Dolce Gusto Webshop
Geplaatst: 05 mar 2012 08:01
Op 10 februari 2012 heb ik via de website van Dolce ?Gusto een bestelling geplaatst welke op 16 februari 2012 bij ons thuis werd afgeleverd. Direct na het openen van het pakket kwamen wij tot de conclusie dat er een aantal zaken niet in de doos aanwezig waren en waarvoor echter wel betaald is en welke overigens ook gewoon op de factuur vermeld stonden.
Direct nadat wij concludeerde dat er artikelen niet aanwezig waren hebben wij een email gestuurd naar hun emailadres waarin wij het bovengenoemde probleem hebben doorgegeven. Wij hebben in dit emailbericht tevens aangegeven dat wij zelf ook een foutje hadden gemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Wij hadden namelijk i.p.v. de Cappuccino kopjes de Espresso kopjes moeten hebben. Daarom hadden wij hun tevens verzocht om bij het evt. naleveren van de missende artikelen de Espresso kopjes te leveren en geen Cappuccino kopjes daar wij deze per abuis verkeerd hadden besteld.
Vandaag is het 25 dagen geleden dat wij ze een duidelijke brief en email hebben gestuurd. Echter hebben wij tot op heden nog steeds geen enkele reactie van hun mogen ontvangen. Daarom is in de afgelopen 25 dagen de betreffende brief/emailbericht meerdere keren naar hun verzonden en wederom zonder enige reactie van hun kant. Met uitzondering van de leesbevestiging welke wordt verzonden zodra ons emailbericht is gelezen door ze.
Eerdere communicatie met ze ging echter wel snel en netjes... Maar dat was toen wij ons aanmelden als nieuwe klant bij hun...
Direct nadat wij concludeerde dat er artikelen niet aanwezig waren hebben wij een email gestuurd naar hun emailadres waarin wij het bovengenoemde probleem hebben doorgegeven. Wij hebben in dit emailbericht tevens aangegeven dat wij zelf ook een foutje hadden gemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Wij hadden namelijk i.p.v. de Cappuccino kopjes de Espresso kopjes moeten hebben. Daarom hadden wij hun tevens verzocht om bij het evt. naleveren van de missende artikelen de Espresso kopjes te leveren en geen Cappuccino kopjes daar wij deze per abuis verkeerd hadden besteld.
Vandaag is het 25 dagen geleden dat wij ze een duidelijke brief en email hebben gestuurd. Echter hebben wij tot op heden nog steeds geen enkele reactie van hun mogen ontvangen. Daarom is in de afgelopen 25 dagen de betreffende brief/emailbericht meerdere keren naar hun verzonden en wederom zonder enige reactie van hun kant. Met uitzondering van de leesbevestiging welke wordt verzonden zodra ons emailbericht is gelezen door ze.
Eerdere communicatie met ze ging echter wel snel en netjes... Maar dat was toen wij ons aanmelden als nieuwe klant bij hun...