LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vitaline nu ook in Tilburg actief

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
j.vanlonkhuyzen

Vitaline nu ook in Tilburg actief

Ongelezen bericht door j.vanlonkhuyzen »

Zojuist ontving ik een uitnodiging, nee een waar certificaat, van Vitaline in Velp over een introductiebeurs via mijn brievenbus. Wij zijn uitgeloot uit ons postcodegebied en mogen een prijspakket twv 200 euro in ontvangst komen nemen. Ik mag zelfs 4 kennissen meenemen voor de presentatie met gratis koffie en zelfs soep. In het programma staat een gezellige korte sponsorpresentatie en uitreiking van het mooie prijspakket, maar dat duurt wel 3 uur!! Dit betreft overduidelijk zo´n demonstratie verkoop, waar veel voor gewaarschuwd wordt . Ik wilde de brief wegens de doorzichtigheid en onpersoonlijkheid al onmiddellijk in de prullenmand gooien. (Aanhef Dhr./mevr. achternaam: iemand die ons overduidelijk niet kent dus. Met vriendelijke groeten P.J.: niet eens een naam alleen initialen).
Graag wil ik iedereen waarschuwen hiervoor, vooral omdat er via google weinig over te vinden en ik denk dat dit het beste medium is. Bovendien denk ik dat ouderen of eenzame mensen hier gevoelig voor kunnen zijn. Immers het kan opgevat worden als een gezellig avondje uit in het eigen wijkcafé. En ze kopen ongemerkt, enigszins opgedrongen of uit schuldgevoel veel te dure produkten. Heel zorgelijk!!

MAXIEM

Re: Vitaline nu ook in Tilburg actief

Ongelezen bericht door MAXIEM »

j.vanlonkhuyzen
En ze kopen ongemerkt, enigszins opgedrongen of uit schuldgevoel veel te dure produkten.
Prima zaak dat je deze waarschuwing hier plaatst. Wat in de quote staat, is precies de bedoeling van dit **** bedrijfje.

Maxiem

Gesloten