Uitbetaling Android Market
Geplaatst: 02 mar 2012 17:18
Beste lezer,
Sinds begin 2011 ben ik begonnen in mijn avonduren met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor Android toestellen.
Eind vorig jaar heb mijn eerste betaalde applicatie op de Android market gezet en deze is inmiddels een kleine 180 keer gedownload. Het probleem echter is dat deze uitbetaling van de Android market mijn bank rekening niet bereiken.
Om een overzicht te geven van de situatie:
30-11-2011 is mijn bankrekening geverifieerd door Google door het storten van een klein bedrag. Dit is allemaal goed verlopen en was er nog niets aan de hand.
De eerste uitbetaling kwam een aantaldagen later en dit is dan ook de enige die ik heb mogen ontvangen. Alleen daarna ging het mis. Momenteel is de situatie als volgt:
Uitbetaling Verzonden Ontvangen
#1353354******** € 14.65 Dec 2nd 2011 Dec 6th 2011
#6205741******** € 96.95 Jan 2nd 2012 niet ontvangen
#3244939******** € 129.48 Feb 2nd 2012 niet ontvangen
#.............................. € 136.93 Mrt 2nd 2012 nog niet ontvangen
Je zou verwachten dat een bedrijf als Google een goede klantenservice heeft. Helaas, niets is minder waar, want ik heb het idee dat ze helemaal geen service hebben.
Ik ben de afgelopen twee weken al bezig met iemand in contact te komen en begin nu echt de moed kwijt te raken.
Ik zou mijn klachten kunnen melden op: https://support.google.com/checkout/sel ... .py?ctx=cm. Alleen hier kan je nergens je verhaal kwijt. Het enige wat je hier kan, is een optie kiezen en dan krijg je enige tijd later een automatisch gegeneerde reactie. Waarschijnlijk reageren ze iets later zodat het net lijkt of iemand deze reactie heeft getypt. Ik heb zelfs een keer een reactie gekregen met hierin de slotzin: Please don't hesitate to reply to this email if you have any additional questions or concerns. Gezien deze reactie het probleem niet oploste schreef ik een reactie, maar toen bleek dat adres helemaal niet te bestaan.
Toen dacht ik, laat ik Google gewoon bellen. Ze hebben immers een adres en telefoonnummer (0205045100) in Nederland.
#0 Als u de naam weet van de persoon waarmee u wilt spreken.
Reactie: Geen gehoor of voicemail
#1 Vragen over onze producten of diensten:
Reactie: Wij voorzien niet in telefonische ondersteuning van onze diensten.
Er lijkt gewoon geen manier te zijn om in contact te komen met een persoon van Google. Omdat er inmiddels al €350+ overschreven zou moeten zijn naar mijn rekening, begin ik me toch langzaam aan zorgen te maken.
Hopelijk kan hier iemand mij adviseren wat ik in deze situatie het best kan doen, want ik weet het niet meer.
Alvast hartelijk dank voor je hulp!!
Met vriendelijke groet,
Patrick
Sinds begin 2011 ben ik begonnen in mijn avonduren met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor Android toestellen.
Eind vorig jaar heb mijn eerste betaalde applicatie op de Android market gezet en deze is inmiddels een kleine 180 keer gedownload. Het probleem echter is dat deze uitbetaling van de Android market mijn bank rekening niet bereiken.
Om een overzicht te geven van de situatie:
30-11-2011 is mijn bankrekening geverifieerd door Google door het storten van een klein bedrag. Dit is allemaal goed verlopen en was er nog niets aan de hand.
De eerste uitbetaling kwam een aantaldagen later en dit is dan ook de enige die ik heb mogen ontvangen. Alleen daarna ging het mis. Momenteel is de situatie als volgt:
Uitbetaling Verzonden Ontvangen
#1353354******** € 14.65 Dec 2nd 2011 Dec 6th 2011
#6205741******** € 96.95 Jan 2nd 2012 niet ontvangen
#3244939******** € 129.48 Feb 2nd 2012 niet ontvangen
#.............................. € 136.93 Mrt 2nd 2012 nog niet ontvangen
Je zou verwachten dat een bedrijf als Google een goede klantenservice heeft. Helaas, niets is minder waar, want ik heb het idee dat ze helemaal geen service hebben.
Ik ben de afgelopen twee weken al bezig met iemand in contact te komen en begin nu echt de moed kwijt te raken.
Ik zou mijn klachten kunnen melden op: https://support.google.com/checkout/sel ... .py?ctx=cm. Alleen hier kan je nergens je verhaal kwijt. Het enige wat je hier kan, is een optie kiezen en dan krijg je enige tijd later een automatisch gegeneerde reactie. Waarschijnlijk reageren ze iets later zodat het net lijkt of iemand deze reactie heeft getypt. Ik heb zelfs een keer een reactie gekregen met hierin de slotzin: Please don't hesitate to reply to this email if you have any additional questions or concerns. Gezien deze reactie het probleem niet oploste schreef ik een reactie, maar toen bleek dat adres helemaal niet te bestaan.
Toen dacht ik, laat ik Google gewoon bellen. Ze hebben immers een adres en telefoonnummer (0205045100) in Nederland.
#0 Als u de naam weet van de persoon waarmee u wilt spreken.
Reactie: Geen gehoor of voicemail
#1 Vragen over onze producten of diensten:
Reactie: Wij voorzien niet in telefonische ondersteuning van onze diensten.
Er lijkt gewoon geen manier te zijn om in contact te komen met een persoon van Google. Omdat er inmiddels al €350+ overschreven zou moeten zijn naar mijn rekening, begin ik me toch langzaam aan zorgen te maken.
Hopelijk kan hier iemand mij adviseren wat ik in deze situatie het best kan doen, want ik weet het niet meer.
Alvast hartelijk dank voor je hulp!!
Met vriendelijke groet,
Patrick