HOLLANDSNIEUWE geen aanrader
Geplaatst: 07 mar 2012 12:16
Sinds eind vorig jaar zijn wij in het bezit van een mobiel abonnement bij Hollandsnieuwe een 100% dochter van Vodafone, echter met een aantal zaken veel slechter geregeld dan de moeder Vodafone. Vragen stellen lkan alleen per email dat is op zich al lastig maar de antwoorden zijn nog erger.
1. Internet buitenland werkt totaal niet
2. Bellen buitenland zeer duur en zeker in Zwitserland (dit was bij Vodafone niet)
3. Niet altijd goed bereik
4. Nota en afschriften zijn niet te controleren staan steeds andere nummers bij
5. Bellen/sms bij 275 3,8ct p/m of sms , NIET dus is meestel zelfs 8 ct maar minimaal 4 ct.
6. Bij geen gehoor worden er toch kosten ingehouden ook tussen de 4 a 8 ct.
7. Indien een sms bij iemand niet aankomt moet je er wel voor betalen.
Het begin van ons nieuwe abonement liep al niet lekker maar nu nog steeds niet, hoe moeilijk kan iets zijn. En nog steeds kun je met een telefoonprofider niet bellen om eea proberen op te lossen...................
1. Internet buitenland werkt totaal niet
2. Bellen buitenland zeer duur en zeker in Zwitserland (dit was bij Vodafone niet)
3. Niet altijd goed bereik
4. Nota en afschriften zijn niet te controleren staan steeds andere nummers bij
5. Bellen/sms bij 275 3,8ct p/m of sms , NIET dus is meestel zelfs 8 ct maar minimaal 4 ct.
6. Bij geen gehoor worden er toch kosten ingehouden ook tussen de 4 a 8 ct.
7. Indien een sms bij iemand niet aankomt moet je er wel voor betalen.
Het begin van ons nieuwe abonement liep al niet lekker maar nu nog steeds niet, hoe moeilijk kan iets zijn. En nog steeds kun je met een telefoonprofider niet bellen om eea proberen op te lossen...................