Disc Read Error op Playstation 3 met MW3. 90 dagen garantie
Geplaatst: 01 mar 2012 12:27
Beste,
Ik heb een vraag over het garantie termijn die mij word opgelegd door Activision.
In november vorig jaar heb ik het spel Call of Duty: Modern Warfare 3 gekocht.
Sinds ander halve week geeft het spel bij of na het starten van een online game de melding "disc read error" en vervolgens sta ik weer in het hoofdmenu.
Via de support website van Activision heb ik een Call aangemaakt om het spel om te ruilen. Na 6 maanden mag ik toch verwachten dat ik nog garantie heb.
(Ik ben er echt goed mee omgegaan, hij gaat direct in de ps3 of in het doosje als ik niet speel.)
Nu heb ik Activision eindelijk zo ver dat mijn game wil omruilen. RMA nummer e.d. ontvangen maar omdat mijn disc ouder is dan 90 dagen, moet ik er 10 euro bij doen voor administratie kosten en verzend kosten.
Is dit normaal???
Ik hoor graag van jullie. Bij voorbaat dank.
Ik heb een vraag over het garantie termijn die mij word opgelegd door Activision.
In november vorig jaar heb ik het spel Call of Duty: Modern Warfare 3 gekocht.
Sinds ander halve week geeft het spel bij of na het starten van een online game de melding "disc read error" en vervolgens sta ik weer in het hoofdmenu.
Via de support website van Activision heb ik een Call aangemaakt om het spel om te ruilen. Na 6 maanden mag ik toch verwachten dat ik nog garantie heb.
(Ik ben er echt goed mee omgegaan, hij gaat direct in de ps3 of in het doosje als ik niet speel.)
Nu heb ik Activision eindelijk zo ver dat mijn game wil omruilen. RMA nummer e.d. ontvangen maar omdat mijn disc ouder is dan 90 dagen, moet ik er 10 euro bij doen voor administratie kosten en verzend kosten.
Is dit normaal???
Ik hoor graag van jullie. Bij voorbaat dank.