LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korting Kado
Korting Kado
Beste mensen,
Mijn contract verliep op 13 juli 2003, ik was niet in staat om een brief te schrijven dat ik alles onder protest betaal, zal dit gevolgen hebben?Mijn maandelijkse termijn wordt dus nog steeds betaalt!
Daarnaast wil ik mijn tussenpersoon aanklagen (ik heb al haar gegevens), daarnaast allemaal mailtjes waar ze het een het ander uitlegt, en zelfs toegeeft dat er iets mis wat tijdens de verkoop?
Is er misschien iemand in de omgeving van Den Haag die gezamelijk een advocaat wil nemen?
gr
Mijn contract verliep op 13 juli 2003, ik was niet in staat om een brief te schrijven dat ik alles onder protest betaal, zal dit gevolgen hebben?Mijn maandelijkse termijn wordt dus nog steeds betaalt!
Daarnaast wil ik mijn tussenpersoon aanklagen (ik heb al haar gegevens), daarnaast allemaal mailtjes waar ze het een het ander uitlegt, en zelfs toegeeft dat er iets mis wat tijdens de verkoop?
Is er misschien iemand in de omgeving van Den Haag die gezamelijk een advocaat wil nemen?
gr
Re: Korting Kado
Hallo Saskia,
Je zegt dat je contract is afgelopen en er toch nog maandtermijnen worden afgeschreven?
Wil je daar iets meer over vertellen?
Je zoekt ook iemand in Den Haag:
Bel 0174-625884 H Wiersma, niet duur wel goed.
Heb je nog vragen (het hoeft niet altijd via dit forum), je kunt me ook mailen, klik op het envelopje naast mijn naam.
Groeten,
Piet
Je zegt dat je contract is afgelopen en er toch nog maandtermijnen worden afgeschreven?
Wil je daar iets meer over vertellen?
Je zoekt ook iemand in Den Haag:
Bel 0174-625884 H Wiersma, niet duur wel goed.
Heb je nog vragen (het hoeft niet altijd via dit forum), je kunt me ook mailen, klik op het envelopje naast mijn naam.
Groeten,
Piet
-
Pas maar op hoor Saskia want Piet wil met alle vrouwtjes mailen van het forum. Wees voorzichtig.
aan hans Ganders,
wat een goedkoop opmerking is beter als jij verdwijnt en niet meer op dit forum te verschijnen.
ik kan Piet en zijn oprecht maar van jou vind ik heel erg laag en onbeschoft opmerking.
als heb jij niks anders te doen doe iets zinnig.
wat een goedkoop opmerking is beter als jij verdwijnt en niet meer op dit forum te verschijnen.
ik kan Piet en zijn oprecht maar van jou vind ik heel erg laag en onbeschoft opmerking.
als heb jij niks anders te doen doe iets zinnig.
-
Beste Jaffhu,
Het is bedoeld als een grapje en dat weet meneer Piet ook wel.
Het is bedoeld als een grapje en dat weet meneer Piet ook wel.
-
Voor Saskia
Korting Kado heeft 'n looptijd van 10(tien) jaar.
Waarschijnlijk zijn je eerste 3(drie) jaar nu om.
Ik denk dat je er nog 7(zeven) te gaan hebt.
Ik heb hetzelfde, begonnen 09-1999 dus nog zes
jaar te gaan.
Dat de maandtermijn nog steeds wordt afgeboekt
is dan wel normaal, je hebt immers geen koerswinst
gemaakt.
:KORTING KADO := winstkorting.
P.S. Ik heb ook nog 'n WINSTVERDUBBELAAR
Tel uit je winst
Groetjes TON
Korting Kado heeft 'n looptijd van 10(tien) jaar.
Waarschijnlijk zijn je eerste 3(drie) jaar nu om.
Ik denk dat je er nog 7(zeven) te gaan hebt.
Ik heb hetzelfde, begonnen 09-1999 dus nog zes
jaar te gaan.
Dat de maandtermijn nog steeds wordt afgeboekt
is dan wel normaal, je hebt immers geen koerswinst
gemaakt.
:KORTING KADO := winstkorting.
P.S. Ik heb ook nog 'n WINSTVERDUBBELAAR
Tel uit je winst
Groetjes TON
-
Ook in bezit van KK en WVD. Sedert afgelopen zomer gestopt met betalen, wel met vooraankondiging e.d. richting de ons welbekende penoze.
Wat is wijsheid, simpel, voor de rechtbank ermee.
Maar zoals gezegd da's in mijn geval, mijn mening.
Sterkte!
Mazzeltov;
Ralph
Wat is wijsheid, simpel, voor de rechtbank ermee.
Maar zoals gezegd da's in mijn geval, mijn mening.
Sterkte!
Mazzeltov;
Ralph