle pakketten verzonden worden met track & trace code , zodat ALTIJD valt aan te tonen wanneer en of het pakket door ons verzonden is.
Daarna heb ik haar aangeboden, om het pakket ongeopend te retourneren, dan zouden wij de retour kosten terugbetalen.
Wij e-mailen de klanten in geval van een aanvraag voor spoed zendingen onderstaande e-mail met informatie:
Goedendag,
Indien u een bestelling met spoed nodig heeft, kunnen wij op werkdagen u bestelling binnen 1 werkdag verwerken en verzenden.
Hier komt dan nog de tijd bij om u pakket te bezorgen (meestal 1 tot 2 werkdagen) hierin zijn wij afhankelijk van Post.nl.
Wij geven geen garantie omtrent de bezorging, wij kunnen alleen de verwerkingstijd aan onze kant garanderen.
Mocht u willen bestellen vermeld u dan op het bestelformulier bij opmerkingen dat het een spoed bestelling betreft.
Heeft u verder nog vragen neemt u dan contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
CCFB
Ik vindt het erg jammer dat ik niet eerder op de hoogte gesteld ben, van de opmerkingen van deze meneer in dit forum, en niet eerder heb kunnen reageren op deze onterechte beschuldiging.
Misschien is het een idee om een moderator aan te stellen, die enig bewijs ( zoals e-mails ) kan inzien
zodat er met gegronde reden geklaagd wordt,
en tevens de desbetreffende winkelier mede kan delen dat er een ( gegronde) klacht op dit forum staat, zodat deze kan reageren.
MVG,
http://www.coolclothesfromboudica.com/