Incasso maar niks besteld
Geplaatst: 01 mar 2012 19:59
Hoi,
Aantal dagen geleden kreeg ik een brief van Accountor Group namens Bol.com
een heel bedrag van EUR 1110
Maar ik zelf wist van geen openstaande rekeningen af, meteen ingelogd op Bol.com en voila geen openstaande bedragen of facturen.
Bellen met Bol.com, eerst wordt ik verwezen naar Accountor Group, maar ik wil meer info. het gaat om een bestelling van 2 Laptops verstuurd naar een adres in Amsterdam en mijn naam is gebruikt (???) en een e-mail adres dat ik ook niet ken. De klantenservice verwijst mij door naar hun e-mail adres.
Natuurlijk gelijk een e-mail verstuurt, maar daar wordt je dus gelijk door verwezen naar het incasso bureau. die maar een e-mail gestuurd, geen reactie volgende dag weer e-mail verstuurt (bol.com steeds in gekopieerd) weer geen reactie, van beide partijen. krijg opeens wel een e-mail van accountor met alleen maar de vordering verder niks. daar maar weer op geantwoord.
en nu maar afwachten.
De vragen.
Mag Bol.com mijn probleem zomaar negeren en mij door verwijzen naar het incasso bureau?
Moet het incasso bureau niet gewoon reageren op mijn e-mails (meerdere)
Mvg,
Willem
Aantal dagen geleden kreeg ik een brief van Accountor Group namens Bol.com
een heel bedrag van EUR 1110
Maar ik zelf wist van geen openstaande rekeningen af, meteen ingelogd op Bol.com en voila geen openstaande bedragen of facturen.
Bellen met Bol.com, eerst wordt ik verwezen naar Accountor Group, maar ik wil meer info. het gaat om een bestelling van 2 Laptops verstuurd naar een adres in Amsterdam en mijn naam is gebruikt (???) en een e-mail adres dat ik ook niet ken. De klantenservice verwijst mij door naar hun e-mail adres.
Natuurlijk gelijk een e-mail verstuurt, maar daar wordt je dus gelijk door verwezen naar het incasso bureau. die maar een e-mail gestuurd, geen reactie volgende dag weer e-mail verstuurt (bol.com steeds in gekopieerd) weer geen reactie, van beide partijen. krijg opeens wel een e-mail van accountor met alleen maar de vordering verder niks. daar maar weer op geantwoord.
en nu maar afwachten.
De vragen.
Mag Bol.com mijn probleem zomaar negeren en mij door verwijzen naar het incasso bureau?
Moet het incasso bureau niet gewoon reageren op mijn e-mails (meerdere)
Mvg,
Willem