Pagina 1 van 1

Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 12:52
door De Fruitmand
Opnieuw laat Hollands Nieuwe het weer afweten. Al de hele week valt mijn netwerk weg of geeft mijn telefoon de melding: SIM Gegevens Vernieuwen. (Ik heb de Samsung Galaxy S2) Een probleem wat ik met andere providers niet heb gehad.

Elke mail die je stuurt krijg je dezelfde reactie terug: accu eruit halen en opnieuw starten. Probleem blijft en goede service blijft zoals gewoonlijk bij HL achterwege. Kent iemand de oplossing voor dit probleem? Want van HL hoef je, zoals iedereen inmiddels wel weet, weinig te verwachten. :x

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:03
door MAXIEM
De Fruitmand

Advies: geef je volledig over aan de webcare (want die zullen hier zeker reageren) en wacht vooral rustig af.

Maxiem.

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:07
door henk51
Ook ik heb vervelende ervaringen met Hollands Nieuwe. Mijn telefoon, de Galaxy S2, geeft telkens de melding: Sim-gegevens vernieuwen. Daarna ben ik de verbinding met het netwerk en met internet kwijt. Zijn er andere mensen die de klacht herkennen en een oplossing weten? De klantenservice is een drama, ik ben een keer teruggebeld door een vrouw. Die kon mij vervolgens niet helpen met mijn eerder genoemde klacht. Ik ga deze week nog bellen met de OPTA met mijn problemen.


Daarnaast zit ik ook al langer dan een dag zonder netwerk. Erg vervelend.
Beste de Fruitmand je klacht was er al veel eerder.

Bovenstaand was je bericht van september 2011,hoe is dat toen opgelost,lag het aan de provider of je toestel

gr Henk

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:08
door olaf79
De Fruitmand schreef:Opnieuw laat Hollands Nieuwe het weer afweten. Al de hele week valt mijn netwerk weg of geeft mijn telefoon de melding: SIM Gegevens Vernieuwen. (Ik heb de Samsung Galaxy S2) Een probleem wat ik met andere providers niet heb gehad.

Elke mail die je stuurt krijg je dezelfde reactie terug: accu eruit halen en opnieuw starten. Probleem blijft en goede service blijft zoals gewoonlijk bij HL achterwege. Kent iemand de oplossing voor dit probleem? Want van HL hoef je, zoals iedereen inmiddels wel weet, weinig te verwachten. :x
Waarschijnlijk is je simkaart defect. HL dient je een nieuwe te sturen. Dan is het probleem waarsch. opgelost.

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:18
door De Fruitmand
Beste Henk. Er is toen helemaal niets veranderd. Na die lange netwerkstoring had ik er al lang geen last van. Nu is het probleem weer terug gekomen.

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:19
door De Fruitmand
Beste Olaf, bedankt voor je tip. Het zou inderdaad kunnen dat het aan mijn sim-kaart ligt. Gezien de vele posts op andere fora over de lange levertijd en slechte werking van een nieuwe sim-kaart bij HL weet ik niet of ik dat aandurf.

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:23
door olaf79
De Fruitmand schreef:Beste Olaf, bedankt voor je tip. Het zou inderdaad kunnen dat het aan mijn sim-kaart ligt. Gezien de vele posts op andere fora over de lange levertijd en slechte werking van een nieuwe sim-kaart bij HL weet ik niet of ik dat aandurf.
Dit is een bekende melding van de SGS2, het betekent, om het ff simpel te zeggen. Ik snap de simkaart niet meer. Het is een eerste indicatie dat de simkaart aan het kapot gaan is. Ik raad je dus aan gezien de lange levertijd, nu alvast een nieuwe simkaart te bestellen zodat je die hebt tegen de tijd dat de oude er echt mee uitscheidt.
Zonder simkaart kun je niet bellen, en is je prachtige SGS2 vrijwel waardeloos...

Re: Hollands Nieuwe doet weer eens gek

Geplaatst: 03 mar 2012 13:27
door hollandsnieuwe
Beste de Fruitmand,

Erg vervelend om te vernemen dat je zoveel problemen ondervindt. Graag nemen we contact met je op om naar een oplossing te zoeken. Als je ons je gegevens stuurt in een privébericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.