Pagina 1 van 1

Blokker stofzuiger

Geplaatst: 06 mar 2012 19:50
door hellen7
Goedenavond,

Op 20 december heb ik bij Blokker de princess 2200 stofzuiger gekocht, echter na twee maanden is het draaibare voorwiel finaal afgebroken, ben bij het filiaal geweest en kreeg te horen dat ze niets voor mij konden doen omdat de garantie alleen voor motorische defecten is, helaas heb ik niet de aankoopbon meer door de chaos van de verhuizing maar wel een pinbewijs, volgens de medewerkster geld dat niet omdat ze de transacties niet meer terug kunnen zien. Morgen ga ik een klacht indienen bij het hoofdkantoor bij Blokker, het gaat maar om 50 euro maar dit is voor mij een principe kwestie. Graag wil ik weten of meer mensen dit hebben meegemaakt bij Blokker.

Gr.Hellen

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 06 mar 2012 19:52
door Suzanne 326
Geen bon is geen garantie....voor die 50,00 euro zijn heel veel spullen te koop bij de Blokker.

Is de stofzuiger een keer gevallen? Dat is tevens geen garantie.

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 06 mar 2012 20:00
door meela
Het Blokker filiaal heeft (helaas voor TS) gelijk; garantie is alleen voor motorische defecten.
Dit lijkt me een gevalletje van "gebruiksfout", vervelend.

En, NEE: "ik werk niet bij Blokker" !!

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 06 mar 2012 20:09
door SsAaNnDdRrAa
Hey Hellen!

Ik heb bij de blokker gewerkt. In het filiaal waar ik werkte was een pinbewijs wel al voldoende als men de kassabon kwijt was! Beetje kinderachtig dat ze die niet accepteren. Als die stofzuiger pas twee maanden oud is kan het nooit slijtage zijn, dus hebben ze je een niet deugdelijk apparaat verkocht! Dit horen ze normaal gesproken te vergoeden... Ik zou indd het hoofdkantoor inschakelen. hopelijk helpen zij jou wel! succes! Gr.Sandra.

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 06 mar 2012 20:10
door sephora30
Blokker heeft gelijk, de garantie geldt alleen op de motor, dat is overal zo en ook wel logisch.

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 06 mar 2012 20:12
door SsAaNnDdRrAa
O ja en misschien een tip! Princess is rommel! Tomado (huismerk Blokker) is veel beter! :wink:

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 07 mar 2012 18:34
door ciske
SsAaNnDdRrAa schreef:O ja en misschien een tip! Princess is rommel! Tomado (huismerk Blokker) is veel beter! :wink:

Tomado zeggen ze bij Blokker zelf van dat het niet veel is :mrgreen:

TS , misschien zelf de stofzuiger laten vallen? Blokker heeft gelijk.

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 07 mar 2012 18:57
door nevermind
Als je een pinbewijs hebt, dan heb je ook een bankafschrift, dus dat is voldoende.

Of de breukschade dan onder de garantie valt, wil ik dan ook betwijfelen.
Maar je zou het altijd kunnen proberen.
Niet geschoten is ..........

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 07 mar 2012 19:06
door dhc
Sorry hoor maar de stofzuiger is in december gekocht. Dan valt TS dus in de "zesmaanden -termijn"waarbij de wetgever er van uitgaat dat het product bij aanschaf al niet in orde was.
Blokker dient aan te tonen dat het euvel door ondeskundig gebruik is gebeurd. kunnen ze niet dus Blokker zal kosteloos moeten repareren of geld teruggeven.

Onderdelen uitsluiten van garantie is niet toegestaan.
Persoonlijk zou ik geen Princess meer kopen, is niet zo geweldig.....

Tevesn geldt een pinbon ook als bewijs van aankoop. Zoals zo vaak maakt Blokker er weer een potje van.....

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 24 okt 2012 23:18
door santhebest
ik heb het zelfde probleem met die princess stofzuiger ik heb hem in juli gekocht

ik was 23-okt 12 bij de blokker om hem terug te brengen ,
ik kreeg te horen dat ik de stofzuiger niet normaal had behandeld

hij is van kont naar buik gegaan en toen klapte het zwenkwiel in (kont buik/ recht opstaand naar gewone rol stand)

en als er dan gezegt word het is geen voorkomen defect dus met andere woorden
je hebt de stofzuiger moedwillig gesloopt ?? uuh waar om zou ik dat doen ??

maar lees dus nu dat dit bij meerdere is gebeurd !!

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 24 okt 2012 23:39
door crazyme
santhebest schreef:
hij is van kont naar buik gegaan en toen klapte het zwenkwiel in (kont buik/ recht opstaand naar gewone rol stand)

en als er dan gezegt word het is geen voorkomen defect dus met andere woorden
je hebt de stofzuiger moedwillig gesloopt ?? uuh waar om zou ik dat doen ??
Je hebt hem laten omvallen. Dat lijkt mij geen normaal gebruik.

Waarom ? Geen idee. Misschien omdat je lomp bent of stofzuigers haat ? :lol:

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 25 okt 2012 10:41
door alfatrion
santhebest,

Ik adviseer je om hier over een aangetekende brief te versturen. Je moet er voor zorgen dat je kunt bewijzen dat je geklaagd hebt. Geef in de brief aan dat jet product normaal gebruikt hebt. (Normaal gebruik is dat gebruik zoals dit door de doelgroep wordt gepleegd. Het laten omvallen van de staan stand naar de lig stand valt onder normaal gebruik, want dat doet iedereen.) Op ConsuWijzer kun je een voorbeeldbrief vinden met betrekking tot herstel binnen de garantieperiode.

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 25 okt 2012 11:05
door Bob Schurkjens
Zo aan de reviews op Kieskeurig te lezen maakt Princess echt toprommel:

http://www.kieskeurig.nl/stofzuiger/princess/alle

Re: Blokker stofzuiger

Geplaatst: 25 okt 2012 11:07
door newmikey
alfatrion schreef:Het laten omvallen van de staan stand naar de lig stand valt onder normaal gebruik, want dat doet iedereen.
Boewahahahaha! Onze "expert" aan het woord! Hoe kòm je er op?

Afgezien daarvan lijkt mij dat na 2 maanden Blokker inderdaad zal moeten bewijzen dat er met de stofzuiger gegooid is, TS hoeft zichzelf daarbij niet te beschuldigen of Blokker een knuppel aan te reiken om haar mee te slaan. Het ontbreken van een bonnetje is lastig maar niet onoverkomelijk.

Of het voor €50 de moeite is om ... ahem... de moeite te doen, weet ik niet - dat moet TS zèlf maar bepalen. Ik koop sinds een soortgelijke ervaring géén elektrische apparaten meer bij Blokker, van géén enkel merk, onder géén enkele voorwaarde. Klantvriendelijk bedrijf vóór de kassa, klant ònvriendelijk erna..