KPN glasvezel
Geplaatst: 05 mar 2012 16:56
Ik moet dit even kwijt...
Ik ben vanaf 2010 bij KPN glasvezel, abonnement Brons, 3 kastjes iTV, HD pakket, extra pakket, 30Mb-30Mb/s, telefoon. Totaal 82,50 euro.
Helemaal gelukkig mee. Begin februari gekeken op de site en 7 februari gebeld of ik over kon stappen naar Alles in Een (zilver), spotify leuk !, 100Mb-100Mb/s etc.
Dat kon allemaal, brief gekregen, 2 van de 3 itv kastjes worden vervangen.
Het word stil.. Op mijnKPN staat dat de order in behandeling is.
(Buurman verwittigd, alles binnen 24 uur geregeld bij hem.....)
14 februari brief of ik KPN wil bellen, doe ik, ik krijg te horen dat ik 16 februari moet terugbellen, want er is een beter aanbod voor mij als bestaande abonnee. Okay, prima ook 12 x 7,50 korting, regel het maar zo dan.
Gevraagd of mijn 3e kastje ook vervangen kon worden, komt er aan werd er gezegd... stil, geen kastje.
21 februari gebeld, wat is er aan de hand ? Er is iets met het contract aan de hand, maar wat ?? wachten MijnKPN -> order in behandeling, snelheid nog steeds 30Mb-30Mb/s, geen knop voor activeren van wat dan ook.
29 februari weer gebeld, duurt nu wel een beetje lang... weer zelfde verhaal...
2 maart (vrijdag) valt de iTV uit 's morgens als ik journaal zit te kijken, ik moet werken en besluit in de namiddag als er nog geen tv is te bellen en ook te zeggen dat het 3e kastje er nog steeds niet is. Alle kastjes staat overigens op F-12 geen DHCP etc..
Gelukkig nog wel internet en bellen.
Monteur kan maandag komen, dat accepteer ik niet en deze komt zaterdagochtend. Alles nagekeken ik heb alles bedraad, switch al vervangen, monteur vervangt Experiabox ook nog. Helpt niet..
Monteur belt zaterdagochtend 3 maart met technische dienst, mijn configuratie is gewijzigd en het "vinkje" iTV staat niet meer aan, dus ik heb geen TV meer !
Monteur gaat weg. 3e kastje komt met een koerier (zonder afstandbediening!)
Ik bel dezelfde zaterdag naar KPN of iemand dat vinkje om wil zetten voor mijn TV, dat kan hij niet. Maandag word er pas naar gekeken.
Tussen neus en lippen door word er gezegd dat het misschien wel 1 a 2 weken gaat duren... inwendig fik ik bijna af, ik heb al jaren 3 kastjes met iTV en naar tevredenheid en nu ineens niet, het is een storing !
vrijdag, zaterdag, zondag, maandag geen tv...
Maandag bel ik weer KPN, we kunnen niks doen, problemen met "ICT" blabla. Geen oplossing kan wel 1 a 2 weken duren.
komende twee weken ook geen iTV....
Inmiddels zie ik in mijn mail de nieuwe rekening voor maart-april en ik word nog bozer, maar ik blijf netjes..
Etterlijke euros naar servicenummers (0900-0747) staan er ook bij.....
De meneer bied me aan om de komende tijd maar met Digitenne te kijken, ik word doorverbonden met Digitenne en ik moet daar 2 kastjes bestellen en ik doe dit met heel veel tegenzin en ik moet het ook nog voorschieten.
komende dagen kan ik een koerier verwachten... met 2 digitenne kastjes
Ik heb echt mijn best gedaan met bellen en te vragen naar een oplossing, dit kan toch niet waar zijn !!
Ik ben heeeeel erg boos, over hoe ik behandeld ben..
R.Hoogeveen
Ik ben vanaf 2010 bij KPN glasvezel, abonnement Brons, 3 kastjes iTV, HD pakket, extra pakket, 30Mb-30Mb/s, telefoon. Totaal 82,50 euro.
Helemaal gelukkig mee. Begin februari gekeken op de site en 7 februari gebeld of ik over kon stappen naar Alles in Een (zilver), spotify leuk !, 100Mb-100Mb/s etc.
Dat kon allemaal, brief gekregen, 2 van de 3 itv kastjes worden vervangen.
Het word stil.. Op mijnKPN staat dat de order in behandeling is.
(Buurman verwittigd, alles binnen 24 uur geregeld bij hem.....)
14 februari brief of ik KPN wil bellen, doe ik, ik krijg te horen dat ik 16 februari moet terugbellen, want er is een beter aanbod voor mij als bestaande abonnee. Okay, prima ook 12 x 7,50 korting, regel het maar zo dan.
Gevraagd of mijn 3e kastje ook vervangen kon worden, komt er aan werd er gezegd... stil, geen kastje.
21 februari gebeld, wat is er aan de hand ? Er is iets met het contract aan de hand, maar wat ?? wachten MijnKPN -> order in behandeling, snelheid nog steeds 30Mb-30Mb/s, geen knop voor activeren van wat dan ook.
29 februari weer gebeld, duurt nu wel een beetje lang... weer zelfde verhaal...
2 maart (vrijdag) valt de iTV uit 's morgens als ik journaal zit te kijken, ik moet werken en besluit in de namiddag als er nog geen tv is te bellen en ook te zeggen dat het 3e kastje er nog steeds niet is. Alle kastjes staat overigens op F-12 geen DHCP etc..
Gelukkig nog wel internet en bellen.
Monteur kan maandag komen, dat accepteer ik niet en deze komt zaterdagochtend. Alles nagekeken ik heb alles bedraad, switch al vervangen, monteur vervangt Experiabox ook nog. Helpt niet..
Monteur belt zaterdagochtend 3 maart met technische dienst, mijn configuratie is gewijzigd en het "vinkje" iTV staat niet meer aan, dus ik heb geen TV meer !
Monteur gaat weg. 3e kastje komt met een koerier (zonder afstandbediening!)
Ik bel dezelfde zaterdag naar KPN of iemand dat vinkje om wil zetten voor mijn TV, dat kan hij niet. Maandag word er pas naar gekeken.
Tussen neus en lippen door word er gezegd dat het misschien wel 1 a 2 weken gaat duren... inwendig fik ik bijna af, ik heb al jaren 3 kastjes met iTV en naar tevredenheid en nu ineens niet, het is een storing !
vrijdag, zaterdag, zondag, maandag geen tv...
Maandag bel ik weer KPN, we kunnen niks doen, problemen met "ICT" blabla. Geen oplossing kan wel 1 a 2 weken duren.
komende twee weken ook geen iTV....
Inmiddels zie ik in mijn mail de nieuwe rekening voor maart-april en ik word nog bozer, maar ik blijf netjes..
Etterlijke euros naar servicenummers (0900-0747) staan er ook bij.....
De meneer bied me aan om de komende tijd maar met Digitenne te kijken, ik word doorverbonden met Digitenne en ik moet daar 2 kastjes bestellen en ik doe dit met heel veel tegenzin en ik moet het ook nog voorschieten.
komende dagen kan ik een koerier verwachten... met 2 digitenne kastjes
Ik heb echt mijn best gedaan met bellen en te vragen naar een oplossing, dit kan toch niet waar zijn !!
Ik ben heeeeel erg boos, over hoe ik behandeld ben..
R.Hoogeveen