T-mobile netwerkstoring -> 3 weken wachten!!
Geplaatst: 06 mar 2012 10:05
Zakelijk hebben wij een mobiel abonnement bij T-mobile.
Sinds 1 maart hebben wij netwerkproblemen op onze locatie in Grubbenvorst.
De eerste T-mobile medewerker zegt dat wij binnen 1 dag terug gebeld worden. Dit is als bedrijf dat afhankelijk is van de mobiele telefoon erg lang.
Omdat wij nog niks vernomen hadden weer gebeld naar de klantenservice. Bij de 2e medewerker die ik gesproken heb duurt het 2 weken. Daarna nogmaals gebeld en bij de 3e duurt het al uiterlijk 3 weken voordat wij gebeld worden!
Als dit de manier is hoe T-mobile met haar klanten om gaat zullen wij ons abonnement zo snel mogelijk beƫindigen. Hier kunnen wij namelijk niet op vertrouwen als bedrijf.
Weet iemand of wij dit als klant 'moeten' accepteren?
Bedankt,
Sinds 1 maart hebben wij netwerkproblemen op onze locatie in Grubbenvorst.
De eerste T-mobile medewerker zegt dat wij binnen 1 dag terug gebeld worden. Dit is als bedrijf dat afhankelijk is van de mobiele telefoon erg lang.
Omdat wij nog niks vernomen hadden weer gebeld naar de klantenservice. Bij de 2e medewerker die ik gesproken heb duurt het 2 weken. Daarna nogmaals gebeld en bij de 3e duurt het al uiterlijk 3 weken voordat wij gebeld worden!
Als dit de manier is hoe T-mobile met haar klanten om gaat zullen wij ons abonnement zo snel mogelijk beƫindigen. Hier kunnen wij namelijk niet op vertrouwen als bedrijf.
Weet iemand of wij dit als klant 'moeten' accepteren?
Bedankt,