D.E actie 2 euro retour op bonen , maar dan ..
Geplaatst: 01 mar 2012 18:41
Het gaat maar om 2 euro hoor, maar toch. Dit soort acties doen je tenen kromen, vooral op de manier waarop Sara Lee het met je afhandelt.
Je wordt te kijk gezet door Sara.. als een sufferd, die niet weet hoe je acties moet begrijpen.
De volledige tekst van onze E-mail besprekingen zijn echt grappig.
Het gaat zo: je loopt langs het vak KoffieBonen van DE. Je ziet goudkleurige pakken bonen met zeer opvallende tekst 2 euro retour.( met als minitekst Zie "binnenzijde "
Nou dat klinkt goed toch? Hup 3 pakken gekocht en thuis gekomen zie je pas dat het een soort zegel is, op het pak geplakt. We hebben het eerst pak op en kijken op de binnenzijde van het pak, ..... niets te vinden, echter na wat gepeuter haal je de zegel er af en zie je dat Per huishouden/giro rekening 1x de 2 euro wordt vergoed.
Na beweert DE dat je dit had kunnen lezen in de winkel, met andere woorden je moet die betreffende Zegel in de Winkel losmaken.
U ziet het al voor u : we maken voortaan alle zegels van DE pakken los om de voorwaarden te kunnen lezen
Dan mail je dat naar Sara, maar Sara laat zich kennen...... de klant moet dan in de winkel meteen uitzoeken: ze zeggen ijskoud U had dat kunnen weten
De teksten van e-mails heb ik bewaard. Je gelooft je ogen niet
Beste Sara Lee 3 pakken DE bonen en dan maar een ander bakkie je vraagt erom
Je wordt te kijk gezet door Sara.. als een sufferd, die niet weet hoe je acties moet begrijpen.
De volledige tekst van onze E-mail besprekingen zijn echt grappig.
Het gaat zo: je loopt langs het vak KoffieBonen van DE. Je ziet goudkleurige pakken bonen met zeer opvallende tekst 2 euro retour.( met als minitekst Zie "binnenzijde "
Nou dat klinkt goed toch? Hup 3 pakken gekocht en thuis gekomen zie je pas dat het een soort zegel is, op het pak geplakt. We hebben het eerst pak op en kijken op de binnenzijde van het pak, ..... niets te vinden, echter na wat gepeuter haal je de zegel er af en zie je dat Per huishouden/giro rekening 1x de 2 euro wordt vergoed.
Na beweert DE dat je dit had kunnen lezen in de winkel, met andere woorden je moet die betreffende Zegel in de Winkel losmaken.
U ziet het al voor u : we maken voortaan alle zegels van DE pakken los om de voorwaarden te kunnen lezen
Dan mail je dat naar Sara, maar Sara laat zich kennen...... de klant moet dan in de winkel meteen uitzoeken: ze zeggen ijskoud U had dat kunnen weten
De teksten van e-mails heb ik bewaard. Je gelooft je ogen niet
Beste Sara Lee 3 pakken DE bonen en dan maar een ander bakkie je vraagt erom