KPN afsluiting
Geplaatst: 29 feb 2012 14:51
Gister kwam ik er ineens achter dat KPN mijn abbonement voor Internet en Interactieve TV had afgesloten. Ik was pas om 18 uur thuis dus er was weer niemand aanwezig om mij te kunnen vertellen wat er aan de hand was.
Vandaag gebeld na lang wachten werd het opeens duidelijk. Ik heb PC Veilig opgezegd omdat ik zelf Norton op de computer had gezet. Maar iemand bij KPN heeft gelijk alles opgezegd.. Dit kon niet meer terug gedraaid worden helaas.. Ik moet een nieuw abbonement afsluiten. Oke dacht ik, ik bel ze weer om een nieuw abbonement af te sluiten. Dit was nog niet mogelijk ik moet 24 uur wachten voordat ik weer een nieuw abbonement af kan sluiten.. BELACHELIJK! Of ik morgen nog even terug wil bellen.. Enn dan duurt het ook nog eens 20 dagen voordat ik weer aansluiting heb! Het is toch te gek voor woorden! Zij maken een fout en ik moet het zelf allemaal oplossen.
Aangezien ik ook nog eens in dorp woon en niet veel keus heb aan providers moet ik ook nog eens bij ze blijven.. Hoeze machtspositie!
Vandaag gebeld na lang wachten werd het opeens duidelijk. Ik heb PC Veilig opgezegd omdat ik zelf Norton op de computer had gezet. Maar iemand bij KPN heeft gelijk alles opgezegd.. Dit kon niet meer terug gedraaid worden helaas.. Ik moet een nieuw abbonement afsluiten. Oke dacht ik, ik bel ze weer om een nieuw abbonement af te sluiten. Dit was nog niet mogelijk ik moet 24 uur wachten voordat ik weer een nieuw abbonement af kan sluiten.. BELACHELIJK! Of ik morgen nog even terug wil bellen.. Enn dan duurt het ook nog eens 20 dagen voordat ik weer aansluiting heb! Het is toch te gek voor woorden! Zij maken een fout en ik moet het zelf allemaal oplossen.
Aangezien ik ook nog eens in dorp woon en niet veel keus heb aan providers moet ik ook nog eens bij ze blijven.. Hoeze machtspositie!